Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutonetistä! Ostatteko paljon sieltä? Onko kaikki mennyt ok?

Vierailija
14.02.2011 |

Mielettömästi olis hyviä vaatepaketteja mulle ja lapsille... Näkyy olevan jopa valinnanvaraa :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahraiset ja nimikoidut tulee ilmoittaa, mutten on ihan oikein että pyydetään hyvitystä tai purkua.

tahroista ja rei'istä valittamisen ja niiden kanssa olen itsekin tarkkana. Mutta en mitenkään käsitä, miten jostain nimikoinnista voi olla haittaa???

Mitkä lie superfriikit niistä sekoaa? Jos se nimi on tussilla rinnuksessa, niin ymmärrän, mutta pesulapussahan ne yleensä on, tai kengän sisäpuolella, pohjassa tai jossain, mistä ne EI NÄY minnekään. Ja tuskin kukaan niin isolla kirjoittaa, ettei mahtuisi oman lapsen nimi tarvittaessa viereen.

Meneekö siitä lapsen (eli äidin) identiteetti sekaisin, jos lapussa on lukenut Ville, se vedetään yli ja kirjoitetaan alle Kalle? Vai onko se niin noloa, jos esim. päiväkodissa huomataan, että vaate on ollut toisellakin käytössä?

Vierailija
22/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vain ostajana,ja aina on tuote ollut jatullut asianmukaisesti.

Yhden kalliimman 300€ kaupan olen tehnyt(lastenvaunut) niitäkin mietin pitkään uskallanko. Niin ja postitse olen aina halunnut tuotteet. Vasta nyt opin sen palutteen annon ja täst edes annan palautteen aina. Myyjään olen ottanut heti yhteyden jos olen voittanut huudon, ja pyytänyt tilitietoja mikäli ne eivät ole tulleet vakioviestissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kuin tahra. Ei tahrakaan ole aina kauhean näkyvällä paikalla tai valtavan iso! Silti se on tahra. Jos kankaalle kirjoitetaan tussilla jotain, se on tahra. Aina voi nimikoida vaatteet silityslapuilla, ommella laput tai leikata pesulapun pois, jos siinä on ollut nimi.

Ei ole noloa käyttää kierrätysvaatetta, mutta minusta nimikoitu vaate on menettänyt arvoaan.

ja siis jos haluaa myydä tussilla nimikoituja vaatteita, fine, mutta silloin siitä on oltava ehdottomasti maininta, sillä se joka ei halua ostaa nimikoituja, välttyy huutamasta.

Vierailija
24/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on kuin tahra. Ei tahrakaan ole aina kauhean näkyvällä paikalla tai valtavan iso! Silti se on tahra. Jos kankaalle kirjoitetaan tussilla jotain, se on tahra. Aina voi nimikoida vaatteet silityslapuilla, ommella laput tai leikata pesulapun pois, jos siinä on ollut nimi.

Ei ole noloa käyttää kierrätysvaatetta, mutta minusta nimikoitu vaate on menettänyt arvoaan.

ja siis jos haluaa myydä tussilla nimikoituja vaatteita, fine, mutta silloin siitä on oltava ehdottomasti maininta, sillä se joka ei halua ostaa nimikoituja, välttyy huutamasta.

Mutta pesulapussa, ei toidellakaan! Joskushan laput kuluu, rispaantuu ym. siitäkin ilmeisesti tehtävä kunnon selonteko...

Ja mikä ihmeen "arvo putoaa", eihän vaatteet ole mitään arvotavaraa, tottakai käytetty maksaa vähemmän kuin uusi. En usko muuhun kuin johonkin häpeään edellisen tavoin...

Vierailija
25/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta! Ei kaikilla ole aikaa syynätä joka ikinen rätti suurennuslasin alla..

Vierailija
26/29 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta! Ei kaikilla ole aikaa syynätä joka ikinen rätti suurennuslasin alla..

Hyväkuntoinenkin on hyvin subektiivinen käsite.

Joskus olen saanut vastaavalla kuvauksella täysin priimaa, joskus sellaista, mitä en itse enää käyttäisi. Mutta sitähän se on, kaupasta saa uutta ja oikeat huijaukset on sitten asia erikseen. Tarkka olen myyjänä, mutta ostajana en jaksa puuttua kuin oikeisiin ongelmiin.

Näkyyhän siellä huutiksen keskustelupalstallakin nämä iänikuiset räteistä vinkujat...

Vierailija
27/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole kohteliasta että OSTAJA laittaa ensimmäisenä palautteen ,kun on saanut vaatteen/tavaran postista. Näin myyjä tietää että on mennyt perille ja kaikki ok.

Itse ainakin myyjänä odotan ensin ostajan palautetta ja sitten laitan itsekin.

Vierailija
28/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ole kohteliasta että OSTAJA laittaa ensimmäisenä palautteen ,kun on saanut vaatteen/tavaran postista. Näin myyjä tietää että on mennyt perille ja kaikki ok.

Itse ainakin annan myyjänä palautteen kun maksu on tullut tilille ja ilmoitan vielä sähköpostitse tavaran postituksesta.

Ostajana annan myyjälle palautteen kun olen huutamani tuotteen saanut.

Vierailija
29/29 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaute annetaan kaupankäynnistä, ei palautteenannosta! jos olet saanut maksun ajallaan ja yhteydenpito ollut moitteetonta, on kaupankäynti mennyt myyjältä kiitettävästi.