Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavat! Kuinka olette löytäneet miehen itsellenne ja

Vierailija
10.02.2011 |

oletteko onnellisessa suhteessa?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 10 vuotta yhdessä oltu ja seksi on hyvää ja parisuhde voi hyvin.

Vierailija
22/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävi ihan kuumana muhun, läskeistäni huolimatta. BMI 30

että oli hoikempia yrittänyt ja saanut pakit, mutta ajatteli, että tankero on varmaan helppo nakki?

Siis hieman itsekritiikkiä peliin, pliis

Mieheni on seurustellut yhden mallin kanssa ja pääasiassa tyttöystävänsä ovat olleet hoikkia, ei yhtään ylipainoista. Olen muhkean muodokas ja kauniskasvoinen. Liivikokoni on 80E, vaatekokoni 42.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hoikka vielä

Vierailija
24/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät yleensä tuo sitä vaimoa mihinkään työpaikan juhliin vaan tulevat yksin?

huulian lipovan vetyblondin sinne kotiin ettei tarvi hävetä kun se avaa suunsa.

Tietty voi olla että sä oot ollu jonkun firman jatkoilla jolloin suu avataan ihan eri tarkoitukseen.. jos ymmärrät.

Vierailija
25/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Olen aika kivan näköinen mieheni mielestä - ja muidenkin.

Vierailija
26/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät yleensä tuo sitä vaimoa mihinkään työpaikan juhliin vaan tulevat yksin?

huulian lipovan vetyblondin sinne kotiin ettei tarvi hävetä kun se avaa suunsa.

Tietty voi olla että sä oot ollu jonkun firman jatkoilla jolloin suu avataan ihan eri tarkoitukseen.. jos ymmärrät.

Vierailija
27/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on tarpeeksi kännissä, niin se lähtee vaikka hampaattoman mummon matkaan.

Opiskelijajuomingeista tuon mukaani raijasin.

Vierailija
28/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän ei muuten edes ole lihava. =D

Joskus niitä kultajyviä vaan löytyy, joille se sisusta on tärkeintä. Kun oikeasti tykkää jostain ihmisestä, ei ole niin väliä sillä, paljonko toinen painaa. Ja jotkut miehet vaan tajuavat tämän.

Olen onnellisessa suhteessa. Olemme naimisissa ja meillä on kaksi lasta. Ja tosiaan olemme onnellisia yhdessä. =)

Vierailija
29/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullukka kuin anorektikko. On se syömishäiriö sen verran hankala tauti, ettei pitkään pärjäisi saman katon alla. Psyykepuolen sairaus.

Mielummin normaalipainoinen a hoikka kuin pullukka. Sairauksia tuskin kukaan itselleen toivoo...

Vierailija
30/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vienyt mua työ/harrastus porukan juhliin. =)

Vierailija
31/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 46 (siis XL-kokoinen) ja onnellisesti naimisissa. Olen seurustellut useamman kerran, ja minulla on ollut ihailijoita ja romansseja ihan riittämiin. Minua on jätetty ja olen itsekin jättänyt. Aviomiehen tapasin ravintolassa, juteltiin, vaihdettiin puh.nrot jne. Ihan normaalisti tavattiin (en toki tarkoita että ravintola olisi ainoa tapaamispaikka mutta melko tavallinen kylläkin), ihan normaalisti mentiin treffeille ja koska kemiat kohtasivat, rakastuimme ja nyt eletään tavallista, mukavaa perhe-elämää (meillä on kaksi tyttöä).

Mitä omituista siinä on? Millä tavalla se olisi ollut erilaista jos olisin ollut kokoa 36? Häh?

Vierailija
32/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokoa 46 (siis XL-kokoinen) ja onnellisesti naimisissa. Olen seurustellut useamman kerran, ja minulla on ollut ihailijoita ja romansseja ihan riittämiin. Minua on jätetty ja olen itsekin jättänyt. Aviomiehen tapasin ravintolassa, juteltiin, vaihdettiin puh.nrot jne. Ihan normaalisti tavattiin (en toki tarkoita että ravintola olisi ainoa tapaamispaikka mutta melko tavallinen kylläkin), ihan normaalisti mentiin treffeille ja koska kemiat kohtasivat, rakastuimme ja nyt eletään tavallista, mukavaa perhe-elämää (meillä on kaksi tyttöä).

Mitä omituista siinä on? Millä tavalla se olisi ollut erilaista jos olisin ollut kokoa 36? Häh?

Makunsa kullakin. Minä olen 168/85, ja olen löytänyt mieheni ihan baarista. Ja edellisen mieheni jonka kanssa seurustelin myöskin useita vuosia löysin baarista. Ja molemmat olleet ihan normaalipainoisia. Miksi lihavista ei voi tykätä? Pitääkö olla joku vika päässä jos pitää pullukoista?

Vierailija
33/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meillä on molemmilla ainakin 5-10 kg ylimääräistä.

Voisimme kyllä olla onnellisempiakin, mutta just tämä painoasia ei siihen liity. Tappelemme tosi paljon kotitöistä ja siitä mihin käytetään aikaa. :(

Vierailija
34/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sanoo, että mies ihastui luonteeseeni, eikä ulkonäkööni, niin eikö se harmita? Siis jos itse on sitä mieltä, että mies ajattelee, että no ei tuo paljon minkään näköinen ole, mutta hauska se on? Eikö olisi kiva olla miehen mielestä sekä hauska että hyvännäköinen?

Hmm...tarkoitatko nyt että kaikki lihavat ovat rumia ja kaikki laihat hyvännäköisiä? Mistä se kauneus koostuu? Onko se vain ihmisen BMI joka sanelee kuinka kaunis/komea ihminen on? Mielestäni lihava voi olla yhtä viehättävä kun hoikka. Mutta ihminen jolla ei ole mukava luonne-vaikka olisi kuinka kaunis-ei ole kiinnostava kumppaniehdokas.

Kun kysyn mieheltäni milloin hän tiesi että olen se oikea hän vastasi "No silloin kun näin sinut (siis ensimmäistä kertaa)". Eli hän piti NÄKEMÄSTÄÄN. Itse olin nuorena ihastunut poikaan, jonka kanssa oltiin ensin ihan vaan kavereita ja jossain vaiheessa huomasin, miten mukava hän on ja -tadaa- ihastuin tulisesti! Onko sillä niin väliä MIKSI toinen ihastuu? Jos lopputulos on sama-> antoisa suhde? Ja tuskin kukaan ajattelee rakkaastaan: "On see niin ihana vaikka on ruma".

Jos rakastaa toista niin se on viehättävä-miten muuten voisi esim. harrastaa seksiä?

Tietysti se on itsetuntoa hivelevää kun kehutaan kauniiksi mutta ei sillä pötkitä pitkälle ilman oikeita tunteita...Ja jos se tärkein asia elämässä on että kehutaan kauniiksi niin sitten ihmisellä on aiika pinnalliset arvot..

Vierailija
35/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä varmaan pitäisi kertoa, mutta oma kokemukseni ei tosiaan ole ollut että painolla olisi merkitystä miesasioissani. Varmasti jossain tulee vastaan se paino jossa kiinnostus lopahtaa, mutta tässä koossa 42-44 vientiä on riittänyt vähän liikaakin. Mm. ajauduin (heikko luonteeni, varmaan samasta syystä olen ylipainoinenkin...) pieneen suhteenpoikaseen työkaverin kanssa, jonka vaimo on noin kokoa 36 ja ihan kivannäköinen. Lopetin sen kyllä nopeasti, olenhan itsekin naimisissa.

En siis todellakaan ole tuosta lankeamisestani ylpeä, tuli vain mieleeni tuosta aloituksesta. Ei se paino ole mitenkään kaikille miehille mikään juttu.

Vierailija
36/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavista ei voi tykätä? Pitääkö olla joku vika päässä jos pitää pullukoista?

Niimpä

Vierailija
37/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalauta!!! Ihan ku lihavat ei voisi rakastua tai LIHAVAAN EI VOISI RAKASTUA!! Järki käteen!!!

Vierailija
38/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ylipainoa on aina ollut 5-25 kg. Minusta lyhyet miehet ovat seksikkämpiä kuin pitkät, miksi ei mihilläkin voisi olla vallitsevien normien vastaiset kauneusihanteet? Ja uskokaa tai älkää; miehetkin rakstuvat ennen kaikkea siihen korvienväliin.

Vierailija
39/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaikuttamaan terveyteen.... nimimerkki mun ystävällä on suolistosyöpä

Vierailija
40/44 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaikuttamaan terveyteen.... nimimerkki mun ystävällä on suolistosyöpä