Täällä lihavuusleikattu, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
Lihavuusleikkauksen hinta on pieni verrattuna anorektikon sairaala- ja terapiahoitoon. Terv. nimimerkki lihava, joka ei uskalla käydä lääkärissä valittamassa sihteerin rannetta, koska lääkärin neuvo olisi laihduttaminen. Muutenkin tunnen paljon normaalipainoisia tai laihoja, jotka on lähes jatkuvasti sairaslomalla. Itse en ole ollut sairaslomalla 15 vuoteen enkä ole myöskään kuormittanut terveydenhuoltoa. Työkaverini, kova liikkumaan, on sitä vastoin ollut jatkuvasti sairaslomalla milloin mistäkin syystä.
Kyllä jokaisesta ihmisestä ja varsinkin suomalaisesta pitää huolehtia. Miten se olisi keltään pois? En käsitä.
Miten ilkeys rulaa täällä aina vaan ja kannustavia viestejä on niin harvassa? Miksi??
Olisko se oikeasti niin, että pahoinvoivat kostavat toisille, vaikka se vaan lisää heidän omaa pahoinvointiaan?
En kyllä mitenkään uskois, että jollekin tulee oikeasti hyvä olo, kun mollaa jonkun toisen itseään alemmaksi....vai tuleeko jollekin oikeasti?
Ja jos tulee, niin säälittää kovasti hänen koko perheensä.
Terveisin uskossa oleva äiti, joka uskoo hyvyyteen.
Olen menossa arviointiin josko pääsisin leikkausjonoon.
yli 30 vuotiaille, vaikka 50 vuotiaille. Maksaa jonkun 5000 e.
Ainakin vuonna 2010.
..että jos laihduit 20kg ennen leikkausta, niin mikset sitten enempää? En kysy pahalla, mutta olen nähnyt mm. dokkarin liikalihavasta miehestä, joka vaan ulisi ettei saa painoaan alas ja totuus oli, että laihdutti kuitenkin leikkaukseen vaadittavat 40 tms. kg ihan siedettävässä ajassa.
Itse sleevattu ja kaikki meni hyvin. Yön yli sairaalassa ja sitten himaan. Painoa lähtenyt tavoite määrä.
Kuitenkaan en menisi leikkaukseen uudestaan sillä olen saanut elinikäisen riesan eli jäätävän närästyksen.
Söin liki kaksi vuotta happosalpaajia jolloin kroppa ilmoitti että nyt riittää. Nokkosrokkoa ja rasva-arvot täysin pielessä.
nyt sitten odotan koska iskee syöpä kun hapot polttavat kurkun ja mahan paskaksi.
..että jos laihduit 20kg ennen leikkausta, niin mikset sitten enempää? En kysy pahalla, mutta olen nähnyt mm. dokkarin liikalihavasta miehestä, joka vaan ulisi ettei saa painoaan alas ja totuus oli, että laihdutti kuitenkin leikkaukseen vaadittavat 40 tms. kg ihan siedettävässä ajassa.
ylipainoiset usein pystyvät laihduttamaan, mutta he lihovat nopeasti takaisin.
Järkyttävää, että tuollaiseen laitetaan yhteiskunnan rahaa. Rikkaiden ja läskien leikkaamiseen.
Ennen asuminen oli ihmisen perusoikeus. Valtio antoi perheille tontit ilmaiseksi ja rakennustarvikkeet halpoja. Nyt perheet joutuvat asua taivasalla tai maksaa omaa jopa 50 vuotta. törkeää, että asuminen ei ole ilmainen perusoikeus kaikille, mutta läskien ja ahneden paapominen on.
Laskin mitä se olis mun pituudella ja huh huh. Ihan paikallaan oli tuo leikkaus, ei tuo enää ole normaalia lihomista josta selviää itse.
Kivat sulle... Päätit mennä sieltä missä aita on matalin!
missä aita on muille matalin. Sinulla se lienee siinä, että saat purkaa huonoa itsetuntoasi täällä.
Olen iloinen kaikkien leikattujen puolesta, ja menkää hyvät ihmiset kyselemään sitä leikkausta kunnalliselta tai yksityiseltä puolelta.
Ja pakko sanoa teille kateellisille luiruille, ettei niitä läskejä leikata pois ja koko loppuelämänsä leikattu saa tarkkailla syömisiään.
yli 30 vuotiaille, vaikka 50 vuotiaille. Maksaa jonkun 5000 e.