Eikö silmänympärysvoidetta muka saa levittää silmän ympärille ja yläluomelle?
Näin väitti kaverini, kun näki minun näin tekevän.
Sanoi, ettei silmänympärysvoidetta missään nimessä saa levittää silmän alle ohuelle iholle eikä yläluomelle, vaan se pitää laittaa siihen ohuen ihon alapuolelle..
Siis onko tosiaan näin??? Aina näköjään oppii jotain uutta.
t. 37v
Kommentit (11)
oon minäkin ihan äimänä. Luulin että nimenomaan on tarkoitettu noille ohuille ihoalueille. Ja siksi niissä silmänympärystuotteissa ei saa olla mitään ylimääräisiä aineita esim hajusteita, koska kyseinen ihoalue on niin herkkä ja ohut... t. 35v
Ohuelle silmänalusiholle levitän, myöas silmäluomelle ja kulmien alle. Mihin sitä pitäisi laittaa? Poskipäille vai?
juuri tuohon alapuolelle, ei ohuen ihon päälle. Muista ihan nuppineulan pään kokoinen määrä ja levitä nimettömillä vain yhteen suuntaan, ei saa hangata.
oon minäkin ihan äimänä. Luulin että nimenomaan on tarkoitettu noille ohuille ihoalueille. Ja siksi niissä silmänympärystuotteissa ei saa olla mitään ylimääräisiä aineita esim hajusteita, koska kyseinen ihoalue on niin herkkä ja ohut...
t. 35v
Mutta tottakai minäkin olen kuvitellut sen olevan tarkoitettu juuri sinne ohuelle iholle. Muuallehan käy tavallinenkin kosteusvoide.
laadukas silmänympärysvoide ei turvota.se on myöskin hajusteeton ja pehmeä.itse laitan kok silmän alueen ja tosiaan pikku tipan,laatua ei tarvi ku tipan.monilla juuri yläluomi kuivuu kun meikkaa.kunnon tuote ja voit laittaa sitä juuri sinne mihin haluat! =)
ohuelle iholle. Kyllä ne silmänympärysvoiteet pitäis olla tehty niin (en tiedä ns. halpistuotteista), ettei ärsytä silmää. Mitä järkeä laittaa silmänympärysvoidetta, jos ei saa laittaa ollenkaan ohuelle iholle???
on sellaisia että ne turvottaa, jotta rypyt näyttäisivät katoavan, siksi niitä ei laiteta yläluomelle.
Jos on sellainen voide mikä ei turvota, niin sitä voi levittää yläluomellekkin.
Mulla oli joskus hyvä voide Mary Kay:lta, mut en ole jaksanut hankkia lisää.
ja kohta käyttänyt sitä siis 30 vuotta. Aina olen taputellut silmän alapuolelle ohuelle iholle.Levitän myös pehmeästi taputellen kulmakarvojen alle. Ikäisekseni minulla on oikein hyvän näköiset silmänympärykset.
Mulla oli joskus hyvä voide Mary Kay:lta, mut en ole jaksanut hankkia lisää.
esim PHYTOMER:LIFT CONTOUR...ihana =)kauneushoitoloista
mutta kun kosmetologini levitti silmänympärysvoiteen silmänympärykseen, niin ajattelin että siihen sitten;) Siis ihan ala- ja yläluomelle eikä mulla ainakaan mitään turvotusta ole tullut. Ja ihan Lumenea on mulla kotona ollut, kosmetologilla tuskin...