Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä lapsesi hiki on alkanut haista? Minkä

Vierailija
30.01.2011 |

ikäisenä aloitti dödön käytön?

Ennakoiko aikaisin alkava hien haju aikaista murrosikää?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi 13 vuotiaana siinä kun 2 viikkoa sitten täytin 13

Vierailija
2/17 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista laittaa dödöä useinkaan. Ikää jo 40+, missä vika, vai onko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt 12-vuotias. Hajusteeton dödö käytössä.

Vierailija
4/17 |
30.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttöjen vihreän rexonan ostin hänelle.

Vierailija
5/17 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit sanoo että haisen aina pahalta,vaikka käyn kerran viikossa saunassa ja suihkussa, ja sukkiakin vaihdan 2 kertaa viikosssa, ei voi haista .

Vierailija
6/17 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10-vuotiaalla pojalla on nyt alkanut haista. Pitänee mieto dödö hänelle ostaa.

Kommentoisin noille, jotka sanovat että heidän hiki ei haise. Te ette itse sitä haista, ettekä haista puolisonkaan, koska olette siihen tottuneet. Minulla on äärettömän herkkä hajuaisti ja kärsin suunnattomasti noiden dödöttömien ihmisten hajuista.

Vierailija
7/17 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8v tytöllä hiki haisee, tai haisi. Suihkun jälkeen laittaa LV:n hajusteetonta dödöä. 11v pojallamme ei vielä hiki haise.

Vierailija
8/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

murkkuiästä en osaa sanoa, tyttö nyt 10 ja murkku ei ole alkanut, ainakaan fyysinen. poika vasta 8vee.

tyttö kysyi tänään, voisiko alkaa käyttää dödöä, aikaisemmin ei ole käyttänyt, riittää kun ovat käyneet suihkussa joka ilta ja kunnolla saippualla kainalonsa pesseet.

Vierailija
9/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin tyttö ei pessyt kainaloitaan päivittäin, joten haju "muhi" useamman päivän ja oli joskus voimakkaampaa.

Nyt hän on ottanut tavaksi pestä kainalot joka ilta suihkusaippualla. Lisäksi hän käyttää erityisesti liikuntapäivinä hajusteetonta dödöä.

Vierailija
10/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jalatkin voi olla niin hikiset, että sukat on märät, mutta ei haise.

8 v poika ei edes hikoa.

Muuten, me vanhemmatkin olemme vähähajuisia. Meistä kumpikaan ei käytä dödöä. Minun oma hikeni haisee vain adrenaliinitapauksissa, esim. kun jännitän esiintymistä. Miehenkän hiki ei haise "miehelle".

Vierailija
11/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinne päänsä työntää =) Mutta vaatteet ei haise eikä haju mitenkään vielä tietenkään lemahda. Itse olin 8-vuotias, kun alkoi kunnon hienhaju ja samaan aikaan alkoi muutkin murrosiän merkit pikkuhiljaa tulla.

Vierailija
12/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes rankkojen treenien jälkeen.

Aloitti kuitenkin viime kesänä dödön käytön, ihan vain siksi, kun koko muukin joukkue käyttää:)

Vierailija
13/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varpaita aina vaipanvaihdon jälkeen. Nuoremmalla pojalla haisi jalkahiki jo ihan muutaman kuukauden ikäisenä. Dödö otettiin käyttön kymmenen vuoden hujakoilla. Nyt on teini, mutta ei ole mikään haisuli, vaikka aikanaan niin arvelin käyvän.

Vierailija
14/17 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 poikaa ja toinen haisee kainaloista ja toinen jalkapohjista.

9v. ja vajaa 7v. 9v. laitan joskus hajusteetonta dödöä kainaloihin, ehkä 1 kertaa viikossa ja arkena, kun on koulupäivä.

Vierailija
15/17 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2011 klo 21:44"]

En edes muista laittaa dödöä useinkaan. Ikää jo 40+, missä vika, vai onko?

[/quote]

Ei ole vika, tuo on geneettinen ominaisuus, johon liittyy myös korvavaihkun kuiva koostumus. Onneksi olkoon, olet onnekkaassa vähemmistössä http://www.hs.fi/ulkomaat/a1305639117147 

Vierailija
16/17 |
18.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollihiki alkoi haisemaan meidän poikasella 10 ja puoli vuotiaana. Siitä alkoi mineraalikiven käyttö.

Vierailija
17/17 |
06.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 13vuotta eikä vielä haise :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi