Täällä lihavuusleikattu, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
Siitä että syömäsi läskit on laikattava pois, kun et muuten pysty niitä poistamaan.
Ja jos on, niin missä ajassa?
Mitä väliä sillä on että missä ajassa?
-sleevattu, ei ap
Ei ole vaikea pitää ruokavaliota. Voin syödä oikeastaan mitä vain mutta pieniä määriä.
YHTEISKUNNAN VAROILLA?
eli osallistuimmeko me muut veronmaksajat sinun ylensyönnin seurauksiin?
Olen laihtunut 2 vuodessa 60kg joista 20 ennen leikkausta ja 40 leikkauksen jälkeen
Paljonko olet laihtunut leikkauksen jälkeen? Entä miten iho, pysyykö laihtumisessa "mukana"?
Ei ole vaikea pitää ruokavaliota. Voin syödä oikeastaan mitä vain mutta pieniä määriä.
eli et vaivaudu opettelemaan terveellistä ja normaalia ruokavaliota?vaan mätät sitä mitä ennenkin niin paljon kuin vain mahtuu??
tupaikoivaa ihmistä joka sairastuu keuhkosyöpään autetaan myös yhteiskunnanrahoilla. Miksi siis minua ei olisi saanut auttaa? Eikö ole parempi että olen työkykyinen kuin makaan läskieni kanssa sohvalla sosiaalituen elätettävänä?
tupaikoivaa ihmistä joka sairastuu keuhkosyöpään autetaan myös yhteiskunnanrahoilla. Miksi siis minua ei olisi saanut auttaa? Eikö ole parempi että olen työkykyinen kuin makaan läskieni kanssa sohvalla sosiaalituen elätettävänä?
olet kuitenkin pystynyt itsesi ilolla lihottamaan syöttösiaksi,ja sitten huudetaan yhteiskuntaa apuun.. hohhoijjakkaa. tämä juuri kertoo läskien selkärangattomuudesta.
eli osallistuimmeko me muut veronmaksajat sinun ylensyönnin seurauksiin?
ja olen onnellinen siitä. KIITOS!!!
Onko totta, että tuo leikkaus voi olla vaarallinen jos on ikää yli 30v?
Tehdääkö niitä edes muille kuin nuorille?
Mä olen onnellinen puolestasi!
ja olen onnellinen siitä. KIITOS!!!
hankit itsellesi vatsasyövän jonka hoidon me veronmaksajat sitten joudumme kustantamaan. Hyi!
YHTEISKUNNAN VAROILLA? eli osallistuimmeko me muut veronmaksajat sinun ylensyönnin seurauksiin?
tarkoitin että voin syödä normaaleja ruoka-aineita ja ruokia. Minulla ei ole mitään erityistä ruokavaliota. Jos en olisi luopunut lihottavista ruoista niin leikkauksen hyöty olisi ollut mitätön. En ole tyhmä. Leikkaus on viimeinen apu lihavalle. Siihen ei mennä eikä edes pääse (paitsi itse maksamalla) kuin todella vaikeasti lihava ihminen. Leikkauksessa on melkein 1% kuolleisuus eli yksi sadasta leikatusta kuolee leikkaukseen. Ei sinne kukaan huvikseen mene.
Mitä sairauksia sinulla oli, että suostuivat leikkamaan? Vai oliko lihavuus pelkkä syy?
Onko totta, että tuo leikkaus voi olla vaarallinen jos on ikää yli 30v?
Tehdääkö niitä edes muille kuin nuorille?
Ikä ei tee leikkauksesta vaarallista vaan oheissairaudet. Mitä enemmän oheissauraiksia sitä isommat riskit. Vanhimmat suomessa leikatut on reilusti yli 60 vuotiaita.
Mitä sairauksia sinulla oli, että suostuivat leikkamaan? Vai oliko lihavuus pelkkä syy?
minulla oli aikaisemmin ollut raskausdiabetes mutta muuten olin perusterve. Painoindeksi ennen leikkausta oli n. 60 joten se "riitti" leikkaukseen. Ennen leikkauspäätöstä jouduin käymään psykiatriset testit, sisätautilääkärin ja kirurgin luona. Tehtiin vatsalaukuntähystys ja ultrattiin maksa. Näihin kaikkiin meni aikaa n. ½ vuotta ja kun sain hyväksynnän leikkaukselle odotin n. 5kk leikkaukseen pääsyä.
Ja jos on, niin missä ajassa?