Onko joku poistanut pimpulikarvat laserilla?
Monta käsittelykertaa tarvittiin?
Kasvaako ne vielä takaisin?
Minkä väriset pimpulikarvat sulla oli?
Mitä yksi käsittely maksoi?
Kommentit (55)
Siis käsittely alapäänalueelle (kokonaan) kesti alle 1/2 tuntia, olisko 20 minsaa. Sen jälkeen ei saanut mennä saunaan 2 vrk aikana. Muita rajoituksia ei annettu.
Se on kuitenkin niin arka asia enkä kehtaa huutaa montaa kertaa "vaagina"-sanaa.
Se on kuitenkin niin arka asia enkä kehtaa huutaa montaa kertaa "vaagina"-sanaa.
Siis Virossahan on tapana heittää pöksyt pois ja kellahtaa reppu levällään lähimmälle hoitopöydälle. Varmuden vuoksi voi sanoa "alles veks, laser puff puff" ja tehdä tähtien sota -lasermiekan sormistaan ja tehostaa ampumiseleellä.
Siis Virossahan on tapana heittää pöksyt pois ja kellahtaa reppu levällään lähimmälle hoitopöydälle. Varmuden vuoksi voi sanoa "alles veks, laser puff puff" ja tehdä tähtien sota -lasermiekan sormistaan ja tehostaa ampumiseleellä.
Mutta onko ihan varma että ne ei naura mulle jos teen noin? Onko sulla henk.koht. kokemuksia? Olen vähän ujo ja kun on uusi asia kyseessä ja vielä alapäähän liittyvä niin hävettää vähän.
Mutta onko ihan varma että ne ei naura mulle jos teen noin? Onko sulla henk.koht. kokemuksia? Olen vähän ujo ja kun on uusi asia kyseessä ja vielä alapäähän liittyvä niin hävettää vähän.
Taisi olla ihan eka kerralla, kun en tajunnut, että pitäää odottaa sinne salonkiin asti. Tein tuon kuvion sitten jo laivaterminaalissa. Silloin taisi olla vähän liian innokkaan oloinen, ihan kin ihmisiä olisi huvittanut jotenkin. Mutta onhan se hyvä, että on kiinnostunut hoitamaan ulkonäköään. Ehkä ne suomimammat oli vain kateellisia.
Mutta muuten toimii, voin taata.
Ma tekisin tuon ihan hygieenisista syista. Seka esteettisista. Jos viettaa paljon aikaa uimapuvussa/bikineissa, niin on kivempi, ettei karvat rehota lahkeesta. Ja vaatteetkin tuntuu kivemmilta, kun ei ole karvoja. Miehelta en edes kysyisi. Mutta vedetaan ne muslimit nyt tahankin aiheeseen mukaan. Huoh. Kaikki niitten syyta!
Vaatteet tuntuu ihan varmasti kivemmalta kun on suojaava karvoitus eikä alushousu hinkkaa päin vittua. Sitä paitsi mikä pakko on laseroida kaikki pois jos halutaan ettei rehota lahkeesta.
Selityksiä kaikki tyyni, karvojen poistoon ei ole järkeviä syitä.
Kyse on varmaankin siitä, että musliminaiset tapaavat poistattaa ihokarvoituksen eli ovat ns. posliineja. 15 miljoonan asukkaan kaupungissa riittää muutamakin miljoona keskiluokkaista naista, jotka mielellään maksavat sen 300 euroa/6 kertaa (sis. takuun siitä, että todella karvat lähtee) siitä, ettei tarvii giletellä raaputella harva se viikko...
Ei kaikki sitä tee mutta monet, suositus on poistaa kaikki tuollaiset karvat 35 päivän välein. Jotkut vahaa, jotkut sheivaa, jotkut poistaa voiteilla.. Jotkut laseroi.
levittääkö ne eka geeliä iholle ja mitä sitten? Miten nolossa asennossa pitää olla?
Maksoi 50€ paikkeilla kerta käsittely. Käyntejä tuli 5 ja olen tyytyväinen. Häpykummulta ja kainaloista katosivat kaikki, mutta häpyhuulien vierustalle ilmestyy muutama haiven. Ne pitää parin kk välein vaan nyppäistä pinseteillä.
Peppukarvat on myös tyystin poissa. Varmaan helpoin alue.
Ken käyttää hävystään nimitystä pimpuli, ei ansaitsisi omistaa kyseistä värkkiä lainkaan.
Olen käynyt valoimpulsissa 5 krt bikinirajoja käsittelemässä. Ensin olin tyytyväinen tuloksiin ja hoito lopetettiin. 3 kk kuluttua kaikki karvat tulivat takaisin :( joten en usko enää kauneushoitoloiden valoimpulsseihin. Seuraavaksi kokeilen minäkin laseria, jos ei toimi luovutan ja kasvatan kunnon viidakon!
Otitko nuo 5 krt 5-6 viikon välein?
ja pimpin käsittely maksaa jotain 200 euroa kerta! Se on aika iso alue missä niitä karvoja kasvaa. Ja äärimmäisen nolo paikka. En tajua miten joku voi olla siinä asennossa kauaa...