Miten kysyisin kaksosten äidiltä hienotunteisesti, että onko vauvat hoitojen tulosta?
Kommentit (35)
onko teidän suvussa kaksosia. Luulen tämän kysymyksen olevan hienovaraisempi kysymys siitä, että onko lapset saatu hoidoilla. Vastaan aina, että suvussa on kaksosia mutta jätän mainitsematta sen, että siitä huolimatta meidän kaksoset on kyllä hoidoilla saatu. Mutta hei on erittäin epäkohteliasta udella millä tavalla lapset sai alkunsa. Itse en kerro sen vuoksi, että en halua puhua asiasta lasteni vuoksi. Meillä kuopus sai alkunsa perinteisellä fuck -menetelmällä ja tästäkin on udeltu, että onko luomu. Huoh, mitä ihmisiä! Mikä tässä niin kiinnostaa.
voi v....idiootti, toivottavasti sulla ei oo vaan siunaantunut omia lapsia, tulevat tod. näköisesti olemaan yhteiskunnan hoidettavana ja kuka sua sit onnittelee?
voi v....idiootti, toivottavasti sulla ei oo vaan siunaantunut omia lapsia, tulevat tod. näköisesti olemaan yhteiskunnan hoidettavana ja kuka sua sit onnittelee?
siitossonneja, jumala vavisee ja tuho tulee. tuomiopäivä tulee. armahda!
Meillä kuopus sai alkunsa perinteisellä fuck -menetelmällä ja tästäkin on udeltu, että onko luomu.
ei tuollainen menetelmä luonnollinen ole
Haluaisin onnitella vauvojen johdosta mutta jos kyseeessä on hoidoilla saadut vauvat niin saa kyllä onnittelut jäädä.
Onnittelisitko jos pariskunta olisi saanut hoidoilla yhden lapsen? Jos lasten "tekotapa" vaivaa sua ehdotan, että et onnittele ollenkaan, koska et ole oikeasti iloinen perheen puolesta.
Juuri tällaista BB-, Seiska- ja FB-kulttuuri tuottaa. Kaikista ihmsistä pitää muka tietää yksityisimmätkin asiat, kun jotkut pseudojulkkiksetkin tilittävät jokaisen v*tun vinkauksensa jossakin blogissa.
Kyllä nitä kaksosia syntyy ihan luomuna siinä missä hoidoillakin. Minulla on kaksi ystävää, joilla molemmilla kaksoset ja tiedän tasan tarkkaan ettei ole hoidoilla saatuja.
Tiedän aika monet kaksoset ja yhdetkään eivät ole hormonihoitojen tulosta.
että naiko ukkos takaa päin vai perinteisesti lähetyssaarnaja asennos kun esikoista teitte :X
ja minä voin kaksosten äitinä kysyä sinulta, missä asennossa naitte, kun tulit raskaaksi. Minua on aina kiinnostanut, millä tavalla yksöset saavat alkunsa.
niin joitain se jostain syystä saattaa kiinnostaa. Toisten asiat vain tuppaavat kiinnostamaan joitakuita, vaikka ei kuuluisi heille tippaakaan.
Eikö muuten tämä ollut hyvä vinkki:
"oliko yllätys, että saitte kaksoset tai että onko suvussa muita kaksosia."
että naiko ukkos takaa päin vai perinteisesti lähetyssaarnaja asennos kun esikoista teitte :X
mutta tulikin käytettyä naapurin ukkoa eikä omaa
kerran noin kiinnostaa. Mun kaksoset on luomut, eikä haittaa yhtään jos kysytään. Jos ne olis rankkojen hoitojen tulos, saattaisin kyllä ärsyyntyä kysyjälle. Kannattais varmaaan kysyä "hienovaraisesti" kaikilta ihmisiltä kuinka heidän lapsensa ovat saaneet alkunsa, nykyään kun noita hoitoja saa aika paljon useampi kuin ennen.
On täällä kyllä meitä moneen junaan *pyörittelee silmiään*
Tiedän aika monet kaksoset ja yhdetkään eivät ole hormonihoitojen tulosta.
Meidän lähistöllä asuu jostain syystä oikein kaksosperheiden keskittymä. Äkkiseltään tulee mieleen (meidän lisäksi) 5 kaksosperhettä, jossa kaikki luomukaksosia. Meillä siis myös luomut identtiset kaksoset. Oikeasti täällä on niin paljon kaksosperheitä, että ollaan oikein mietitty, onko täällä vedessä tai ilmassa jotain "vikaa" :D
ja mistähän syystä?
t. se IVF-kaksosten äiti