Huutonet-hinta kohdillaan?
Kommentit (14)
Olisit laittanut laatikkoon kymmeneksi vuodeksi, olisivat tuhannesti arvokkaampia tyttärellesi silloin kunhänellä pieniä lapsia mummolassa!! Nimim. itse yritin omat Fabuland-legot myydä kirpparilla mutta isä piti päänsä, ja nyt saa mun lapset leikkiä mummolassa, minä myös muistella kunka ne talot rakentui.
Niitä on kertynyt jo aikamoinen kasa :-) Kirjoistakin tein "mummolalaatikon" valmiiksi, koska raivaamme huushollia muuttoa varten. Toivottavasti en kuitenkaan tule vielä mummiksi pitkään aikaan - esikoinen on vasta 15 v ;-D
Ovatko oikeita duploja? Ja kuinka paljon on sulla tossa noita myynnissä?
Laita ens kerralla isompi kuva, ihan liian pieni toi. Tuohon ilmoitukseen voit lisätä vieläkin kuvia, tai ainakin listauksen mitä tuohon pakettiin kuuluu.
Myyntionnea!
mutta miksei ole postitusmahdollisuutta??
Toi kuvan liittäminen oli niin älyttömän vaikeeta, että tyttäreni väsäsi sitten tuommoisen... Pitää ottaa uusiksi illalla.
Postitusvastaisuus johtuu vain ihan omasta laiskuudestani: olen ensikertalainen Huutonetissä. Ja varmaan melkein kymppi tulisi lisää hintaakin?
Toi kuvan liittäminen oli niin älyttömän vaikeeta, että tyttäreni väsäsi sitten tuommoisen... Pitää ottaa uusiksi illalla.
Postitusvastaisuus johtuu vain ihan omasta laiskuudestani: olen ensikertalainen Huutonetissä. Ja varmaan melkein kymppi tulisi lisää hintaakin?
Mistäpäin Espoota duplot voi hakea? :D
Hinta on ok, voisi olla enemmänkin. Duplot on kalliita!
Ja eikös nuo isot palikat ole nimeltään jotain muita kuin Duploja? Vai?
Ja eikös nuo isot palikat ole nimeltään jotain muita kuin Duploja? Vai?
selvensikin, että Duploja ovat:)
mutta pelkään paljastuvani omalla nimelläni, jos tuonne huudon lätkäisen. Huutonetin tunnuksessa näkyy nimeni.
mutta pelkään paljastuvani omalla nimelläni, jos tuonne huudon lätkäisen. Huutonetin tunnuksessa näkyy nimeni.
On mullakin lempinimi ja syntymävuosi eli terkkuja vaan tutuille :-D
onko tässä sekaisin niitä ihan vauva-dubloja ja niitä vähän vanhempien lasten dubloja?
"vauva-Duploja" eli tyttö, poika, amppari ja leppis. Kaikki muut ovat tavallisia Duploja.
t. ap