Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teille jotka käytätte selvännäkijöiden palveluita..

Vierailija
14.02.2011 |

...Varoituksen sana..Tunsin yhden "selvännäkijän" selkeästi manipuloiva ja kiero tyyppi.. Hirvittävän voimakastahtoinen ja halusi vaikuttaa ihmisiin mukamas yliluonnollisilla taidoillaan.

Ei pitänyt miehestäni, joten väitti kivenkovaan nähneensä tulevaan: Jos saan toisen lapsen mieheni kanssa, on lapsi vaikeasti kehitysvammainen ja mieleltään sairas. Kehoitti eroamaan tai tekemään lapsen jonkun muun kanssa.

Miten sairasta! Ajatelkaa, sitten on niitä jotka uskovat tällaiseen häikäilemättömään manipulointiin. Kyseessä tunnettu ja kaipa ihan suosittukin selvännäkijä.

..Kerrotakoon vielä että sain mieheni kanssa toisen lapsen joka on täysin terve iloinen ihana pieni tyttö.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteli mieheni sukulaisen kanssa. Miestäni 20 vuotta vanhempi katkera nainen. Suuttui kun mieheni ei osoittanut suurta kiinnostusta ja palvontaa hänen "yliluonnollisia" kykyjään kohtaan. Aluksi oli mielinkielin, mutta se loppoi nopeasti koska huomasi ettei tuota tulosta.

/AP

Vierailija
2/5 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo sinun tilanteesi poikkeavaa varmaan sikäli suuresta osasta muita selvinnäkijöiden palveluja käyttäviä, että yleensähän tällaista tuntemistaakkaa ei ole taustalla, eikä täten mitään mahdollista henkilökohtaista kaunaakaan. Ja vaikka mä voisin selvännäkijän luona käydäkin, en ikinä tekisi mitään eropäätöksiä tai muita suuria juttuja hänen kertomansa mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi syyttää näkijöitä, koska jokainen ymmärtää asiat eri tavalla, eikä kaikkea pidä ottaa niin kirjaimellisesti. :)

Olen soittanut useasti rajatiedon näkijä Ulla Palmenille, kyllä solmut alkaa aueta.Enkä muita enää käytäkään. Voi itse kokeilla, sittenhän sen tietää.

Terkuin Maaret

Vierailija
4/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi syyttää näkijöitä, koska jokainen ymmärtää asiat eri tavalla, eikä kaikkea pidä ottaa niin kirjaimellisesti. :)

Olen soittanut useasti rajatiedon näkijä Ulla Palmenille, kyllä solmut alkaa aueta.Enkä muita enää käytäkään. Voi itse kokeilla, sittenhän sen tietää.

Terkuin Maaret

Vierailija
5/5 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytön hänen kanssaan.Ei oo näkynyt.Että ei kannata luottaa.Samaa meininkiä kuin ennenkin.