Olin "naispalvelijana" eräässä rikkaassa kodissa
Kommentit (21)
erillistä maksua näistä "lisäpalveluista" en ottanut. Joten en huora
en sanoisi noin. Mies oli ERITTÄIN hyvännäköinen, taitava jne. Eli molemminpuolinen nautinto.
en sanoisi noin. Mies oli ERITTÄIN hyvännäköinen, taitava jne. Eli molemminpuolinen nautinto.
Paitsi että mies piti sua helppona panonakkina ja todennäköisesti naureskeli sulle kavereidensa kanssa. Mikäs siinä, jos ei parempaa saa.
Itse asiassa näin ei ollut! Tunne syttyi molemmille ja hänen luonteensa oli sellainen ettei hänen tarvinnut kavereilleen rehennellä. Ja hän sai parempaa kyllä sen voin luvata! Vaimonsa kanssa ei niinkään
Itse asiassa näin ei ollut! Tunne syttyi molemmille ja hänen luonteensa oli sellainen ettei hänen tarvinnut kavereilleen rehennellä. Ja hän sai parempaa kyllä sen voin luvata! Vaimonsa kanssa ei niinkään
Mies varmaan lupasi jättää vaimonsa ja perheensäkin sun takia ainakin joskus, eiks niin?
Usko pois: juuri näille miesporukoissa naureskellaan.
En halua lasta hänen kanssaan. Eikä hän luvannut mitään mitä ei voinut toteuttaa. Yhdessä sovimme "säännöt". Ja niiden kanssa elimme ja nautimme!
...mut ehkä myös rouvalla oli joku salskea nuorimies golf-clubill!mikä sun ikä oli kun näitä hommasit?entä mies?
Rouvalla ei varmaan ketään ollut, sen verran tiukkaa linjaa piti kaiken suhteen. Mä olin 28 ja mies 40
euroina se oli jotain n. 1700,00.
Ellet laske panoja työsuhde-eduiksi..
mistä tollaisen duunin voi löytää?
että nainen on tällaisissa suhteissa väkisinkin uhri? Miksei nainen voisi nauttia seksistä ilman muita taka-ajatuksia?
-ohis
Kateellinen en osaa olla koska itellä intohimoinen suhde omaan mieheeni. Paras näin.
Onhan näitä.
En ollut Suomessa. Olin Tanskassa. Itseasiassa en tiedä palkkatasoa, mikä olisi pitänyt olla. Siis ilman sitä miestä :) sain sen työn tutun kautta.
Juu en ollut uhri, mutta intohimoista se taatusti oli!
vieläkö ap paikalla? Millainen mies oli, itsekin joskus tanskassa ollut...
paikalla.. Ihana, tumma pitkä komea, hyvin varusteltu :)
Miespalvelijana? Koirana? Jalkalamppuna?
Eli siivosin, laitoin, ruokaa ja olin ns kotiapulainen. Ne lainausmerkit tarkoittavat, että perheen isäntä halusi vähän muutakin.