Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita ajatuksia herätti eilinen Pientä pintaremonttia kohde?

Vierailija
16.02.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tekee yksi pariskunta, jolla 2 lasta. Mies rakentaa omakotitalon ja asutaan pari vuotta ja sitten myydään pois.

Asuvat kyllä samalla alueella aina, joten muutolle ei löydy mitään syytä.

Hienot autot kummallakin on pihassa.

Vierailija
22/24 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et pieleen meni ammatinvalinta. Pariskunta oli varmaan max 25-vuotiaita ja rahaa tuntuu hulppeisiin taloihin piisaavan. Itse olen urani huipulla (FT, koulutusta vastaava johtajatason työ), eikä silti ole varaa palkata näitä talon rakentamisen ammattilaisia omalle talotyömaalleni.

Juu, kateuden viherrys puskee pintaan.... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nolo.Tuollainen voi olla jossain ruotsinlaivalla kylpylän virkaa toimittamassa.Samoin noita biletystiloja en ihan ymmärtänyt,ja iso virhe tehdä muusta talosta poikkeava,kummallinen sisustus sinne.

En tiedä mikä on ko. talon kohderyhmä?Lapsiperheelle makuuhuoneita liian vähän,kahdelle aikuiselle liian iso ja paljon "turhaa",ehkä edustuskodiksi pienin muutoksin.

Ilmeisesti hyvin varakas nuoripari,mutta tässä huomaa sen että rahalla ei saa tyylitajua-jotenkin koko talo oli "last season".

Vierailija
24/24 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehty myyntiä varten tämä talo, luulen ma.

EI vaan mitään järkeä vetästä tuollaista pytinkiä SIuntion korpeen postimerkin kokoiselle tontille - kuka ton haluaa tohon hintaan? Ei mitään kohderyhmää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi