Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet naisesta joka ei ole oikeastaan koskaan ollut suhteessa miehen kanssa?

Vierailija
12.02.2011 |

On mulla lapsikin erittäin lyhyestä suhteesta ja muutamia miesjuttuja mutten koskaan ole seurustellut muutamaa kuukautta kauempaa. Alan olla jo sen ikäinenkin (30+) etten enää kumppanista juuri haaveilekaan, vaan viihdyn hyvin näinkin: ei tarvitse tehdä kompromisseja :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos elämäsi on mukavaa niin nauti siitä.

Vierailija
2/3 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssaan keskustellessani.

Lyhyestä suhteesta vauva -ei sopisi minulle. Lyhyt suhde, jossa on edetty yhdyntään -ei sopisi minulle. Vauvoja ei synny ilman yhdyntää ainakaan luomumenetelmällä. Hedelmöityshoidot luovutetulla spermalla -ei myöskään sopisi minulle.

Ylipäätänsä olen sitä mieltä, että lapsella on oikeus tuntea normaalisti isänsä ja isällä on sama oikeus kuin äidilläkin lapseensa. Kokisin olevani liian paha miestä kohtaan, jos jättäisin hänet ulkopuoliseksi. Lapsikin syyttäisi minua ja ihan aiheesta.

Mielestäni minulla on velvollisuus tehdä joitakin kompromissejakin. Minulla on velvollisuus ajatella muitakin kuin vain itseäni. Uskon vielä, että sitä saa mitä tilaa. Henkinen yhteys elämässä kaikkeen mitä tekee on tärkeää. En muuten tunnusta mitään tiettyä uskontoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ajattele sen kummempia. Jotkut tarttee sen miehen + muun hässäkän oheisilmiöineen -- ja toisessa ääripäässä lapsi hankitaan vaikka klinikan kautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän