Onko joku poistanut pimpulikarvat laserilla?
Monta käsittelykertaa tarvittiin?
Kasvaako ne vielä takaisin?
Minkä väriset pimpulikarvat sulla oli?
Mitä yksi käsittely maksoi?
Kommentit (55)
Toisaalta jos hinta suomessa on 250 niin virossa 100€. Matkat ja yöpyminen + tuliaiset tulee kalliimmaksi siellä virossa.
Investoi vaan kaikki rahasi pimppiisi!
Onko nyt tällaisella vanhalla ämmällä (50+) mennyt joku villitys ohi: Miksi aikuisella naisella pitää olla paljas "pimpuli"?
Onko nyt edessä aika, että suomalaisetkin naiset ryhtyvät silpomaan tyttölastensa "pimpulia", joko laserilla tai ilman, jotta se olisi tarpeeksi nätti?
Muslimimaissa sitä sanotaan ympärileikkaukseksi, täällä kosmeettiseksi kirurgiaksi, mutta tavoite sama: naista muokataan miehen miellyttämiseksi.
Ma tekisin tuon ihan hygieenisista syista. Seka esteettisista. Jos viettaa paljon aikaa uimapuvussa/bikineissa, niin on kivempi, ettei karvat rehota lahkeesta. Ja vaatteetkin tuntuu kivemmilta, kun ei ole karvoja. Miehelta en edes kysyisi.
Mutta vedetaan ne muslimit nyt tahankin aiheeseen mukaan. Huoh. Kaikki niitten syyta!
Ma tekisin tuon ihan hygieenisista syista. Seka esteettisista. Jos viettaa paljon aikaa uimapuvussa/bikineissa, niin on kivempi, ettei karvat rehota lahkeesta. Ja vaatteetkin tuntuu kivemmilta, kun ei ole karvoja. Miehelta en edes kysyisi. Mutta vedetaan ne muslimit nyt tahankin aiheeseen mukaan. Huoh. Kaikki niitten syyta!
Muslimimaissa kuten Turkki, Egypti ja myös Intia on tämä laserointi erityisen suuressa suosiossa paikallisten naisten karvasodassa.
Käyntikerta maksoi 7,50€.
Karvat onneksi lähti samalla hintaa muualtakin.
Ihan sytostaatteja käytin uuteen posliiniin ;)
ne karvat pitäisi poistaa?? Pidän huolen bikinirajasta, joten se riittää. En ole mikään 12-vuotias pikkutyttö vaan aikuinen nainen.
Mulla on ihan vaaleat käpykarvat ja niitä on joka paikassa. Ovat lisäksi suorat, harvat ja kaikin tavoin rumat.
Nimim. pääsisikö näistäkin eroon?
Myös vaaleat käpykarvat. Yläpään karvattomuutta voi peitellä sairaanhoitopiirin kustantamalla peruukilla
Laser hoitoa sain karvoille kainaloihin, ylähuuleen, nännipihan alueelle ja myös alapäähän häpyalueelle. Auttoi n 50%, mutta sitten hormoonihoidon ansiosta tulos on ollut lähes 100%.
Ymmärrä nyt RAKAS minä en mitään lasereita alapäähän tahdo!
Hinnasta ei puhuta vaan siitä että minä ajan karvani jatkossakin.
hyvältä vain jos mieskin on karvaton.Muutn kutittaa ja raapii ikävästi. Ihan kuin partakin.
Mulla on ihan vaaleat käpykarvat ja niitä on joka paikassa. Ovat lisäksi suorat, harvat ja kaikin tavoin rumat. Nimim. pääsisikö näistäkin eroon?
Kuulemma lähtee vaaleatkin, mutta tummat paremmin niinku itselläni. Mies lupasi kustantaa jos lähden laaseroitavaksi?!
Itse olen käynyt Medemiksessä laseroinnissa (kasvojen alue) ja hint aoli 150 euroa!
Samalla hinnalla saa toimenpiteen Suomestakin.
On muuten aika kivuliasta tuo laserointi.
Itse olen käynyt Medemiksessä laseroinnissa (kasvojen alue) ja hint aoli 150 euroa! Samalla hinnalla saa toimenpiteen Suomestakin. On muuten aika kivuliasta tuo laserointi.
Puudutetaan se (koko alapää) alue mistä karvat poistetaan. Ensimmäisellä kerralla en älynnyt pyytää puudutusta mutta tokalla tehtiin. Kipu oli hyvin laimeaa sitten.
Miksi näyttää lapselta? Mutta rehottavat rajat kyllä mielelläni hoitaisin pois. Onkohan laser turvallista?
Eli pitäis olla valkoihoinen ja tummakarvainen että toimii. Onko totta?
Kyllä mä sitten uskallan varata ajan sinne. Menen nyt soittamaan :) Toivottavasti löytyis jo ensi viikolle aika, sillon olisi sopivasti lomaa! Katsotaan :)