Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuosta rasvajutusta, meillä on riitaa mieheni kanssa,

Vierailija
06.02.2011 |

kun minun silmä välttää käyttää voita ihan sairaasti leivälle ja muuhun ruokaan. Samaan aikaan syö kolestorooli lääkettä ei kuulemma haittaa. Minä paha kyttääjä olen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten miehesi saa laittaa mielin määrin rasvaa. Kuulostaa miustakin älyttömältä samaan aikaan syödä lääkkeitä ja käyttää rasvaa ylettömästi.

Vierailija
2/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkara on paha myös suolan ja huonon rasvan takia. Oivariini on vähän voita parempi, koska siinä on kasviöljyä mukana.

En mä vaan tiedä miten paljon vaimo voi miehen ruokavalioon puuttua, mutta kyllä minäkin yrittäisin miehelleni jäkättää jos noin toimisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole kuulemma niin hyvää. Mietin jos silä on joku puute, kun pitää voita syödä. Kun teen vaikka lihapullia pitää vielä rasvaa lisätä ja suolaa. Ja meillä ei niuhoteta muutenkaan , suolatomasta ja rasvaisesta ruuasta.

Vierailija
4/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitähän tuo becel juurikin on.

Eikös juuri rasavamyytissä keskusteltu siitä että kolesteroli ei ole niin vaarallista (eikä keräänny tukkimaan suonia) kun on luultu ja että sitä EI PITÄISI yrittää saada KEINOTEKOISESTI alas, vaan nimenomaan pitäisi syödä rasvoja (tyydyttyneitä) jolloin elimistö itse säätelisi kolesterolia.

Vierailija
5/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitähän tuo becel juurikin on. Eikös juuri rasavamyytissä keskusteltu siitä että kolesteroli ei ole niin vaarallista (eikä keräänny tukkimaan suonia) kun on luultu ja että sitä EI PITÄISI yrittää saada KEINOTEKOISESTI alas, vaan nimenomaan pitäisi syödä rasvoja (tyydyttyneitä) jolloin elimistö itse säätelisi kolesterolia.

Samaisessa ohjelmassa todettiin, että voin käytön vähentäminen on vähentänyt sepelvaltimotautia merkittävästi.

Kohtuus kaikessa - tyydyttynyttä rasvaa saa olla 10 % päivän rasvasta, eli satunnainen voiherkuttelu ei tapa.

Olkoon Benecol teollista, se sisältää laadukkaita kasviöljyjä ja on kuulemani mukaan toiminut monella.

Vierailija
6/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole kuulemma niin hyvää. Mietin jos silä on joku puute, kun pitää voita syödä. Kun teen vaikka lihapullia pitää vielä rasvaa lisätä ja suolaa. Ja meillä ei niuhoteta muutenkaan , suolatomasta ja rasvaisesta ruuasta.

Se voi hyvinkin olla, että auttaisi, jos ruokaan lisäisi vähän (hyvää) rasvaa ja suolaa. Tosin suu tottuu ja voi käydä niinkin, että himo vain pahenee. Oivariini on tosiaan siedettävä valinta, koska siinä on enemmän hyvää rasvaa kuin voissa.

Vierailija
7/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvä ihminen aikuisen miehen syödä mitä haluaa! Ihme kyttääjä olet.

Vierailija
8/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mies ylipainoinen? Tuttu karppasi itseltään 20 kiloa pois ja kolesteroli putosi 2:lla pykälällä.

Vierailija
9/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuista ihmistä et voi pakottaa toimimaan oman mielesi mukaan, vaikka se kuinka olisi hänen itsensä parhaaksi. Vähän kunnioitusta, äläkä kyttää.

Vierailija
10/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka viime aikoina onkin paljon puhuttu voin "luonnollisuudesta" ja "terveellisyydestä", niin kyllä se edelleen sisältää kovaa tyydyttynyttä rasvaa, joka monien tutkimusten mukaan lisää sydän- ja verisuonitautien riskiä. Ihmisen, jolla on kohonnut kolesteroli, ei missään nimessä kannata syödä voita ainakaan usein. Olisin itsekin huolissani ap:n asemassa.

Ehkä mies on ottanut liikaa onkeensa tästä uudesta voivillityksestä.

Margariinin ongelma on lähinnä se, että Omega6-rasvaa voi tulla liikaa suhteessa Omega3:een. Tämän voi kuitenkin välttää käyttämällä paljon Omega3:sta sisältäviä tuotteita.

Vierailija
11/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oivariini paksun kerroksen ja Lidl kestomakkaraa paksun siivun. Tiedoksi ei ole lihava, normaali.

Vierailija
12/12 |
06.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kamalalta kyttäykseltä ja kontrolloinnilta kyllä kuulostaa "...syö aina kun silmä välttää"

Ei aikuista ihmistä noin kohdella.