ja saitte mieheltä ystävänpäivä lahjaksi?
itse odottelen omaani....kotia
Kommentit (36)
ole nähnyt koko ukkoa vielä, nukuttiib kun lähti töihin ja tulee vasta kuuden maissa. Moniko on oikeasti ollut miehensä seurassa tänään?
Eipä ole ollut tarvetta viettää jotain sellaista kuin "ystävänpäivä". Ja että vielä lahjoja...
Ihana alku aamullae vaikka tapahtuu kyllä muulloinkin kun Ystävänpäivänä.
Illalla voitais korkata punkkupullo ja seuraksi vähän juustoja ja suklaata, kun muksut saatu yöpuulle. Tai sitten muuta mukavaa.Vinha veikkaus, että kukkia voisi tuoda...
Tämäkään ei ole kyllä mikään tiettyyn päivään sidottu juttu.
ja tuskin tulen saamaan mitään perushellyyttä enempää.Tyytyväinen näin.
olet oikeassa yhdyssana tosiaankin. miten lie epähuomiossa kirjoitin, tosin en aikonutkaan tästä väitöskirjaa...
en siis tarkoittanut mitään lahjaa vaan lähinnä sitä onko tapana miehelläsi/itselläsi huomioida toista ystävänpäivänä. Ei meilläkään mitään lahjoja aina, tänään teen leivonnaisia koko perheelle kyllä ja ektra pusuhalituksia myös:)
Mitä itse annoitte lahjaksi? Minä kauhulla odotan miestäni kotiin. Hän tuppaa yleensä tuomaan jotain, ja minulla ei ole hänelle mitään. Kävin kyllä kaupoilla aamulla, mutta silloin en muistanut koko ystävänpäivää ollenkaan...arghh...
Kukkia, ehkä suklaatakin. Muistaa usein muutenkin, joten miksei siis tänäänkin "virallisena" hemmottelupäivänä. Minä en tällä pakkasella pääse kauppaan, mutta leivotaan lasten kanssa jotain herkkuja.
hyvää tätä päivää. minä lähetin hänelle kukkalähetyksen työpaikalle :)
että fb.tä lukiessani huomasin sellaisen olevan. Kirosin miehelleni, että kaikkea kaupallista paskaa sitä on saatu suomalaisillekin syötettyä.
Ei taida tuoda ystävänpäivälahjoja:)
Olen samaa mieltä myös edellisen kanssa. Mieheni on aviomieheni, eikä ystävä. Toisaalta ystävänpäivä on minusta typerää hömppää. En ole itse ikinä yhtään ystävänpäiväkorttia, -lahjaa, -tekstaria lähettänyt tai antanut.
Rakastan ystäviäni joka päivä ilman ulkokultaista hörhellystä, miestäni myös.
Tiedän olevani HIEMAN myöhässä, mutta tätä asiaa voi hehkuttaa vaikka kuinka kauan. Sain ystävänpäivälahjaksi, jotain sellaista mitä ei hevillä ylitetä. Minusta tuli ystävänpäivänä äiti ja sain maailman ihanimman lahjan, poikani. Katotaan mitä mies tänä vuonna keksii!?!? :)
ole nähnyt koko ukkoa vielä, nukuttiib kun lähti töihin ja tulee vasta kuuden maissa. Moniko on oikeasti ollut miehensä seurassa tänään?
Lapset hoitoon, käytiin syömässä aamupala ravintolassa, sain kunnon hieronnan, taivaallista seksiä.
Nyt Valmistelee jotain yllätystä,usutti mut koneelle hetkeksi, kuulokkeista kuuluu hempeitä miehen oma tekemiään rakkauslauluja, joissa soittaa kitaraa säestykseksi.
Kohta vielä ravintolaan syömään, ja sitten haetaan lapset. Mutta ensin se yllätys =)
Lapset hoitoon, käytiin syömässä aamupala ravintolassa, sain kunnon hieronnan, taivaallista seksiä. Nyt Valmistelee jotain yllätystä,usutti mut koneelle hetkeksi, kuulokkeista kuuluu hempeitä miehen oma tekemiään rakkauslauluja, joissa soittaa kitaraa säestykseksi. Kohta vielä ravintolaan syömään, ja sitten haetaan lapset. Mutta ensin se yllätys =)
Lapset hoitoon, käytiin syömässä aamupala ravintolassa, sain kunnon hieronnan, taivaallista seksiä.
Nyt Valmistelee jotain yllätystä,usutti mut koneelle hetkeksi, kuulokkeista kuuluu hempeitä miehen oma tekemiään rakkauslauluja, joissa soittaa kitaraa säestykseksi.
Kohta vielä ravintolaan syömään, ja sitten haetaan lapset. Mutta ensin se yllätys =)
On tullut av:lle ;)
Itse sain mieheltäni ystävänpäivälahjaksi mahtavaa seuraa ja paljon hymyjä, kuten aina!
hijabin ja viestin, jossa luki että sen on oltava ylläni ennenkuin lähden tänään töihin.
jossa kertoo kuin pal se mua rakastaa. :)