Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitko "toisen naisen" miehelle?

Vierailija
16.02.2011 |

Mieheni jäi kiinni tekstiviestittelystä työkaverinsa vaimon kanssa. Omalla kohdallamme tämä asia on selvitetty, mies katuva, anteeksipyytävä ja avoimesti näyttänyt tallella olevat viestit. Valtaosa onkin aivan joka päiväisiä, viimeisissä tämä nainen ehdottelee suhdetta. Niihin mies sentään vastasi ei kiitos, muutoin ei osaa sanoa miksi alkoi viesteihin vastaamaan eikä kertonut niistä. Oli kuulemma kuin peliä, jännittävää kun toinen niin selkeästi on kiinnostunut. Tapaamisia ei ollut kuin meidän puolisoiden läsnäollessa, kerran pikkujouluissa, kahdesti meillä (koko perheet) ja yhden yön vietti "miehensä" kanssa työpaikalla kun mieheni oli samaan aikaan töissä. Näistä mies kyllä silloin ehti kertoikin, ei vaan hälytyskellot soineet kun nainen ei tosiaan ole mieheni tyyppiä ja aviomieskin oli koko ajan läsnä.

Mieheni toimia en puolustele, väärin tehty mikä väärin tehty ja sitä nyt edelleen käsitellään. Mietin vaan pitäisikö minun kertoa tuolle mieheni työkaverillekin, olen varma ettei hän tiedä. En itse haluaisi tulla tuolla tavalla hyväksi käytetyksi, nainen käytää miestään astinlautana tavatakseen toisia miehiä. Minua todella ärsyttää tämän naisen kaksi naamainen röyhkeys, tulla perheineen minun kotiini katsastamaan minun miestäni! Jutella kanssani kuin ei mitään, ei ihan joka naisesta tuohon ole. Pelkäänpä vain että suurin motiivini kertoa tuolle miehelle ei ole mikään rehellisyyden halu, vaan laittaa tuo nainen osaltaan maksamaan tekemisistään. Kertoisitko sinä tuolle miehelle?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vakavaa ei vielä sattunut, turha alkaa horjuttaa toisten koko maailmaa. Ja tosiaan motiivisi eivät kovin jalot ole. Et voi tietää heidän perhe-elämästään mitään, hoitakoot itse asiansa.

Vierailija
2/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen välttämättä mitään "katsastanut" ole eikä ole suunnitellut tekemisiään. Ei välttämättä itsekään ole ehtinyt tajuta miten vakavalla asialla leikkii. Todellisuudesta on yllättävän helppo paeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa tietää heidän suhteestaan jotain mitä sinä et tiedä, joten lopulta se ole sinä joka ottaa pataansa. Nämä asiat menevät aina niin, että puolisot laittavat toisen syyksi kaiken, he itse eivät ole muka tehneet mitään.

Minulla oli suhde toiseen mieheen, joka kesti lähes pari vuotta. Toisen mieheni vaimo sai vihiä tekstiviesteistä ja lopulta mies "tunnusti" että ollaan viestitelty. Laittoi kaiken minun syykseni, että minä olen ottanut yhteyttä yms, mutta ei olla nähty (hahhaa). Lopulta minä kerroin miehelleni kaiken, että meillä oli suhde joka loppui kun kaduin. Tuo vaimo oli kostonhimoinen ja olisi halunnut kertoa miehelleni näistä viesteistä, mutta mitä luulet että olisi tapahtunut jos hän olisi sen kertonut? Minun mieheni olisi kertonut hänelle kaiken 2v suhteesta, ja ämmä olisi saanut pataansa aika reippaasti. Heh heh, se olisi ollut ihan oikein.

Vierailija
4/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL LOL LOL

siis mikä tää juttu oikeasti on?

Nyt on semmoinen juttu että nainen ei voi asialle yhtään mitään jos miehen veljesten penikset nousee pystyyn..että sellaista.Käske miehen syödä rauhoittavia ennen kuin nainen tulee teidän kotiin!

Vierailija
5/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saattaa tietää heidän suhteestaan jotain mitä sinä et tiedä, joten lopulta se ole sinä joka ottaa pataansa. Nämä asiat menevät aina niin, että puolisot laittavat toisen syyksi kaiken, he itse eivät ole muka tehneet mitään.

Minulla oli suhde toiseen mieheen, joka kesti lähes pari vuotta. Toisen mieheni vaimo sai vihiä tekstiviesteistä ja lopulta mies "tunnusti" että ollaan viestitelty. Laittoi kaiken minun syykseni, että minä olen ottanut yhteyttä yms, mutta ei olla nähty (hahhaa). Lopulta minä kerroin miehelleni kaiken, että meillä oli suhde joka loppui kun kaduin. Tuo vaimo oli kostonhimoinen ja olisi halunnut kertoa miehelleni näistä viesteistä, mutta mitä luulet että olisi tapahtunut jos hän olisi sen kertonut? Minun mieheni olisi kertonut hänelle kaiken 2v suhteesta, ja ämmä olisi saanut pataansa aika reippaasti. Heh heh, se olisi ollut ihan oikein.

Mitä pahaa tämä ämmä oli sinulle tehnyt? Tai edes se, että hän olisi kertonut sen mitä totuudeksi oletti? Olet aika hmmm.... mielenkiintoinen ihminen oikeustajuinesi! 2 v petät omaa puolisoasi ja oikein olisi olltu miehen vaimolle saada pataansa, niipä...

Mieheni ei missään vaiheessa ole yrittänyt laittaa asioita tuon naisen syyksi ja puolustautua itse. Päinvastoin, eräässä vaiheessa raivosin tuon nartun takia jolloin mies itse oli sanomassa että ei hänkään syytön ole. Ehkä juuri tämä miehen tapa millä ei ole toisen syyksi asioita laittanut on se syy, miksi suostun edes yrittämään vielä. Tilatut puhelutiedot ja miehen puhelimessa tallella olevat tiedot kertovat kuitenkin samaa kertomaa, kaikki yhteydenotto ovat tuolta naiselta lähtöisin ja mieheni sitten on vastannut niihin. Viestittelyä kesti kokonaisuudessaan alle 2 kk. En usko tapaamisiin enkä fyysiseen suhteeseen, tämä nainen nyt vain ei ole sitä luokkaa josta fyysisesti olisin millään lailla huolissani. Hieman miesmäinen, romuluinen, samaa sarjaa käytökseltäänkin, kun taas mieheni pään kääntää pieni siro nainen. Aika vaikea olisi kuvitella milloin olisivat edes tavanneet, eikä viesteissä ollut mitään siihen viittaavaakaan.

Totta tietysti sekin, että enhän voi minäkään tietää onko mieheni kertoma totta. Tosin etpä voi sinäkään tietää mitä miehelläsi on meneillään kiitokseksi aiemmista toimistasi :)

Vierailija
6/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on aika tuonkin tyttelin kasvaa aikuiseksi ja kantaa vastuu tekosistaan.

Vierailija
7/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sinulle pätkääkään. Ihan turhaa puuttua muiden suhteisiin. Unohda koko juttu jos olet itse antanut miehellesi jo anteeksi. Kuten sanoit, mitään suhdetta ei ollut, joten täysin turhaa mennä kertomaan. Johtaa vielä ties mihin.

Vierailija
8/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä naikkonen oppisi sitten tapauksesta jotain ja miehellä oikeus tietää

Vierailija
9/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuossa tilanteessa pystyisin olemaan kertomatta.

Vierailija
10/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä hinku naisilla on rientää kertomaan toisille heidän aviopuolisoidensa mahdollisista sutinoista ja suhteista.

Antakaa jokaisen hoitaa omat ihmissuhteensa.

Jos minulle tulisi joku supattamaan mieheni mahdollisista naisystävistä, kysyisin, mitä asia kertojalle kuuluu??

Vierailija
11/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka motiivisi olisikin laittaa nainen maksamaan omalta osaltaan, minun mielestäni hänen miehellään on oikeus tietää mitä vaimo puuhaa selän takana. Olisin itse ollut äärettömän kiitollinen, jos joku olisi minulle kertonut mieheni salasuhteesta. Siitä vaan ei valitettavasti tiennyt kuin muutama hänen työkaverinsa, jotka eivät minua edes tunne. Pettämisessä pahinta on se, kun petettyä vedätetään ja häneltä viedään oikeus päättää omasta elämästään faktojen pohjalta. Nämä, joiden mielestä ei saisi kertoa, ovat luultavasti ihmisiä jotka ovat pettäneet tai voisivat tilaisuuden tullen niin tehdä.. Ei se kertominen ole se joka satuttaa, vaan se tapahtunut pettäminen.

Vierailija
12/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt hyvä mamma ne laput pois silmiltäsi siinä vaiheessa.

EHDOTTOMASTI TÄLLE MIEHELLE TÄYTYY ASIA ILMOITTAA!

Pyydät hänet kahville ja kerrot, että sait asian selville. Kerrot mikä teidän tilanteenne on, et mollaa miestäsi tai hänen vaimoaan. Sanot, että itse voi jatkaa siitä eteenpäin kertooko tiedoistaan petturi vaimolleen vai ei.

Ole rehellinen, mies varmasti arvostaa sinua!

Nää selittelijät täällä, älä sekaannut toisten asioihin on puutaheinää..MIKÄ HEMMETIN OIKEUS TÄLLÄ NAIKKOSELLA OLI PUUTTUA AP:n PERHEEN HYVINVOINTIIN JA AP:n JA HÄNEN MIEHEN VÄLISEEN SUHTEESEEN JA LUOTTAMUKSEEN????????????

Tollanen akka kiven alle tai ainakin vastuuseen teoistaan!!!!

Ap: ole järkevä ja kerro. Etkö ymmärrä miten vaikeaa myös sinulle oli asia saada selville, olisiko kiva olla vieläkin tietämätön jos tilanne olisi toisinpäin eli tämän naisen mies olisi saanut vaimonsa kiinni ja miettisi kertoako sinulle.

mikä hinku naisilla on rientää kertomaan toisille heidän aviopuolisoidensa mahdollisista sutinoista ja suhteista. Antakaa jokaisen hoitaa omat ihmissuhteensa. Jos minulle tulisi joku supattamaan mieheni mahdollisista naisystävistä, kysyisin, mitä asia kertojalle kuuluu??

Vierailija
13/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keertomalla voit saada pahempaa tuhoa aikaan kuin kertomatta jättämällä.

Jos taas myöhemmin paljastuu jotain niin se paska vaan tulee myöhemmin propelliin.

Eihän tuo kivaa ole mutta turha sitä on huolia aiheuttaa

m36

Vierailija
14/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkanpa viellä

Kaverini vaimo petti miestä.

Petturin vaimo kertoi.

Kaveri hukkui viikon kuluttua.

Ovat/olivat vanhimman lapseni kummeja.

Ei ole oikein nyt oltu jutuissa tuon naisen kanssa.

m36

Vierailija
15/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro kerro kerro kerro kerro kerro kerro

Vierailija
16/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yläasteikäisten juttuja tuollaiset "kerro, oppiipahan ainakin jotain ja maksaa teoistaan." Haloo, joo tajuan että on ärsyttää jos joku nainen yrittää iskeä omaa miestä, mutta sitä sattuu paremmissakin piireissä. Sen arvoinen asia se ei ole, että pitää lähteä tuhoamaan pohjaa ihmisen perhe-elämältä ja pistää viattomat (ehkä lapsetkin) kärsimään. Ole ennemmin onnellinen ettei miehesi lähtenyt suhteeseen ja naureskele salaa tälle naiselle. Voittajana selvisit.

