ja saitte mieheltä ystävänpäivä lahjaksi?
Kommentit (36)
hyvää tätä päivää. minä lähetin hänelle kukkalähetyksen työpaikalle :)
Meillä oli duunissa yksi kundi jonka tyttöystävä lähetti kukkia sille aina kun oli vähänkään jotain, vaikka toisen nimen nimipäivä tai just ystävänpäivä. Ei jessus sitä jätkää nolotti, oli aina ihan punaisena. Tyyppi ei ole enää meillä töissä mutta nauretaan aina ihan kippurassa kun muistellaan sen pariskunnan juttuja.
Varmaan sun ukko :)
mielestäni naimisiin ei kannata mennä ellei ole toisen paras ystävä
mielestäni naimisiin ei kannata mennä ellei ole toisen paras ystävä
ja 27 vuotta on oltukin jo.
Neuvopa lisää!
se ei silti edellytä, että kaikkien täytyy sitä sisäistää tai viettää.
Onhan ihmisiä, jotka ei vietä jouluakaan tai halloweenia.
Edelleen sitä mieltä, että on kaupallista hömppää ja sillä ei ole mitään merkitystä ystävyyden tai romanttisuuden kanssa.
Joku edellinen, en nyt muista numeroani.
ps. ja elämämme ei ole masentavaa, vaikka en jaksa innostuakaan tiimarisävytteisesti ystävänpäivästä ja mieheni 45v ei tuo minulle vaaleanpunaisella sydämellä varustettua korttia ja jotain lahjaa sen takia, että en ymmärrä tällaisten kaupallisten päivien merkitystä.
tosi masentavaa tollanen ei muistaminen. Jos kerta muulloinkin muistetaan niin totta kai ystävänpäivänäkin ja kyllä ystävänpäivä jo suomessakin monta vuotta on myös romanttissävyinen ollut...joten tehkää nyt jotain romanttista naiset ukoillenne nalkutuksen sijaan, vaikkette ystäviä olisikaan..elämä tarpeeksi masentavaa ilman pikkupiristyksiä
Mies ei yleensä huomaa merkkipäiviä, mutta viikottaisten ruokaostosten yhteydessä osti myös suklaata. Meillä on meneillään Ole kiva toiselle -viikot, koska olemme puhuneet avioerosta, mutta nyt näyttäisimme kallistuvan sittenkin jatkon kannalle. Kokeillaan, auttaisiko huomaavaisuus :)
Ehdin aamulla sanoa mieheööe, että mä en vietä ystävänpäivää, mutta en onneks ehtinyt pitää kauheaa saarnaa idioottimaisista kaupallisista amerikasta tulleista turhista päivistä kun se antoi mulle kortin. :)
mehän ollaan naimisissa. Kuten Marjatta Leppänenkin aikoinaan sanoi.
Marjatta Leppäsen (ex-)mieshän olikin urpo...!
ole nähnyt koko ukkoa vielä, nukuttiib kun lähti töihin ja tulee vasta kuuden maissa. Moniko on oikeasti ollut miehensä seurassa tänään?
Lapset hoitoon, käytiin syömässä aamupala ravintolassa, sain kunnon hieronnan, taivaallista seksiä. Nyt Valmistelee jotain yllätystä,usutti mut koneelle hetkeksi, kuulokkeista kuuluu hempeitä miehen oma tekemiään rakkauslauluja, joissa soittaa kitaraa säestykseksi. Kohta vielä ravintolaan syömään, ja sitten haetaan lapset. Mutta ensin se yllätys =)
toivotti hyvää ystävänpäivää ja antoi pusun.
Tytöt laittelevat lahjoja ja kortteja bestiksilleen.
En jotenkin ymmärrä, miten tämä liittyy parisuhteisiin.
No, onpahan naisilla taas yksi aihe, että voi illalla murjottaa ja kääntää tippa silmässä selkänsä kun mies ei huomannut tuoda suklaata ja timanttia ystävänpäivän kunniaksi.
Vasta av.lta olen saanut lukea, että aikuiset naiset odottaa mieheltään ystävänpäivälahjaa =O
mehän ollaan naimisissa. Kuten Marjatta Leppänenkin aikoinaan sanoi.
Marjatta Leppäsen (ex-)mieshän olikin urpo...!
mentyään naimisiin tämän toisen aviomiehensä kanssa, joka sitten kuoli.
Oliko se nyt Jaakko Salo?
ja vielä sellainen mistä tykkään :)
Mä olen ainakin 5 viimeistä vuotta muistanut vaimon
Syntymäpäivän
Hääpäivämme
Ystävänpäivän
ja
Joulun.
Tuo naikkonen on muistanut vain 4/5 jouluista.
Mitäköhän pitäis ajatella.
m36
ps. tänään vaimo saa Pentikin sydämmen muotoisen lasisen tuikku kunttiläalustan.
että mies tulee pitkältä työmatkalta tänän iltana kotiin. Saan taivaallista seksiä ja nukkua rakkaan kainalossa :)
Aamulla teksitiviestein toivotimme hyvää ystävänpäivää. Meillä ei tapana lahjoja antaa tällaisina päivinä.
Synttärit ja hääpaivä sitten erikseen.
Suomessahan vaan ystävänpäivä on ystävänpäivä, oikeastihan se on Valentine's day, eli nimenomaan rakastavaisten/pariskuntien päivä. Että siinä mielessä en näe siinä mitään outoa jos pariskunnat sitä juhlistaa.
tosi masentavaa tollanen ei muistaminen. Jos kerta muulloinkin muistetaan niin totta kai ystävänpäivänäkin ja kyllä ystävänpäivä jo suomessakin monta vuotta on myös romanttissävyinen ollut...joten tehkää nyt jotain romanttista naiset ukoillenne nalkutuksen sijaan, vaikkette ystäviä olisikaan..elämä tarpeeksi masentavaa ilman pikkupiristyksiä