mun elämäni mies on naimisissa.....
ja meidän suhde on loppu. hän miettii tahollaan, mitä elämältään haluaa ja sovittiin, että ilmoittaa sitten päätöksensä mulle. että en turhaa odottele.
Kommentit (6)
Minä tosin itse pistin jutulle lopun. Ei vaan tunnu uskovan. Jospa nyt vaikka miettisi mitä elämältään haluaa ja sitten ottaa yhteyttä, jos päätyy siihen, että haluaa ottaa vaimostaan eron.
tavallaan haluaa että sinä olet valmiina odottamassa ja sitten hän tulee jos huvittaa
minä heittäisin miehen pellolle.
Jos hän sinua rakastaisi niin ei noin tekisi
tavallaan haluaa että sinä olet valmiina odottamassa ja sitten hän tulee jos huvittaa
minä heittäisin miehen pellolle.
Jos hän sinua rakastaisi niin ei noin tekisi
Voin sanoa miehenä ja toiseen kerran mielettömösti rakastuneena, että ei se niin helppoa ole lapsia jättää eikä vaimossakaan niin mitään vikaa ole. Edelleen mietin tuota rakkauden kohdetta päivittäin, mutta silti olen tyytyväinen, että jäin perheeni pariin. Itse kun olen kasvanut eroperheessä niin päätin jo ennen lapsia, että mun lapsilla on perhe. Vaikeaa on ollut, mutta ihan hyvin menee ja päätös oli oikea. Jos lapsia ei olisi ollut niin toki oltaisi erottu saman tein, mutta kun oli. Naisia on maailma puolillaan, omia lapsia hyvä jos yksi.
nimittäin minun kanssani :-D
Ja elämäni vihamies on raunioina :D :D