Vierailija
17/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moralistit voi syödä päänsä mun puolesta. Ei ole toisten asia määritellä, mitä kenenkin pitää oppia. Mitään suhdetta tai pettämistä ei edes ole tapahtunut, eli aika pienen jutun takia aiheutettaisiin iso särö toisten liittoon. Pienikin juttu voi olla paha, jos sen kuulee ulkopuolisilta. Keskity omaan liittoosi vaan.

Vierailija
18/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon toisaalta minäkin että olisin niin kypsä ihminen että pystyisin olemaan kertomatta. Kuitenkin ajatuskin tästä naisesta ja hänen teoistaan repii minua ja kun seuraavan kerran kohtaamme en pysty takaamaan ettenkö mitään sanoisi. En tosiaan itse haluaisi olla se tietämätönkään, hankalaa :( Anteeksiantaminen miehellenikin on vielä vaiheessa ja tälle toiselle naiselle sitä ei ole luvassa ikinä! Kaiken lisäksi nimittäin tunnen tämän naisen lapsuudesta asti enkä siis sikälikään ihmetellyt heidän vierailuitaan. Ennestään jo tiesin että tämän naisen sisko on täysi *****, näköjään kulkee suvussa...

Mutta tuohon aviopuolisoon mitä tulee, toisaalta en siis itsekkään haluaisi olla se pimennossa oleva. Tässä tapauksessa vielä miestä selkeästi on käytetty toisen miehen tapaamiseen. Mitä voisi olla pahin mitä kertomisesta seuraa? Avioero tuossa toisessa perheessä? EI kai se silti minun vastuullani ole? Tunnen jopa osasyyllisyyttäkin tavallaan osallistuessani salailuun. Kuvitellaanpa tilannetta jossa kohtaamme (ja kohtaamaan me jossain vaiheessa tulemme), me kolme tiedämme ja mies ei.

Eräs täällä esitti sitä vaihtoehtoa että saisin tietää enemmän paskaa. Ikävä asiahan se olisi ja ehkä tuhoaisi avioliittoni, mutta mikäli se olisi totta, olisi minullakin oikeus tietää! Tosin mihinkään pelkkiin väitteisiin ilman todisteita en tuossa tilanteessa uskoisi!

Vierailija
19/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä tiedän että kohdatessamme tälle naiselle teen selväksi tietäväni. Roikkukoon löysässä hirressä minun puolestani...

Vierailija
20/57 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta sulla tuntuu olevan suhteellisuudentaju pahasti hukassa. Kyse on jostain hemmetin viestittelyistä ja puhut kuin kyse olisi pitkästä salasuhteesta. Herätys nyt - kasva itse aikuiseksi.

Mun mielestä toi ei todellakaan ole sen kokoluokan asia, että "puolisolla oikeus tietää." Nainen kertokoon itse jos kertoo, mutta jos mies kuulee ulkopuoliselta, on kokemus niin nöyryyttävä että siitä voi olla mahdoton päästä yli - olkoonkin että mitään pettämisiä ei edes ole tapahtunut. Etenkin jos heillä on lapsia niin lapsellinen olet sinä, jos oman kostonhimosi takia menet kaatamaan paskaa muiden niskaan.

Mä en edelleenkään olisi varma siitä, että nainen on kylmästi harkiten "käyttänyt miestään toisen miehen tapaamiseen." Ihan vaan on voinut jotain tunteita herätä siinä tapaamisten aikana ja sellaista tosiaan kuule sattuu paremmissakin piireissä. Et voi tietää mitään siitä, millainen avioliitto heillä on.

Se, että pistät toisetkin kärsimään, ei vähennä omaa kärsimystäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän