Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äkkilähdöistä! Jos tietää jo loma viikkonsa niin koska kannattaa alkaa katsomaan äkkilähtöjä?

Vierailija
16.02.2011 |

Kannattaako odottaa ihan viikkoon ennen lomaan tai jopa muutamiin päiviin ennen lomaa vai löytyykö halpoja jo kuukausia ennen? Heinäkuun lopulla on lomaa 2 viikkoa ja tarkoitus olisi mahd.halpa löytää ja lähteä jonekkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa seurata vaikka www.napsu.fi ja sieltä äkkilähdöt, näkee kaikkien matkanjärjestäjien äkkilähdöt sen suurempia surffailuja. Lisäksi ainakin Finnmatkojen ja Tjäreborgin muita tarjouksia kannattaa katsoa. Tjäreborgilla on torstaisin happy hour, jossa on ihan edullisia matkoja.

Vierailija
2/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjontaaa vaikuttaa mm. sesonki, mutta myös kotimaan sääolosuhteet.

Joskus emme ole saaneet äkkilähtöä, vaikka ei ole ollut varsinaisnen sesonki: joulu- pääsiäinen jne.

On ollut sateista ja kylmää pitkään.

Me odotamme siihen että lähtöön on alle viikko.

Jos on rahaa niin voihan sitä varmistaa lomansa ja lomakohteensa jo aiemmin. Meidän perheellä on niin tiukka lomabudjetti, että mitä halvemmalla saadaan sen parempi.

Heinäkuusta sanoisin että se on suomalaiseten suosituin lomakuukausi ja äkkilähdöt voi olla tiukassa. Elokuun puolessa välissä saa tosi edullisia lähtöjä samoin toukokuussa.

Meillä seuraava äkkilähtö on huhtikuun 2. ja 3. viikko. Saa nähdä minne mennään ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kesällä ei edes saa edullisesti äkkilähtöjä. kesälä saattaa joutua 500e maksamaan äkkilähdöstä Kreikkaan.

Itse olen yleensä varannut äkkilähdön noin viikoa ennen lomaa.

Vierailija
4/4 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kesällä ei edes saa edullisesti äkkilähtöjä. kesälä saattaa joutua 500e maksamaan äkkilähdöstä Kreikkaan.

Edellisvuoden kesäkuussa oli kylmää, sateista koko alku kesä, toukokuussa lyhyt lämmin jakso.

Esim. Kreetalle äkkilähdötkin oli normaalihintaisia.

mm. 750e. Olin tuolloin kesälomalla, enkä saanut lähtöä, vaikka olisin ollut valmis reissuun minne vain, mutta alle 500 e viikko ei ollut mitään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi