Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pesettekö itsenne kauttaaltaan saippualla, vai vaan tietyt kohdat?

Vierailija
11.02.2011 |

Tuli mieleen tuosta Jeesuksen peseytyminen -ketjusta ;)

Jos nyt haluatte (ja vaikka ette haluaisi, niin kerron silti) kuulla yksityiskohtaisesti mun peseytymisen, niin se menee näin:

Hiukset pesen samppoolla, kainalot palasaippualla ja alapään Avecydillä. Saunassa mulla on pelkkä marseillesaippua, joten silloin pesen sillä. Kasvot pesen joskus Avecydillä, mutta enimmäkseen vain vedellä.

Saunassa kuorin ihoni oliiviöljy-merisuola-sekoituksella, ja jos nahkaa oikein kuivaa, saatan suihkussakin peseytyä oliiviöljyllä. Mitään saippuaa en kuitenkaan normaalisti vartalooni käytä.

Mites te?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä mun:

käyn suihkussa päivittäin. Pesen silloin aina kaunalot ja jalat saippualla. Samoin naaman naamanpesuaineella. Joka toinen päivä hiukset. Kerran viikossa tai kahdessa saippuoin ja kuorin koko kropan.

Enkä haise. :)

Vierailija
2/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippualla vain kainalot, en muuta. Kasvoihin, alapäähän ja hiuksiin omat aineet. En siis hinkkaa kroppaa millään aineilla koska iho on niin kuiva muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saippualla vain kainalot, en muuta. Kasvoihin, alapäähän ja hiuksiin omat aineet. En siis hinkkaa kroppaa millään aineilla koska iho on niin kuiva muutenkin.

olis varmaan pitänyt laittaa esim. "pesettekö koko vartalon saippualla tai jollain muulla vastaavalla aineella".

Terv. Ap

Vierailija
4/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan suihkuttelemalla alhaalta ylöspäin ja sitten nostan suihkun pidikkeeseen. Kastelen tukan läpimäräksi, vaahdotan shampoolla ja pesen pois. (Ennen käytin hoitoainetta ja tässä vaiheessa lisäsin sen.) Sitten pesen kainalot palasaippualla, ajelen karvat, samoin biksurajat ja lopuksi sääret. Kasvot pesen kunnollisella pesuaineella (Aco), kuorin kerran viikossa. Muuta vartaloa en pese pesuaineella näin talvella kun kuivattaa liikaa.

Astun suihkusta, kääräisen pyyhkeen tukan ympärille ja kuivaan vartalon toiseen pyyhkeeseen. Hillun turbaanissa ja aamutakissa puolisen tuntia jos ei ole kiire minnekään.

Sitten rasvaan itseni jalkapohjista kaulaan saakka, kasvoille myös päivä-/yövoide. Jalkoihin varrettomat sukat ja päälle pyjama (jos siis illalla tapahtuu peseytyminen). Muussa tapauksessa päivävaatteet päälle. Meikki jossain vaiheessa päivää (vielä en ole tälle päivälle meikannut).

Vierailija
5/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kropasta pesen (marseille)saippualla kasvot, kainalot, jalat, kädet. Muualta vaan jos olen erityisen hikinen tai muuten likainen. Hiukset sitten shampoolla.

Vierailija
6/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös mahan aluksen pesen saippualla (mulla iiiiihana kengurupussi, kiitos -30 kg laihdutuksen).

Hiukset pesen shampoolla kerran tai kaks...

sit pyyhekuivaan hiukset ja ruiskasen hoitoaineet

ja kuivaan lopuksi.

Vierailija
7/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin pesen kasvot puhdistusaineella sekä kainalot, jalat + haarovälin saippualla

2x viikossa käyn suihkussa ja pesen yllämainittujen lisäksi hiukset. jos tämä tapahtuu saunassa, kuorin koko vartalon kuorintavoiteella

Vierailija
8/8 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka puolestoista päivä, eli päivän - kahden välein. Rasvaan kroppani Aqualan L:llä tai Aqualanila ilman L:ää.

Kainaloon voin huitaista saippuaa.

Hiuksen pesen shampoolla, joskus käytän hoitoainetta.

Suihkun jälkeen alkaa sitten armoton rasvaus - taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä