Lopetin salasuhteen ja olo
on helpottunut.
Ihastuin kesällä todella kovasti, tapailtiin toisiamme noin kerran kuussa. Seksi oli upeaa.
Samaan aikaan kotosalla panostukseni avioliiton hyväksi väheni kokonaan. Seksiä meillä ei ole vuosikausiin ollutkaan. Mutta nyt en jaksanut olla edes ystävällinen.
Suunnittelin mielessäni tulevaisuutta, näin itseni asumassa ihan muualla, toki kuvitelmissani näin myös salasuhteen ns. arkipäiväistymisen, vaikeuden teinin kanssa, riidat ex-puolison kanssa, rahavaikeudet yms yms yms.
Lopulta tapaamisen salasuhteessa eivät enää antaneetkaan voimaa, olin vain väsyneempi, ymmälläni, sekaisin ja hukassa.
Nyt olen loopettanut suhteen, yhtäkkiä päätöksen tehtyäni huomaan miehessäni paljon hyvää, kodissani kaikkea ihanaa, haluan pitää perheeni koossa.
Hieman on haikea olo, mutta uskon, että päätös on oikea. Ihmettelen edelleen, kuinka minä aina uskollinen liki 20 vuotta olleena, pystyin salasuhteeseen.
Kommentit (16)
Laitoin sille viestinkin, että hei, miten menee ja että on mun mielessä koko ajan.
Plääh, näinkö pian unohdan viimeisten tapaamisten tiuskimiset ja keskustelun ja katseiden ja kosketusten puuttumiset. :(
Pitäiskö poistaa numero kännykästä?
Ei taida onnistua pelkkä ystävänä olo, meinaan mies ei oo vastannu edes mun viestiin mitään.
Varmaan inhoaa mua..
Pitäis nyt vaan keskittyä tähän hetkeen ja tähän perheeseen.
Meillä on kyllä ollut seksiä, mutta ei vuoteen. Kyllä pussailemme ja hellimme ja rakastamme toisiamme. Olemme enemmän kuin ystäviä,
Voisitko kertoa?
Mies ei vaan sitä uskonut. Mutta olen mieluummin seksittömänä rakkaan ystävän kanssa, kuin vittuuntuneen seksihullun miehen.
ap:lla ei ole ollut seksiä moniin vuosiin. Mies ei vaan saa mun kans ja kyllästytti se vatkaaminen, oli ykspuolista.
Sit oikeestaan ei ollut enää milläänlailla nautittavaa.
En oikeastaan tiedä miten jatkossa pystyn elämään seksittömässä liitossa, kun nyt sain maistaa ihanaa seksiä 8 kk:n ajan.
Kyllähän nyt hyvänen aika rakkauden ja ystävyyden erottaa toisistaan, vaikka tuon rakastetun kanssa ei olisikaan mahdollisuutta harrastaa seksiä. Kyllähän sitä asioita voi jakaa henkisellä tasolla rakkaansa kanssa ihan eri tavalla kuin pelkän ystävän.
Ja tietäähän sen siitäkin, että petettyä osapuolta loukkaa enemmän pitkä suhde ja ennen muuta henkinen sitoutuminen, kuin joku satunnainen kännipano. Että kyllä sitä rakkautta vaan voi olla ilman seksiäkin, vaikka toki loistava seksi sen kruunaakin.
kuinka minä aina uskollinen liki 20 vuotta olleena, pystyin salasuhteeseen.
Mulla ollut kohta 2v suhde toiseen mieheen, ollaan yritetty lopettaa varmaan 10 kertaa ja kerran oltiinkin erossa 1kk. Mutta ei siitä ikinä vaan tule mitään. Ollaan super-hyviä ystäviä keskenämme. Seksi emme itseasiassa harrasta, ei oikein ole mahdollista.
Olin salasuhteessa. Kummallakin oli kotona huono suhde, minulla lyhyt ja miehelläni yli 20vuoden avioliitto takana, kummallakin meillä on lapsi.
Me rakastuimme niin, että oli ensihetkistä asti selvää, että meillä on yhteinen tulevaisuus.
Minää erosin keväällä ja hän vähän myohemmin, nyt saamme olla aina yhdessä, suhteessamme on paljon rakkautta, intohimoa ja kumppanuutta, mikään ei voisi paremmin olla ja meille on tulossa vauva :)
Ei olisi tullut mieleenikään katkaista salasuhdetta :)
Jos teillä ei ole seksisuhdetta niin ette petä ketään? Ketä ystävyytenne loukkaa?
Mulla ollut kohta 2v suhde toiseen mieheen, ollaan yritetty lopettaa varmaan 10 kertaa ja kerran oltiinkin erossa 1kk. Mutta ei siitä ikinä vaan tule mitään. Ollaan super-hyviä ystäviä keskenämme. Seksi emme itseasiassa harrasta, ei oikein ole mahdollista.
Jos teillä ei ole seksisuhdetta niin ette petä ketään? Ketä ystävyytenne loukkaa?
Meillä on kyllä ollut seksiä, mutta ei vuoteen. Kyllä pussailemme ja hellimme ja rakastamme toisiamme. Olemme enemmän kuin ystäviä,
Mulla loppui salasuhde kesällä, mies vapaa ja mä varattu. Se ei vastannut mun viestiin ja päätin etten enää laita sille mitään viestiä. Ajattelen tätä miestä usein mutta nyt jo vähän harvemmin kun en kuule siitä mitään. Olo on helpottunut kun ei tartte salailla enää.
Tiedätkö sä syytä sille, miksei hän enää vastannut? Jos et tiedä, niin eikö se kiusaa sua..?
t. Eräs joka toivoo miehen vastausta, jota ei ole tullut...
Jos sanoisit tämän vaikka viisi vuotta sen jälkeen kun lopetitte edellisen suhteenne, uskoisin. Nyt vain aikaa on vasta mennyt muutama hassu kuukausi ja vauvakin jo tulossa. Arki tulee meillä kaikilla vastaan ja sille pitää antaa 1,5-2v aikaa ennen kuin sen huomaa.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2011 klo 17:23"]
Olin salasuhteessa. Kummallakin oli kotona huono suhde, minulla lyhyt ja miehelläni yli 20vuoden avioliitto takana, kummallakin meillä on lapsi.
Me rakastuimme niin, että oli ensihetkistä asti selvää, että meillä on yhteinen tulevaisuus.
Minää erosin keväällä ja hän vähän myohemmin, nyt saamme olla aina yhdessä, suhteessamme on paljon rakkautta, intohimoa ja kumppanuutta, mikään ei voisi paremmin olla ja meille on tulossa vauva :)
Ei olisi tullut mieleenikään katkaista salasuhdetta :)
[/quote]
henkisesti ja emotionaalisesti sitoutunut toiseen vaikka seksiä ei olisikaan. Seksi ei asiaa ratkaise, vaan tunne.