Teinini saivat eilen 3000 e käteistä jokainen
mummoltaan eli äidiltäni. Tämä päivä heillä onkin mennyt netissä ostoksia miettiessä.
Kommentit (26)
Minullekin kelpaisi nyt ylimääräinen tonni. Iloitkaa lasten kanssa yllätyksestänne!
tuon rahan. Mutta kun eläkkeeni on vain perus kansaneläke. Joku vielä viitsii kadehtia, jotain mummmoa tuolla toisessa aloituksessa.
ja laittamaan suoraan 2500 sinne. 500 sitten omaan käyttöön, ja painottaisin, että nekin rahat voi säästää esim kesäksi parempaan käyttöön. lapset kiittävät sua autokouluikäisinä tai uudesta pyörästä, viulusta, marsusta tms haaveillessaan. mä olen säästänyt yläasteikäisestä säästötilille (oon nyt 18v) ja vaikken suuria summia ole kerralla saanutkaan, niin 3000e säästötilillä on nyt helpottava summa muuttoa suunnitellessa. tai no 500e sain viime kesänä ja harkitsematta siirsin säästöön.
ja laittamaan suoraan 2500 sinne. 500 sitten omaan käyttöön, ja painottaisin, että nekin rahat voi säästää esim kesäksi parempaan käyttöön. lapset kiittävät sua autokouluikäisinä tai uudesta pyörästä, viulusta, marsusta tms haaveillessaan. mä olen säästänyt yläasteikäisestä säästötilille (oon nyt 18v) ja vaikken suuria summia ole kerralla saanutkaan, niin 3000e säästötilillä on nyt helpottava summa muuttoa suunnitellessa. tai no 500e sain viime kesänä ja harkitsematta siirsin säästöön.
että en aseta lapsilleni mitään rajoituksia rahankäyttönsä suhteen. Saavat tehdä ihan mitä haluavat. Sen pyörän, marsun tai takuuvuokran maksan minä.
Uskallan tehdä näin, koska lasteni rahankäyttö on äärimmäisen maltillista ja he osaavat itse kilpailuttaa esim. määräaikaistalletusten korot.
ap
Nyt 13v:lla ja 15v:lla käynnissä melkoinen spekulointi Nokian osakkeen arvosta.