1972 äp-pakkauksen makuupussi
Moi!
Joku oli täällä kysellyt muutama päivä sitten, minkälainen makuupussi oli vuonna 1972.
Meiltä löytyy mieheni makuupussi ja hän on syntynyt 1972. makuupussi on vaal sininen tai sitten turkoosi (riippuu katsojasta :) ), jossa on sellaisia tummemman sinisiä tai sitten katsojasta riippuen tummemman turkooseja palloja muodostelmassa.
Löytyy myös vuoden 1978 makuupussi, joka on ruskea ja keltaisia kukkia.
Molemmat pussukat ovat meillä päivittäisessä käytössä.
Niin ovat hyvää tekoa, ettei vauva palellut kovillakaan pakkasilla kun köllötteli ulkona vaunuissa.
Toivottavasti näistä tiedoista on iloa kysyjälle, vaikka tulikin vastaus hieman myöhässä
Kommentit (6)
pilkunviilaaja kysyy, mikä on ÄP-pakkaus? Äitiyspakkauspakkaus?
sorry...
yritin vaan jeesata.
Ei muuta. Hyvää jatkoa.
ap
viestinsä vitsiksi.
Ei ollut tarkoitus loukata :(.
Minä olen syntynyt -72 ja kuvailusi perusteella muistan nyt oman äp:ni makuupussin. nostalgista! kiitos
Ei mut hienoa että jollain tuon ajan tavaraa tallella. Mä haluaisin sisustaa silleen että olis tavaraa 1960-2000-luvuilta eli miehen ja mun syntymävuosikymmenet ja lasten.
Ihmettelimme samana vuonna syntyneen kaverini kanssa, että miksi meillä on ollut erilaiset makuupussit äitiyspakkauksessa. Syyksi selvisi se, että minä olen saanut vielä edellisen vuoden pakkauksen ja kaverini syntymävuotensa pakkauksen.
Se vaihtelee vähän eri vuosina, koska uuden pakkauksen alkaa saamaan, mutta jos jompi kumpi tai molemmat teistä on syntynyt alkuvuodesta, niin voi olla, että teillä onkin vuoden 1971 ja/tai 1977 pakkaukset ;).