Lastentarvike ei huoli kanta-asiakkaaksi
Olettekohan muut törmänneet Lastentarvikkeen omituiseen kanta-asiakasseulaan...
Ostin ensimmäiselle lapsellemme kaikki tarvikkeet (vaunut, kaukalon ym.) Lastentarvikkeesta, hintaa tuotteille tuli yli 1200 euroa. Huomattavasti halvemmalla olisin saanut muualta, mutta päädyin sitten laiskuuttani ostamaan kaikki samalta myyjältä.
Kuulin jälkikäteen tuttavaltani, että Lastentarvikkeella on joku kanta-asiakaskortti, johon kerätään leimoja ostoksista ja ilmeisesti niitä tarpeeksi kerättyään saa jotain alennuksia tms. Kysäisin Lastentarvikkeesta, olisiko minunkin mahdollista päästä kanta-asiakkaaksi maksamillani ostoksilla ja vastaus oli ei, koska olin saanut muutaman euron pakettialennuksen ylihintaisista ostoksistani. Baby Stylessä taas esittelivät automaattisesti kanta-asiakaskorttiaan ja siihen löivät leimoja jopa ale-tuotteista. Tiedänpähän, minne kiikutan loput pennoseni, kun tarve hankinnoille taas tulee :).
Kommentit (97)
Suosittelen itsekin Vantaan AT-Lastenturvaa. Siellä on ehdottomasti paras asiakaspalvelu, hyvät myyjät, eikä minkään tavaran saamisessa ole ollut ongelmaa. :)
Nimim. Ei enää ikinä Lastenturvaan eikä Vauvatalo Johannaan!
ostaessani syksyn alennusmyynnistä ale-sitterin. Ja leimakin tuli (sitteri maksoi 25 €). Eli saa sen kortin ja leimoja myös ale-tuotteista, ainakin tuossa liikkeessä. Tosin itsellä korttiin ei lisää leimoja ole tullut, koska käytän toista liikettä normaalisti, jossa henkilökunta on halukas palvelemaan.
Olisko kysymys väärinkäsityksestä? Kanta-asiakas kortin saa kaikki asiakkaat jotka haluavat, mutta leimoja sinne saa jos ostaa normaalihintaisen väh.25€ maksavan tuotteen. Kortissa lukee: 400€ ostoksista saa 12€ edestä leimoja ,200€ ostoksista 6€ leimoja ,100€ ostoksista 2€. Minä ainakin sain kantas-kortin lastentarvikkeesta ostaessani turvakaukalon. Myyjä vielä painotti että jos on alennettu tuote tai tehty pakettitarjous siitä ei saa leimoja. Minun mielestä ihan ymmärrettävää. Olen joskus myös unohtanut kortin kotia jolloin myyjä on minulle laittanut kuittiin merkinnät etten ollut leimoja saanut.Kun seuraavalla kerralla kävin liikkeessä otin kuitin ja leimakortin mukaan ja sain leimat korttiin. Tuskin tässä mistään salaliitosta myyjä vs.asiakas on kysymys.
Uups, tarkoitin tietty ei enää ikinä Lastentarvikkeeseen. ;) T. 52
Mie ite olen asioinu rovaniemen lastentarvikkeessa ja aina ollaan saatu MAHTAVAA palvelua!! Oikein ihanat myyjät ja kertovat eri vaihtoehdoista. Näyttävät selkeästi esim. turvaistuimen asennuksen. Aina ovat antaneet vähän alennusta ja sitten vielä näitä kantis leimoja. Tosin me ollaankin ostettu KAIKKI isompi vauvan tavara sieltä..siis vaunut,rattaa,hoitopöytä,kaukalo,turvaistuin jne.. Joten ollaan me jokunen euro siihen kauppaan kannettukin :)
Olen myös kerran käynyt turun "suurmyymälässä" paskaa palvelua jos sitä voi edes siksi kutsua..
ja niin muutamat ystävänikin.
niin ala-arvoista palvelua siellä saanut.
Käsittääkseni miltei kaikki Lastentarvike nimiset kaupat ovat franchising yrittäjien hallussa. Pääkaupunkiseudun liikkeillä vain sama omistaja? Ei kannata ottaa kanta-asiakaskorttia koska saamasi alennus tinkiessä on suurempi. Jos olet maksanut ovh hinnan saat varmaankin neuvotteltua itsellesi kortin jälkikäteen tai seuraavasta ostosta alennuksen. Ystävälläni on kortti johon leimoja kertyi siten että yhdistelmäkaupasta hän sai 12 € edestä leimoja jotan ... tinkikää ennemmin... Esim. jos ostat turvaistuimen netistä ulkomailta ja tulee takuu asiaa niin joudut maksamaan usein itse tuotteen lähetyskulut kun lähetät tuotteen huoltoon (sitä vain kun joku kirjoitti että ottaa tuote esittelyn liikkeestä ja tilaa sitten netistä hivenen halvemmalla). Käsittääkseni tuovat miltei "kaikki" merkit maahan itse joten heille on aivan yhden tekevää ostatteko heidän maahantuomansa tavaran Vauvatalo Johannasta, OZ Babystä, Prismasta, Stockalta, Cittarista, Pikku Hurmurista jne...
Lastentarvikkeesta aina hyvää palvelua ja kokemusta!! Kantasaikkuudesta ei kokemusta. Mutta yleensä olenkin vaan käynyt siellä testailemassa ja kuuntelemassa valistusta ja ostanut sitten käytettynä/saksasta...
t. Yrittäjän kauhuasiakas
Pesuaineiden katteet eivät todellakaan ole noin suuria. Aikanani olin halpiskaupassa kempparin vastaavana. Tilasin tuotteet ja päätin ulosmyyntihinnat. Katteet esim. pesuaineille n. 3-5%! Jos esim. Fairy maksaa ulos 3,95e, sen verollinen ostohinta voi olla n. 3,5e.
Muissa tuotteissa kyllä reilut katteet 30-50%, mutta ei pesuaineissa.
Ollaan ostettu paljon tarvikkeita Lastentarvikkeesta. Pienistä ostoksista saa leimoja korttiin ja leimoilla sitten muutaman euron alennuksia myöhemmin. Isoista ostoksista kuten ap:lla oli, saa yleensä suoraan alennuksen, joka on isompi kuin mitä leimoja keräämällä saa. Johan se tulis yks kanta-asiakaskortti varmaan täyteen leimoja 1200 euron ostoksista.
Myyjät käyttäytyvät jotenkin ylimielisesti. Ja kerran tilasin turvaistuimeen aurinkosuojan toukokuussa. Sanottiin toimitusajaksi pari viikkoa, mutta sain odottaa suojaa melkein 3kk. Soittelin sen perään ja ekalla kerralla sanottiin vaan, että sen tulo kestää ja on vaikea ennakoida toimitusaikoja. Tokalla soittokerralla selvisi, ettei koko tilaus ole edes lähtenyt matkaan! Ei sitten voineet ekalla kerralla sitä tarkistaa. Kun lopulta saatiin suoja loppukesästä, oli pitkät automatkat lomilla jo tehty, vaikka niitä varten me se suoja haluttiin.
Nykyään ostan kaiken AT-Lastenturvasta, siellä on ihanat myyjät!
Vaadimme Tampereen Lielahden lastentarvikeliikkeessä reklamaatiosta syntyneiden matkakulujen korvaamista. Meille kerrottiin, ettei niitä korvata meille ilman kuittia. Myyjän käytös yltyi ja lopulta hän heitti 20 euroa tiskille ja totesi: "Luuletko, että voin tällä tavalla antaa teille rahaa. Sehän olisi varastamista." Toinen myyjistä tinkasi käytänkö omassa työssäni kassaa ja annanko mitään ilman kuittia. Olisi varmasti toivottavaa, että myyjät olisivat riittävän ammattitaitoisia ratkaisemaan reklamaatiokorvaukset ilman asiakkaalle hiiltymistä. Käytös oli täysin asiatonta.
Viimeksi jonotin kassalle maksamaan paria tuotetta yli 10 minuuttia, toinen kassa juorusi (nimenomaan juorusi, ei ollut ainakaan työpuhelu) puhelimessa ja toinen leperteli edelliselle asiakkaalle senkin jälkeen, kun tämä oli saanut jo ostoksensa. Katselin kelloa välillä ja mietin, olenko idiootti vaiko vain kärsivällinen...lopulta asiakas lähti ja mitä tekee myyjä: kävelee pois tiskiltä!! Tässä vaiheessa laitoin ostokseni lähimmälle tasolle ja marssin ulos.
ja kanta-asiakaskortin. Tai sen siitä kortista kuulin seuraavalla kerralla kun olin jo aiemmin liikkeestä ostanut, ja kun kerroin mitä ostin, niin sain niistäkin leimat. Esittelevät mielellään tuotteita, mutta se jäi mieleen että Emmaljungan vaunujen tuote-esittelyyn panostettiin eniten ja huolella, esim. Emma merkkiset vaunut esiteltiin aika nopasasti. Mutta ei ole valittamista.
syydätte rahojanne jonnekin lastentarvikeketjuihin ostamalla kaiken uutena ja hirveillä katteilla? Vaunut ja turvaistuimen vielä jotenkin ymmärrän, mutta että kaikki pitää olla uutta? Netistä, tuttavilta ilmaiseksi ja kirppareilta saa puoli-ilmaiseksi aivan hyvää tavaraa. Ei tulisi mieleenikään kantaa rahojani noihin liikkeisiin ja sitten itkeä muutaman euron kanta-asiakaskorteista? No ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan joka maksaa. Eikä vauva edes tarvitse kaiken maailman tuttiketjuhärpäkkeitä, soivia mobileja ja lelumattoja, se tarvitsee sylin vanhemmiltaan ja tissit.
Meille kerrottiin, ettei niitä korvata meille ilman kuittia. Myyjän käytös yltyi ja lopulta hän heitti 20 euroa tiskille ja totesi: "Luuletko, että voin tällä tavalla antaa teille rahaa. Sehän olisi varastamista."
No luulitko, että voi antaa? Miks sä jäit sinne jankkaamaan, kun kerran sanottiin, että ei ilman kuittia? Menee se vähemmästäkin hermo. "mut ku mä haluun korvausta!! Haluan haluan haluan!!"
jostain leimoista, joilla ei ole kovinkaan suurta merkitystä ostoksia tehdessä. Hyvää palvelua olen saannut sekä Vantaalla että Espoossa. Useat istuimet jouduttu hankkimaan ja kyllä ihan höpisemällä jo on saannut kivan alennuksen normaalihintaisiin tuotteisiin.
ostatte jotakin vauvan pyllypyyhkeitä??? Käyttäkää hyvät ihmiset vettä (ja järkeänne), totta kai niissä on kemikaaleja, mitä te kuvittelette niissä olevan? Lähdevettä vai??
T: se, joka ei tajua miksi kaikki pitää ostaa uutena sieltä kiskurihintaisista lastentarvikeliikkeistä.
Niin yleensä se maksaa myös ostossa rahtikuluja sille istuimelle. 160€ myyntihinnassa on myös 23% kate mukana. Minusta se lastentarvikkeen saama kate tuosta ei ole mikään kovin mahtava, useilla aloilla pyritään kertomaan ostohinta kolmella, jotta saadaan myyntihinta.
jos siis ostohinta on 80€ ja ulosmyyntihinta 160€?
Samoin ihmettelen vikinää, että muka tarvittaisiin kuitti jos menee reklamoimaan jostain tuotteesta, kuluttajasuojalain mukaanhan sitä ei tarvita.
Itse olisin kyllä tuosta myöhästymisestä nostanut metelin! Pyytänyt jotain korvausta! Herrajumala, ei tuommoseen pidä suostua.
Meillä esim. tilattiin Sotkasta ruokailuryhmä, jonka piti olla viikolla xx haettavissa. Joo, aikaraja rupes paukkumaan siinä, soittelin monta kertaa. Sanoivat et jos on kova tarve kalustolle niin he voi antaa tuon myymälässä esillä olleen siksi aikaa kun ryhmä tulee. En tietenkään siihen suostunut, että ruvettaisiin völjäämään ees taas jotain ruokailuryhmää joka ei siis meille jää.
Sovittiin uusi päivä. Siitäkin myöhästyivät. Sanoin että jos ei ala kuulumaan niin tulen hakemaan rahat pois ja saatte pitää sen pöytänne ja tuolinne. Meni muutamia päiviä niin ryhmä tuli, soittivat sieltä. Minä siihen että jos teillä vie toimitus 3kk (jotain siihen suuntaan oli), niin jotain korvausta pitää saada. Äkisi ja ykisi siellä. Sain lopulta hommattua kuljetuksen kalusteille meille kotiin (asutaan kauempana kaupungista), normaalisti siis maksais. Sanoin että jos ei edes kuljetusta tule niin kaupat perutaan. Sainpas ees jotain.
Aina pitää valittaa jos aihetta on! :)