Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat! Kuinka olette löytäneet miehen itsellenne ja

Vierailija
10.02.2011 |

oletteko onnellisessa suhteessa?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikein onnellisia ollaan. Siitä tosin olen 20kg lihonutkin mutta niin on tuo mieskin.

Vaikka aikaisemminkaan en mikään laiha ollutkaan niin aina on vientiä ollut.

Vierailija
2/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä edes tykkää kovin hoikista vartaloista. Ja juu, ollaan me onnellisia yhdessä.

Tapasimme keskellä kirkasta päivää puiston penkillä. Yksi asia johti toiseen ja nyt ollaan oltu jo toooooosi pitkään naimissakin ja meillä on kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät yleensä tuo sitä vaimoa mihinkään työpaikan juhliin vaan tulevat yksin?

Vierailija
4/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni löysin sattumalta kun olin ystävieni kanssa viettämässä tyttöjen iltaa baarissa. Olen ollut tässä onnellisessa parisuhteessa jo vuosia.

Vierailija
5/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukka kuin anorektikko. On se syömishäiriö sen verran hankala tauti, ettei pitkään pärjäisi saman katon alla. Psyykepuolen sairaus.

Vierailija
6/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukka kuin anorektikko. On se syömishäiriö sen verran hankala tauti, ettei pitkään pärjäisi saman katon alla. Psyykepuolen sairaus.

Miten olis ihan normaalipainoinen?

Vierailija
7/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihoin lasten myötä. Mies sai samalla rahalla melkein tuplaten.

Olen onnellisessa parisuhteessa.

Vierailija
8/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ollut mun nykyisessä koossa naimisiin menosta lähtien, muutama kilo sillekin tullut. Onnellisia ollaan.

Mulla on monia miespuolisia ystäviä, jotka ihan oikeasti haluaa mieluummin, että nainen on vähän "normaalia" isompi. Sellainen ehkä mikä oli ennenvanhaan normaali maatalon emäntä, riuska eikä rimpula...

Vierailija
9/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotta onnellisesti.

Vierailija
10/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellisen parisuhteen mukavan miehen kanssa? AP

Vierailija
11/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät yleensä tuo sitä vaimoa mihinkään työpaikan juhliin vaan tulevat yksin?

Vierailija
12/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä ympärillänne on tuiki tavallisen näköisiä ja kaikilla on kumppani. ei minuakaan valittu siksi että mies tykkää pyöreistä vaan siksi että olen minä, siis saman miehen edellinen tyttöystävä on voinut olla alipainoinen

Vierailija
13/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on normaalipainoinen. Ihastui huumoriini, hyvään seksiin, meillä on aina hauskaa ja hyvä olla yhdessä.

Lapsen jälkeen lihoin vielä toiset 20kg joita nyt pudottelen pikkuhiljaa pois.

Koskaan mies ei ole kommentoinut painoani pahalla vaan nytkin pelkää että lähtee peppu ja tissit.

Käydään yhdessä paljon juhlissa ja mies on hyvännäköinen, kelpaa todellakin muillekkin. Kuitenkaan en koskaan voisi kuvitella että pettäisi, ei ole sen luonteinen ollenkaan. Rakastaaminua tälleisena kuin olen.

Vierailija
14/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoo, että mies ihastui luonteeseeni, eikä ulkonäkööni, niin eikö se harmita? Siis jos itse on sitä mieltä, että mies ajattelee, että no ei tuo paljon minkään näköinen ole, mutta hauska se on? Eikö olisi kiva olla miehen mielestä sekä hauska että hyvännäköinen?

Vierailija
15/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi ihan kuumana muhun, läskeistäni huolimatta. BMI 30

Vierailija
16/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää kivalta oli minkälainen tahansa

Vierailija
17/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tunnetusti oikein ihania ihmisiä, eivät nalkuta tms.

REPS LOLS!

Vierailija
18/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mamujen riennoissa ja heitä ei pahemmin haittaa miltä näyttää etenkin kun ei ollut vielä kansalaisuuspaperit kourassa. Mentiin naimisiin, jotta hän saa oleskeluluvan ja hyvin menee. Hän käy kyllä nyt myös teineissä, mutta ei se mua haittaa, pankoot, ei ole mult pois.

Vierailija
19/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi ihan kuumana muhun, läskeistäni huolimatta. BMI 30

että oli hoikempia yrittänyt ja saanut pakit, mutta ajatteli, että tankero on varmaan helppo nakki?

Siis hieman itsekritiikkiä peliin, pliis

Vierailija
20/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan ihminen voi sellaisen ihmisen kanssa olla jonka ulkonäkö inhottaa tai ei pidä, selvähän se.

Harmillisempaa olisi jos mies olisi ilmoittanut ihastuneensa pelkkään ulkonäköön koska se tie ei ole kovin pitkä jollei mitään muuta löydy kuin esim. sitä luonnetta.

Mies voi olla hyvännäköisen tyhjäpään kanssa vaikka miten pitkään mutta kauneus on katoavaista... kun ihastuminen perustuu johonkin muuhun myös, suhde on vakaammalla pohjalla.

Tietysti parasta on kun ihastuu molempiin ja uskonkin että mies ei omasta mielestään ruman naisen kanssa edes ole.