Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana, tasa-arvoinen suhteeni

Vierailija
10.02.2011 |

Käyn työmatkoilla erittäin, erittäin harvoin. Viimeksi olen ollut työmatkalla liki kaksi vuotta sitten.

Tälle vuodelle tuli sitten kaksi (2) työmatkaa. Molemmat kestävät kaksi (2) päivää. Aikaa matkojen välillä seitsemän (7) kuukautta.

Mitä tekee puoliso? Mököttää. Juuri kuuntelin kiljuntaa aiheesta. Että näin. Tosiaan juu on liian hankalaa vastata kaksi iltaa lapsista, jotka ovat jo isompia. Ei siis jää kotiin taaperon ja vauvaikäisen kanssa, vaan yläastelaisen, viidesluokkalaisen ja eskarilaisen kanssa. Ensi syksynä jo sitten yläastelaisen, kuudesluokkalaisen ja ekaluokkalaisen kanssa.

Joten nyt nyppii. Tilaan piruuttani tänne jonkun hoitamaan lapsia kyseiset illat, kun ei näemmä puolisoni siihen pysty.

Ai niin: sanomattakin lienee selvää, että puoliso voi sitten puolestaan vallan hyvin olla viikon työmatkalla. Se kun on eri juttu. Miksikö? No siksi, että puolisoni saa parempaa palkkaa kuin minä.

Ihanaa. Tasa-arvoista. Tasapuolista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyvissä ajoin. Eivät siis tule edes lyhyellä varoitusajalla. Toiseen on aikaa vajaa pari kuukautta, toinen on sitten loppuvuodesta. Eli ehtii kyllä valmistautua henkisesti tähän suunnattomaan ponnistukseen.

Vierailija
2/4 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkää työreissuja useammin, Siperia opettaa jopa miehiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äijä nyt itsekin tajua, että on suorastaan naurettava.

Mä en oikeasti tajua miehiä, joihin ei järkipuhe tehoa.

Vierailija
4/4 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenneongelmahan tuolla on, mutta se on ollut jo aikansa. (Eikä se tullut ilmi ennen lapsia...)

No, sovin juuri lapsille hoitajan ekan työmatkan ensimmäiseksi illaksi. Pitäköön mies tunkkinsa ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän