Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ujo nainen lähestyy miestä

Vierailija
15.02.2011 |

Nyt on käynyt niin, että olen palavasti ihastunut erääseen minua muutamia vuosia vanhempaan mieheen, jota tapaan työn merkeissä lähes päivittäin. Olen todella ujo, ja menenkin aina aivan lukkoon, kun törmään kyseiseen mieheen. Tänäänkin mies katsoi minua suoraan silmiin, mutta minä käänsin vaan pään pois päin, koska menin niin lukkoon. Haluaisin pystyä hymyilemään seksikkäästi, heittämään flirttailevaa small talkia, mutta minusta ei ole koskaan ollut siihen. Olen yksinkertaisesti niin ujo, että annan miehille luultavasti sellaisen kuvan, ettei minua voisi pätkääkään kiinnostaa. Miten päästä pikkuhiljaa tästä ujoudesta ja tulla hyväksi flirttailijaksi tai onko muita keinoja, joilla voisin viestittää miehelle olevani kiinnostunut hänestä? Minusta luultavasti paistaa kilometrien päähän, että itsetuntoni on pyöreä nolla.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä noin saa.

Itse asiassa mä pukeudun jotenkin niin että huomiota tippuu.Miehet tykkää naisista jotka ymmärtää muodin viimeisimmät jutut,joita ei tarvitse pukeutumisen vuoksi hävetä.

Vierailija
2/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies lähestyy naista, ei nainen miestä. Jos olet ihastunut, sinun täytyy vain antaa ihan pikkuriikkisen merkkiä miehelle. Ei tarvitse flirttailla ja hymyillä viekottelevasti, vaan olla lâsnä ja paikalla, jos mies alkaa jutella kanssasi. Saat olla ujo ja oma itsesi, mutta anna miehelle mahdollisuus yrittää tutustua sinuun, älä siis lähde karkuun, jos hän tulee puhumaan kanssasi. Koeta ensi kerralla hymyillä edes noeasti miehelle, jos hänen katseensa kohtaa omasi. Hymyn ei tarvitse kestää edes sekuntia, vaan voit kääntää katseesi heti pois. Jos vielä punastut, se on vaan asialle eduksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen mies on nähnyt minut tähän mennessä ainoastaan työvaatteissa.

Pitääpä yrittää sopivan tilaisuuden tullen edes pienesti hymyillä miehelle, toivottavasti onnistuu tällä kertaa. :)

Lisää vinkkejä saa mielellään kertoa!

Vierailija
4/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä niitä olen tainnut lähestyä.. Tai sitten olen ensin kaverustunut. Mitään flirttailua en todellakaan osaa ja pukeudun niin kuin pukeudun, puhun miehille siis kuin normaaleille ihmisille ja jos miestä kiinnostaa niin kyllä sen huomaa ilman kommervenkkejäkin.

Vierailija
5/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen juttuja, ja on aidosti kiinnostunut.

Vierailija
6/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tervehditty ollaan toisiamme.. Sitten, kun olen vielä sellainen, että keksi vasta jälkeen päin mitä siinä ja siinä tilanteessa olisi voinut sanoa, itse tilanteessa olenkin sitten niin lukossa, etten keksi mitään sanottavaa :(

Vierailija
7/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin riittänyt, tiedä sitten mistä :(

Vierailija
8/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää naisista jotka ymmärtää muodin viimeisimmät jutut,joita ei tarvitse pukeutumisen vuoksi hävetä.

ja sitten on myös meitä aikuisia miehiä joita ei kiinnosta ensinnäkään ikäisesi, tai tuollainen naurettava pinnallisuus, vaan nainen koko pakettina. Hyvät tyypit menee mulla ykkössijalle! Siisti pukeutuminen ja normaali itsestään huolehtiminen riittävät. mies 38

Vierailija
9/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuisi noin ujosta ja estyneestä seinäruususta? Mikä sinussa vetää miehiä puoleensa ja saa lähestymään ap? Mitä sinulla on tarjottavana? kysynpähän vaan.

Olet pimeä.

Vierailija
10/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastumisesi, mutta onko hän varattu? Jotain juttuahan voi heittää ihan tuosta vaan ohikulkiessa (mies). Vai pitääkö sinua liian nuorena, joten pitää siksi etäisyyttä?

Vierailija
11/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua kohtaan ap? Ei lähestynyt, jäänyt juttelemaan, kysellyt mitään sinuun liittyvää, pyytänyt kahville, jäänyt silmistään ja suustaan sinuun kiinni? Ja mies on sinkku? Mitä voimme tästä päätellä...

Vierailija
13/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, onko kyse vain minun kuvitelmistani, mutta viimeaikoina on tuntunut siltä, että mies on vilkuilluut minuun päin, ja en tiedä, kuvittelinko vain, hyvin mahdollista, mutta tänään meidän viimeisessä katseen vaihdossa tuntui jotain merkityksellistä. Aivan kuin hän olisi ollut lähtemässä pois, mutta kääntyikin minuun päin ja katsoi suoraan silmiin (tuntui ikuisuudelta) ja juuri tuo oli se hetki, kun käänsin pään pois, koska menin niin lukkoon...

Vierailija
14/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua kohtaan ap - vai ei? Ei lähestynyt, jäänyt juttelemaan, kysellyt mitään sinuun liittyvää, pyytänyt kahville, jäänyt silmistään ja suustaan sinuun kiinni? Ja mies on sinkku? Mitä voimme tästä päätellä...

Vierailija
15/22 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinua kohtaan ap - vai ei? Ei lähestynyt, jäänyt juttelemaan, kysellyt mitään sinuun liittyvää, pyytänyt kahville, jäänyt silmistään ja suustaan sinuun kiinni? Ja mies on sinkku? Mitä voimme tästä päätellä...

toisaalta, hänellä ei ehkä ole ollut tilaisuutta siihen olosuhteet lukuunottaen...

Vierailija
16/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän samaan aiheeseen liittyen, miten pitäisi lähestyä tuntematonta? Esimerkiksi kahvilassa, jossa mies on omien ystäviensä kanssa, mutta näyttää niin hurmaavalta, että ei todellakaan tahdo missata tilaisuutta avata keskustelua.

Elokuvissa mies aina tilaa naiselle drinkin toiselta puolelta baaria, ja kun drinkki saapuu neidolle mies hymyilee ja odottaa naisen saapuvan luokseen. Uskotteko että asetelma toimisi toisin päin? Että nainen tilaisi miehelle juoman ja odottaisi miehen tulevan juttusille?

Tässä myös mietin sitä että kuinka paljon tällaisessa tilanteessa ulkonäöllä olisi väliä? En ole kropaltani missin veroinen, mutta omistan söpön hymyn sekä lempeät silmät. En kuitenkaan kerää katseita sellaisilta miehiltä keihin itse tunnen vetoa, mutta mietin johtuuko se siitä että nykyään hommat hoidetaan useammin puhelimen välityksellä eikä f2f. Kai yritän sanoa, että ei kai kukaan mies siitä ainakaan loukkaantuisi jos ehkä astetta alemmalla tasolla oleva tarjoaa drinkin?

Vierailija
17/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen mies on nähnyt minut tähän mennessä ainoastaan työvaatteissa.

Pitääpä yrittää sopivan tilaisuuden tullen edes pienesti hymyillä miehelle, toivottavasti onnistuu tällä kertaa. :)

Lisää vinkkejä saa mielellään kertoa!

Ei hutsuvaatteita, jotain kivaa suht rentoa ja normaalia. Kesällä mekko.

Joo ei tarvi olla tyrkyllä. Saa olka ujo. Se on sympaattista. Kiinnostuksen voi osoittaa omalla laillaan. Sellainen flirttipuhe...ei kuulosta ihastuksia jauheen helpolta. Ja jos se ei ole luontaista, niin miksi siihen muottiin itseään vääntää.

Kyllä sä olet just hyvä niin kuin olet. Se hymy on kiva.

Vierailija
18/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tykkää naisista jotka ymmärtää muodin viimeisimmät jutut,joita ei tarvitse pukeutumisen vuoksi hävetä.

ja sitten on myös meitä aikuisia miehiä joita ei kiinnosta ensinnäkään ikäisesi, tai tuollainen naurettava pinnallisuus, vaan nainen koko pakettina. Hyvät tyypit menee mulla ykkössijalle! Siisti pukeutuminen ja normaali itsestään huolehtiminen riittävät. mies 38

Näin on.

46n

Vierailija
19/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ainakin toimii seksikäs pukeutuminen eli minimekko ja Stay upit korkkareissa sekä tumma punainen huulipuna! Olen ihan myyty tuollaisen naisen edessä ja haen hänelle vaikka kuun taivaalta!

Vierailija
20/22 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Mä en pysty lähestymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi