Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ja saitte mieheltä ystävänpäivä lahjaksi?

Vierailija
14.02.2011 |

itse odottelen omaani....kotia

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi masentavaa tollanen ei muistaminen. Jos kerta muulloinkin muistetaan niin totta kai ystävänpäivänäkin ja kyllä ystävänpäivä jo suomessakin monta vuotta on myös romanttissävyinen ollut...joten tehkää nyt jotain romanttista naiset ukoillenne nalkutuksen sijaan, vaikkette ystäviä olisikaan..elämä tarpeeksi masentavaa ilman pikkupiristyksiä

Vierailija
22/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää tätä päivää. minä lähetin hänelle kukkalähetyksen työpaikalle :)

Meillä oli duunissa yksi kundi jonka tyttöystävä lähetti kukkia sille aina kun oli vähänkään jotain, vaikka toisen nimen nimipäivä tai just ystävänpäivä. Ei jessus sitä jätkää nolotti, oli aina ihan punaisena. Tyyppi ei ole enää meillä töissä mutta nauretaan aina ihan kippurassa kun muistellaan sen pariskunnan juttuja.

Varmaan sun ukko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni naimisiin ei kannata mennä ellei ole toisen paras ystävä

Vierailija
24/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni naimisiin ei kannata mennä ellei ole toisen paras ystävä

ja 27 vuotta on oltukin jo.

Neuvopa lisää!

Vierailija
25/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei silti edellytä, että kaikkien täytyy sitä sisäistää tai viettää.

Onhan ihmisiä, jotka ei vietä jouluakaan tai halloweenia.

Edelleen sitä mieltä, että on kaupallista hömppää ja sillä ei ole mitään merkitystä ystävyyden tai romanttisuuden kanssa.

Joku edellinen, en nyt muista numeroani.

ps. ja elämämme ei ole masentavaa, vaikka en jaksa innostuakaan tiimarisävytteisesti ystävänpäivästä ja mieheni 45v ei tuo minulle vaaleanpunaisella sydämellä varustettua korttia ja jotain lahjaa sen takia, että en ymmärrä tällaisten kaupallisten päivien merkitystä.

tosi masentavaa tollanen ei muistaminen. Jos kerta muulloinkin muistetaan niin totta kai ystävänpäivänäkin ja kyllä ystävänpäivä jo suomessakin monta vuotta on myös romanttissävyinen ollut...joten tehkää nyt jotain romanttista naiset ukoillenne nalkutuksen sijaan, vaikkette ystäviä olisikaan..elämä tarpeeksi masentavaa ilman pikkupiristyksiä

Vierailija
26/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei yleensä huomaa merkkipäiviä, mutta viikottaisten ruokaostosten yhteydessä osti myös suklaata. Meillä on meneillään Ole kiva toiselle -viikot, koska olemme puhuneet avioerosta, mutta nyt näyttäisimme kallistuvan sittenkin jatkon kannalle. Kokeillaan, auttaisiko huomaavaisuus :)

Vierailija
27/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin aamulla sanoa mieheööe, että mä en vietä ystävänpäivää, mutta en onneks ehtinyt pitää kauheaa saarnaa idioottimaisista kaupallisista amerikasta tulleista turhista päivistä kun se antoi mulle kortin. :)

Vierailija
28/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehän ollaan naimisissa. Kuten Marjatta Leppänenkin aikoinaan sanoi.

Marjatta Leppäsen (ex-)mieshän olikin urpo...!

Vierailija
29/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nähnyt koko ukkoa vielä, nukuttiib kun lähti töihin ja tulee vasta kuuden maissa. Moniko on oikeasti ollut miehensä seurassa tänään?

Lapset hoitoon, käytiin syömässä aamupala ravintolassa, sain kunnon hieronnan, taivaallista seksiä. Nyt Valmistelee jotain yllätystä,usutti mut koneelle hetkeksi, kuulokkeista kuuluu hempeitä miehen oma tekemiään rakkauslauluja, joissa soittaa kitaraa säestykseksi. Kohta vielä ravintolaan syömään, ja sitten haetaan lapset. Mutta ensin se yllätys =)

toivotti hyvää ystävänpäivää ja antoi pusun.

Vierailija
30/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt laittelevat lahjoja ja kortteja bestiksilleen.

En jotenkin ymmärrä, miten tämä liittyy parisuhteisiin.

No, onpahan naisilla taas yksi aihe, että voi illalla murjottaa ja kääntää tippa silmässä selkänsä kun mies ei huomannut tuoda suklaata ja timanttia ystävänpäivän kunniaksi.

Vasta av.lta olen saanut lukea, että aikuiset naiset odottaa mieheltään ystävänpäivälahjaa =O

Vierailija
31/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehän ollaan naimisissa. Kuten Marjatta Leppänenkin aikoinaan sanoi.

Marjatta Leppäsen (ex-)mieshän olikin urpo...!

mentyään naimisiin tämän toisen aviomiehensä kanssa, joka sitten kuoli.

Oliko se nyt Jaakko Salo?

Vierailija
32/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ystävänpäivälahjaa:-)

Vierailija
33/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä sellainen mistä tykkään :)

Vierailija
34/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kysyin aamulla...

Vierailija
35/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin 5 viimeistä vuotta muistanut vaimon

Syntymäpäivän

Hääpäivämme

Ystävänpäivän

ja

Joulun.

Tuo naikkonen on muistanut vain 4/5 jouluista.

Mitäköhän pitäis ajatella.

m36

ps. tänään vaimo saa Pentikin sydämmen muotoisen lasisen tuikku kunttiläalustan.

Vierailija
36/36 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies tulee pitkältä työmatkalta tänän iltana kotiin. Saan taivaallista seksiä ja nukkua rakkaan kainalossa :)

Aamulla teksitiviestein toivotimme hyvää ystävänpäivää. Meillä ei tapana lahjoja antaa tällaisina päivinä.

Synttärit ja hääpaivä sitten erikseen.

Suomessahan vaan ystävänpäivä on ystävänpäivä, oikeastihan se on Valentine's day, eli nimenomaan rakastavaisten/pariskuntien päivä. Että siinä mielessä en näe siinä mitään outoa jos pariskunnat sitä juhlistaa.