Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä lihavuusleikattu, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
12.02.2011 |

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on, niin missä ajassa?

Vierailija
2/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että syömäsi läskit on laikattava pois, kun et muuten pysty niitä poistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sleevattu :)

Vierailija
4/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on, niin missä ajassa?

Mitä väliä sillä on että missä ajassa?

-sleevattu, ei ap

Vierailija
5/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea pitää ruokavaliota. Voin syödä oikeastaan mitä vain mutta pieniä määriä.

Vierailija
6/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHTEISKUNNAN VAROILLA?

eli osallistuimmeko me muut veronmaksajat sinun ylensyönnin seurauksiin?

Vierailija
7/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihtunut 2 vuodessa 60kg joista 20 ennen leikkausta ja 40 leikkauksen jälkeen

Vierailija
8/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko olet laihtunut leikkauksen jälkeen? Entä miten iho, pysyykö laihtumisessa "mukana"?

Vierailija
9/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikea pitää ruokavaliota. Voin syödä oikeastaan mitä vain mutta pieniä määriä.

eli et vaivaudu opettelemaan terveellistä ja normaalia ruokavaliota?vaan mätät sitä mitä ennenkin niin paljon kuin vain mahtuu??

Vierailija
10/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupaikoivaa ihmistä joka sairastuu keuhkosyöpään autetaan myös yhteiskunnanrahoilla. Miksi siis minua ei olisi saanut auttaa? Eikö ole parempi että olen työkykyinen kuin makaan läskieni kanssa sohvalla sosiaalituen elätettävänä?

Vierailija
11/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
12/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupaikoivaa ihmistä joka sairastuu keuhkosyöpään autetaan myös yhteiskunnanrahoilla. Miksi siis minua ei olisi saanut auttaa? Eikö ole parempi että olen työkykyinen kuin makaan läskieni kanssa sohvalla sosiaalituen elätettävänä?

olet kuitenkin pystynyt itsesi ilolla lihottamaan syöttösiaksi,ja sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun.. hohhoijjakkaa. tämä juuri kertoo läskien selkärangattomuudesta.

Vierailija
13/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli osallistuimmeko me muut veronmaksajat sinun ylensyönnin seurauksiin?

ja olen onnellinen siitä. KIITOS!!!

Vierailija
14/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että tuo leikkaus voi olla vaarallinen jos on ikää yli 30v?

Tehdääkö niitä edes muille kuin nuorille?

Vierailija
15/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnellinen puolestasi!

ja olen onnellinen siitä. KIITOS!!!

Vierailija
16/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit itsellesi vatsasyövän jonka hoidon me veronmaksajat sitten joudumme kustantamaan. Hyi!

YHTEISKUNNAN VAROILLA? eli osallistuimmeko me muut veronmaksajat sinun ylensyönnin seurauksiin?

Vierailija
17/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin että voin syödä normaaleja ruoka-aineita ja ruokia. Minulla ei ole mitään erityistä ruokavaliota. Jos en olisi luopunut lihottavista ruoista niin leikkauksen hyöty olisi ollut mitätön. En ole tyhmä. Leikkaus on viimeinen apu lihavalle. Siihen ei mennä eikä edes pääse (paitsi itse maksamalla) kuin todella vaikeasti lihava ihminen. Leikkauksessa on melkein 1% kuolleisuus eli yksi sadasta leikatusta kuolee leikkaukseen. Ei sinne kukaan huvikseen mene.

Vierailija
18/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia sinulla oli, että suostuivat leikkamaan? Vai oliko lihavuus pelkkä syy?

Vierailija
19/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että tuo leikkaus voi olla vaarallinen jos on ikää yli 30v?

Tehdääkö niitä edes muille kuin nuorille?

Ikä ei tee leikkauksesta vaarallista vaan oheissairaudet. Mitä enemmän oheissauraiksia sitä isommat riskit. Vanhimmat suomessa leikatut on reilusti yli 60 vuotiaita.

Vierailija
20/72 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia sinulla oli, että suostuivat leikkamaan? Vai oliko lihavuus pelkkä syy?

minulla oli aikaisemmin ollut raskausdiabetes mutta muuten olin perusterve. Painoindeksi ennen leikkausta oli n. 60 joten se "riitti" leikkaukseen. Ennen leikkauspäätöstä jouduin käymään psykiatriset testit, sisätautilääkärin ja kirurgin luona. Tehtiin vatsalaukuntähystys ja ultrattiin maksa. Näihin kaikkiin meni aikaa n. ½ vuotta ja kun sain hyväksynnän leikkaukselle odotin n. 5kk leikkaukseen pääsyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi