Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini sitten suuttui, kun söin laskiaispullan kun hän laihduttaa..

Vierailija
14.02.2011 |

En voi ymmärtää, miksi kaverini veti herneen nenäänsä. Kävimme ystävänpäiväkahveilla kahvilassa, jossa oli ihana pullatiski. Sanoin kaverilleni, että tarjoan meille molemmille ystävänpäivän kunniaksi ja kysyin mitä hän ottaa. Itse sanoin ottavani laskiaispullan mantelimassalla, kun näyttivät niiiiin herkullisilta. Tilasin meille kahvit ja oman pullani eikä kaverini sitten halunnutkaan mitään syötävää.

Kun pääsimme pöytäämme ja aloin jutella normaalisti niitä näitä, kaverini oli todella hiljainen ja aistin että joku on pielessä. Yritin siinä kysellä, että harmittaako häntä jokin ja että mitä kuuluu, mutta hän oli tosi lyhytsanainen. Hän lähtikin niin nopeasti kahviosta, etten ollut ehtinyt syödä pullaani loppuun. Jäin sitten sinne syömään pullani loppuun ja ihmettelin vähän, että mikähän nyt oli ongelma.

Nyt illalla huomasin kaverini FBssa ja otin häneen yhteyttä. Kaverini kirjoitti, että häntä v*tutti, etten tukenut hänen elämäntapamuutostaan vaan yritin tuhota hänen laihtumispyrkimyksensä. Nyt en ymmärrä yhtään, mitä tein väärin. Oltiin yhdessä sovittu tapaaminen kahviossa enkä yrittänyt tyrkyttää kaverilleni mitään herkkuja. Olisi siellä ollut leipiäkin tarjolla tai mikään pakkohan se ei ole mitään syödä, mistä en kaverilleni huomauttanutkaan. Kysyin, että mistä hänelle oli tullut sellainen vaikutelma, että haluaisin estää hänen laihtumistaan tms. Hän ei ole vastannut mitään vaan blokkasi minut kavereistaan! En ymmärrä mitä olen tehnyt väärin, voisiko joku valottaa olenko oikeasti syypää tähän "riitaan"? Vaikeaa pyytää anteeksikaan, kun en tajua mitä olen tehnyt väärin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse jaksaisi katsoa tuollaista lapsellista valopäätä. Ilmeisesti ei ole vielä tajunnut, ettei sinun syömäsi pulla lihota hänen persettään. Miten luulee tulevansa normaalipainoiseksi tulevaisuudessa kun herkkuja ja syöviä ihmisiä näkyy siellä sun täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme