Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarvike ei huoli kanta-asiakkaaksi

Vierailija
16.02.2011 |

Olettekohan muut törmänneet Lastentarvikkeen omituiseen kanta-asiakasseulaan...

Ostin ensimmäiselle lapsellemme kaikki tarvikkeet (vaunut, kaukalon ym.) Lastentarvikkeesta, hintaa tuotteille tuli yli 1200 euroa. Huomattavasti halvemmalla olisin saanut muualta, mutta päädyin sitten laiskuuttani ostamaan kaikki samalta myyjältä.

Kuulin jälkikäteen tuttavaltani, että Lastentarvikkeella on joku kanta-asiakaskortti, johon kerätään leimoja ostoksista ja ilmeisesti niitä tarpeeksi kerättyään saa jotain alennuksia tms. Kysäisin Lastentarvikkeesta, olisiko minunkin mahdollista päästä kanta-asiakkaaksi maksamillani ostoksilla ja vastaus oli ei, koska olin saanut muutaman euron pakettialennuksen ylihintaisista ostoksistani. Baby Stylessä taas esittelivät automaattisesti kanta-asiakaskorttiaan ja siihen löivät leimoja jopa ale-tuotteista. Tiedänpähän, minne kiikutan loput pennoseni, kun tarve hankinnoille taas tulee :).

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

80/160=0,5=50%

Vierailija
42/97 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan asioin vantaan petikon lastentarvikkeessa ja AINA, joka ikinen kerta, asiakaspalvelu on ollut ala-arvoista. Muutaman kerran olen ollut liikkeen ainoa asiakas, olen ihan selkeästi ollut katselemassa turvaistuimia, mutta kukaan ei ole vaivautunut tulemaan myymään. Myyjät ovat jutelleet keskenään kassan takana.

Kun olen kassalla ostamassa jotain pienempää ostosta, mihin ei asiakaspalvelua tarvita, kohtelu on ollut töykeää ja epäystävällistä.

Rattaat, vaunut, turvakaukalot, istuimet, kaikki isommat hankkeet ja tarvikkeet kahdelle lapsellemme olemme ostaneet sitten At-lastenturvasta.

Ihan siksi, että palvelua ei ole lastentarvikkeesta saanut, eli olemme kävelleet toiseen liikkeeseen ja ostaneet sen istuimen sieltä, koska lastentarvikkeessa kukaan ei tullut esittelemään tuotteita.

Viimeisin käynti pari kolme vuotta sitten oli ikävä kokemus, palvelu oli töykeää ja tympeää, vaikka ostin aika hintavan istuimen eikä liikkeessä ollut muita asiakkaita.

Nyt on lapset niin isoja, ettei lastentarvike-liikkeissä tarvitse asioita.

Mutta vanhemmat lapset ovat jo niin isoja, että lapsenlapsia alan odottelemaan. arvatkaas, minkä liikkeen tuleva mummi jättää väliin.

reklamaatiot ovat täysin turhia. Ei niihin kukaan reagoi. tai sitten on kuten jossain silmäasemalla; tervetula tänne meille hakemaan alekortti.

Kävin jo näöntarkastuksessa, en tarvitse laseja, mitä minä ostan jostain silmäasemalta. Olisin tarvinnut sen näöntarkastuksen alennuksen silloin kun olin siellä - kävi ajokorttia varten näkötarkastuksessa, ikä, ja olin liian nopea; sain viikko myöhemmin omalla nimellä postia, että kaikille xx ikäisille näön tarkastuksesta xx prosentti alennusta. Eipä annettu sitä minulle, vaikka olin selkeästi sillä asialla liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri oli saanut 900 euron ostoksista (osa ale-tuotteita) n. 40 euron edestä rahaa kortillensa.

Ilmeisesti käytäntö vaihtelee huimasti liikkeestä riippuen.

Vierailija
44/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastentarvikkeessa olen aina saanut todella hyvää palvelua. Viimeksi kun kävin niin pääsin ovesta sisään niin heti oli myyjä kyselemässä että mitä saisi olla :) ja sain alennetuista emmaljungista ja kaukalosta leimat. Lisätäkseni vielä että aina ollut eri myyjä palvelemassa kun olen käynyt.

Vierailija
45/97 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä oman maahantuonnin tavaraan lisätään reilusti enemmän, ainakin isot ketjut jotka saavat tavaran paljon halvemmalla. Merkkituotteissa kate on yleensä pienempi, mutta ketjujen omat merkit, jotka maahantuodaan itse hinnoitellaan reilulla katteella.....esim. sisäänostohinta voi olla 4e ja myyntihinta 19,90e, alvillisia molemmat.

Vierailija
46/97 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen saanut Jyväskylän Lastentarvikkeella oikein hyvää palvelua! Yhteen kysymykseeni ei osattu suoralta kädeltä vastata, mutta luvattiin ottaa asiasta selvää ja näin myös ripeästi tehtiin. Punatukkainen myyjä oli oikein pirteä ja kantoi ostokset autolle asti. Kanta-asiakaskorttia minulle tarjottiin, ja myös kerrottiin sen toimintaperiaatteesta. Kerrottiin erikseen että alehintaisista tai pakettitarjouksista leimoja ei saa, ainoastaan normaalihintaisista tuotteista, mikä on ymmärrettävää sillä isoista paketeista tarjous on yleensä suurempi kuin leimojen oikeittava alennus.

Vierailija
47/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Kajaanin ystävällinen miesmyyjä että KUOPIO,

KANTA-ASIAKAS SAA AINA ALENNUSTA-

erittäin hyvää palvelua molemmissa lastentarvikkeissa

Vierailija
48/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ Huomattavasti halvemmalla olisin saanut muualta, mutta päädyin sitten laiskuuttani ostamaan kaikki samalta myyjältä. Kuulin jälkikäteen tuttavaltani, että Lastentarvikkeella on joku kanta-asiakaskortti, johon kerätään leimoja ostoksista ja ilmeisesti niitä tarpeeksi kerättyään saa jotain alennuksia tms. Kysäisin Lastentarvikkeesta, olisiko minunkin mahdollista päästä kanta-asiakkaaksi maksamillani ostoksilla ja vastaus oli ei,

yritä uudelleen ehkä ne kuitenkin huolii sinutkin.

Vierailija
49/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos heille!

Jos et osta sitä, mitä omistaja haluaa (lue Graco), saat huonoa palvelua. Varmaan saa Gracosta parhaat katteet.

KUOPION lastentarvikkeessa ainakin loistopalvelua

samoin Kajaaanissa , alennusta saa ilman korttia, ja tyytyväisiä ollaan

Vierailija
50/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et anna liikkeelle suoraa palautetta, tai vaihda myyjää. tuotteet ainakin ihan hyviä.

Vierailija
51/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen itsekin Vantaan VAUVATALOA. Siellä on ehdottomasti paras asiakaspalvelu, hyvät myyjät, eikä minkään tavaran saamisessa ole ollut ongelmaa. :) Nimim. Ei enää ikinä Lastenturvaan

Vierailija
52/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan saatu aina hyvää palvelua, sellainen ulkomaalaistaustainen mies ollut oikein asiantunteva ja ystävällinen. Huomautti jopa ihan ystävällisesti kun olimme kiinnittäneet vauvan hieman väärin turvakaukaloon ja ei ollut edes heidän liikkeestä ostettu tuote :)

Vierailija
53/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos heille!

samaa mieltä, ja meidät ainakin on huolittu kanta-asiakkaaksi, ja samaa korttia on käytetty kyllä muuallakin myös kuopiossa, eikä mitään ongelmia.

että oliskohan syytä selvittää miksi sinua ei huolita kantaasiakkaaksi

Vierailija
54/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan saatu aina hyvää palvelua, sellainen ulkomaalaistaustainen mies ollut oikein asiantunteva ja ystävällinen. Huomautti jopa ihan ystävällisesti kun olimme kiinnittäneet vauvan hieman väärin turvakaukaloon ja ei ollut edes heidän liikkeestä ostettu tuote :)

yäk. ei enää ikinä sinne, onneks emmaljungaa saa suomenkieliselläkin palvelulla

Vierailija
55/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen ulkomaalaistaustainen mies ollut oikein asiantunteva ja ystävällinen. Huomautti jopa ihan ystävällisesti kun olimme kiinnittäneet vauvan hieman väärin turvakaukaloon ja ei ollut edes heidän liikkeestä ostettu tuote :)

on siellä myös yks hyvä naismyyjä, vaihda myyjää.

Vierailija
56/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ulkomaalaistaustainen mies ollut oikein u tuote :)

[/quote]

[/quote]

samat sanat palvelua saa muualtakin.

Vierailija
57/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on huippupalvelu ja mukava henkilökunta. Ihan ihmeissäni tästä keskustelusta. Mutta ilmeisesti on myymäläkohtaista.

Vierailija
58/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettekohan muut törmänneet Lastentarvikkeen omituiseen kanta-asiakasseulaan...

APUA mieti vähän , kenessähän on vika jos sinua ei huolita. kanta-asiakkaaksi, sen leimakortin saa jokainen maksava asiakas

Vierailija
59/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin on huippupalvelu ja mukava henkilökunta. Ihan ihmeissäni tästä keskustelusta. Mutta ilmeisesti on myymäläkohtaista.

no näin ilmeisesti, EMMALJUNGAT on ainakin hyvät. ja Helsingin Itäkeskuksen myyjät parhaita Helsingissä ainakin.

Vierailija
60/97 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkakuntani Kouvolan Lastentarvikkeesta. Varmaan riippuu tosi paljon kauppiaasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi