Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naisystävästä

Vierailija
14.02.2011 |

Tilanne on se että miehelläni on erittäin hyvä ja läheinen naisystävä. Ovat olleet ystäviä jo vuosia.

Tähän on liittynyt paljon tappelua ja mustasukkaisuutta. Olen kuitenkin hyväksynyt tilanteen, saavat olla ystäviä ja nähdä kun se on mahdollista pari kertaa vuodessa. Enkä usko että heidän välillään on ystävyyttä kummempaa.

Ongelmaksi on kuitenkin muodostunut jatkuva yhteydenpito. En ymmärrä miksi tähän ystävään pitäisi olla yhteydessä päivittäin? Edes joka toinen päivä? Viestit lentää ja puhelut kulkee. Meillä ei muihinkaan ystäviin pidetä päivittäin yhteyttä.

Onko minun siis pakko suostua ottamaan tämä minulle vieras nainen osaksi jokapäiväistä elämää? Vaikka en uskokaan että heidän välillään on sen kummempaa, ei ainakaan mieheni puolelta, vanha mustasukkaisuus nousee helposti pintaan ja aiheuttaa minulle harmia.

Kertokaa minulle, mitä tekisitte vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei lopetta niin se on moro kiitos ja näkemiin.

Vierailija
22/22 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisin kävelemään. Mä en kerta kaikkiaan usko, että tuollainen ystävyys olisi molempien puolelta ihan viatonta, ja myös pysyisi aina sellaisena.

Ja toisekseen, vaikka olisikin ns. viatonta, mä katsoisin, että jotain on pielessä, jos mies ei voi niitä kaikkia asioita jakaa mun kanssani, vaan puhuu niistä toisen naisen kanssa.

Ja jos parisuhteessa on esim. jotain riitaa, ei varmasti se nainen yritä puolustaa minua, vaan siinä todennäköisesti siellä säälitään miesparkaa, kun on noin hirveä akka.. Nainen on naiselle susi.

Tässä on niin monta asiaa pielessä.

Jos suhteessa on jotain pielessä, niin onko siitä kiellettyä puhua parisuhteen ulkopuolella ylipäätään vai saako siitä puhua vai saman sukupuolen kanssa - vai onko se sallittua vain naisille? Puhutko itse suhteestasi kavereiden kanssa? Käsittääkseni monelle naiselle on ylpeys se kuinka heillä on turvaverkkoja ja parisuhteen asioita voidaan puida ystävien kanssa.

Miksi miehen ystävän pitäisi puollustaa sinua? Jos valitat omalle kaverillesi miehestäsi, niin puollustaako sinun kaverisi miestäsi? Ei taida. Eiköhän hyvä ystävä juurikin empatisoi ja kuuntele, eikä ota vastakkaista puolta.

Sun kirjoituksesta tulee kuva, että tiedostat olevasi hirveä miehellesi aina välillä ja pelkäät oikeasti, että se saa empatiaa parisuhteesi ulkopuolelta. Varmaan ihan aiheellinen pelko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi