Minkä ikäisenä lapsesi hiki on alkanut haista? Minkä
ikäisenä aloitti dödön käytön?
Ennakoiko aikaisin alkava hien haju aikaista murrosikää?
Kommentit (17)
En edes muista laittaa dödöä useinkaan. Ikää jo 40+, missä vika, vai onko?
on nyt 12-vuotias. Hajusteeton dödö käytössä.
tyttöjen vihreän rexonan ostin hänelle.
Mun kaverit sanoo että haisen aina pahalta,vaikka käyn kerran viikossa saunassa ja suihkussa, ja sukkiakin vaihdan 2 kertaa viikosssa, ei voi haista .
Meidän 10-vuotiaalla pojalla on nyt alkanut haista. Pitänee mieto dödö hänelle ostaa.
Kommentoisin noille, jotka sanovat että heidän hiki ei haise. Te ette itse sitä haista, ettekä haista puolisonkaan, koska olette siihen tottuneet. Minulla on äärettömän herkkä hajuaisti ja kärsin suunnattomasti noiden dödöttömien ihmisten hajuista.
8v tytöllä hiki haisee, tai haisi. Suihkun jälkeen laittaa LV:n hajusteetonta dödöä. 11v pojallamme ei vielä hiki haise.
murkkuiästä en osaa sanoa, tyttö nyt 10 ja murkku ei ole alkanut, ainakaan fyysinen. poika vasta 8vee.
tyttö kysyi tänään, voisiko alkaa käyttää dödöä, aikaisemmin ei ole käyttänyt, riittää kun ovat käyneet suihkussa joka ilta ja kunnolla saippualla kainalonsa pesseet.
Aikaisemmin tyttö ei pessyt kainaloitaan päivittäin, joten haju "muhi" useamman päivän ja oli joskus voimakkaampaa.
Nyt hän on ottanut tavaksi pestä kainalot joka ilta suihkusaippualla. Lisäksi hän käyttää erityisesti liikuntapäivinä hajusteetonta dödöä.
ja jalatkin voi olla niin hikiset, että sukat on märät, mutta ei haise.
8 v poika ei edes hikoa.
Muuten, me vanhemmatkin olemme vähähajuisia. Meistä kumpikaan ei käytä dödöä. Minun oma hikeni haisee vain adrenaliinitapauksissa, esim. kun jännitän esiintymistä. Miehenkän hiki ei haise "miehelle".
jos sinne päänsä työntää =) Mutta vaatteet ei haise eikä haju mitenkään vielä tietenkään lemahda. Itse olin 8-vuotias, kun alkoi kunnon hienhaju ja samaan aikaan alkoi muutkin murrosiän merkit pikkuhiljaa tulla.
ei edes rankkojen treenien jälkeen.
Aloitti kuitenkin viime kesänä dödön käytön, ihan vain siksi, kun koko muukin joukkue käyttää:)
varpaita aina vaipanvaihdon jälkeen. Nuoremmalla pojalla haisi jalkahiki jo ihan muutaman kuukauden ikäisenä. Dödö otettiin käyttön kymmenen vuoden hujakoilla. Nyt on teini, mutta ei ole mikään haisuli, vaikka aikanaan niin arvelin käyvän.
Meillä 2 poikaa ja toinen haisee kainaloista ja toinen jalkapohjista.
9v. ja vajaa 7v. 9v. laitan joskus hajusteetonta dödöä kainaloihin, ehkä 1 kertaa viikossa ja arkena, kun on koulupäivä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2011 klo 21:44"]
En edes muista laittaa dödöä useinkaan. Ikää jo 40+, missä vika, vai onko?
[/quote]
Ei ole vika, tuo on geneettinen ominaisuus, johon liittyy myös korvavaihkun kuiva koostumus. Onneksi olkoon, olet onnekkaassa vähemmistössä http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305639117147
Kollihiki alkoi haisemaan meidän poikasella 10 ja puoli vuotiaana. Siitä alkoi mineraalikiven käyttö.
Minä olen 13vuotta eikä vielä haise :)
Alkoi 13 vuotiaana siinä kun 2 viikkoa sitten täytin 13