Työelämä on liian stressaavaa
Pitäisi olla niiiin tehokas, älykäs, sosiaalinen ja skarppi kaiken aikaa. Koskaan ei saisi näyttää väsyneeltä, stressaantuneelta tai vittuuntuneelta. Pitäisi tietysti olla onnellinen, että ylipäätään on työpaikka, mutta ei tällaista oikeasti vuosikausia jaksa.
Kommentit (6)
varmaan joku älypää tulee sanomaan että ihminen voi itse valita miten elämänsä elää ja mitä työtä tekee, mutta valitettavasti nykyinen työelämä osaa tehdä mieluisasta työstäkin helvetin...
Aina voi tehdä enemmän ja tehokkaammin ja kehittää itseään. Huoh.
Millaistakohan sitä on 10vuoden kuluttua?
Minä olen tehnyt periaatepäätöksen, että sitten kun lapset ovat muuttaneet omilleen ja jo ennen sitä on asuntolaina maksettu, niin minun ei ole pakko jaksaa.
luulen, että koska ihmiset eivät vieläkään ole koneita, niin hommeli muuttuu kunhan osakkeenomistajat huomaavat, että tuleekin kalliimmaksi vetää ihmiset piippuun ja loppuiäksi sairaslomalle, kuin pitää työteho järjellisenä.
mutta kun ei saa edes sijaisuuksia :/
Toiset painaa hulluna töitä ja mä pyörin ympyrää kotona..tasan ei käy nallekarkit
Vaatimukset on ihan sairaita ja niitä on aina vain lisää ja lisää :-/ sitten tällaiset vastuuntuntoiset tekijät tekee ja raataa ja puskee, ja yrittää jotenkin suoriutua hommistaan, kun ei jatkuvasti voi kieltäytyäkään lisäduuneista, joita puskee ovista ja ikkunoista.
Kaikien lisäksi pomo jaksaa joka välissä jankuttaa, että miksei tätä tai tuota ole saatu valmiiksi eikä tajua, että sen jälkeen, kun aikatauluista ja prioriteeteistä yhdessä sovittiin, suunnitelmat ovat muuttuneet noin 300 kertaa ja duunia on 5xse määrä, mistä oli puhe :-(
Ehkä juuri se työ ei sovi sulle?