Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku poistanut pimpulikarvat laserilla?

Vierailija
10.02.2011 |

Monta käsittelykertaa tarvittiin?

Kasvaako ne vielä takaisin?

Minkä väriset pimpulikarvat sulla oli?

Mitä yksi käsittely maksoi?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitten uskallan varata ajan sinne. Menen nyt soittamaan :) Toivottavasti löytyis jo ensi viikolle aika, sillon olisi sopivasti lomaa! Katsotaan :)

Vierailija
22/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta jos hinta suomessa on 250 niin virossa 100€. Matkat ja yöpyminen + tuliaiset tulee kalliimmaksi siellä virossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Investoi vaan kaikki rahasi pimppiisi!

Vierailija
24/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt tällaisella vanhalla ämmällä (50+) mennyt joku villitys ohi: Miksi aikuisella naisella pitää olla paljas "pimpuli"?

Onko nyt edessä aika, että suomalaisetkin naiset ryhtyvät silpomaan tyttölastensa "pimpulia", joko laserilla tai ilman, jotta se olisi tarpeeksi nätti?

Muslimimaissa sitä sanotaan ympärileikkaukseksi, täällä kosmeettiseksi kirurgiaksi, mutta tavoite sama: naista muokataan miehen miellyttämiseksi.

Vierailija
25/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tekisin tuon ihan hygieenisista syista. Seka esteettisista. Jos viettaa paljon aikaa uimapuvussa/bikineissa, niin on kivempi, ettei karvat rehota lahkeesta. Ja vaatteetkin tuntuu kivemmilta, kun ei ole karvoja. Miehelta en edes kysyisi.

Mutta vedetaan ne muslimit nyt tahankin aiheeseen mukaan. Huoh. Kaikki niitten syyta!

Vierailija
26/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma tekisin tuon ihan hygieenisista syista. Seka esteettisista. Jos viettaa paljon aikaa uimapuvussa/bikineissa, niin on kivempi, ettei karvat rehota lahkeesta. Ja vaatteetkin tuntuu kivemmilta, kun ei ole karvoja. Miehelta en edes kysyisi. Mutta vedetaan ne muslimit nyt tahankin aiheeseen mukaan. Huoh. Kaikki niitten syyta!

Muslimimaissa kuten Turkki, Egypti ja myös Intia on tämä laserointi erityisen suuressa suosiossa paikallisten naisten karvasodassa.

Vierailija
27/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyntikerta maksoi 7,50€.

Karvat onneksi lähti samalla hintaa muualtakin.

Ihan sytostaatteja käytin uuteen posliiniin ;)

Vierailija
28/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne karvat pitäisi poistaa?? Pidän huolen bikinirajasta, joten se riittää. En ole mikään 12-vuotias pikkutyttö vaan aikuinen nainen.

Vierailija
29/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vaaleat käpykarvat ja niitä on joka paikassa. Ovat lisäksi suorat, harvat ja kaikin tavoin rumat.

Nimim. pääsisikö näistäkin eroon?

Vierailija
30/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös vaaleat käpykarvat. Yläpään karvattomuutta voi peitellä sairaanhoitopiirin kustantamalla peruukilla

Vierailija
31/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laser hoitoa sain karvoille kainaloihin, ylähuuleen, nännipihan alueelle ja myös alapäähän häpyalueelle. Auttoi n 50%, mutta sitten hormoonihoidon ansiosta tulos on ollut lähes 100%.

Vierailija
32/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrä nyt RAKAS minä en mitään lasereita alapäähän tahdo!

Hinnasta ei puhuta vaan siitä että minä ajan karvani jatkossakin.

Vierailija
33/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä vain jos mieskin on karvaton.Muutn kutittaa ja raapii ikävästi. Ihan kuin partakin.

Vierailija
34/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan vaaleat käpykarvat ja niitä on joka paikassa. Ovat lisäksi suorat, harvat ja kaikin tavoin rumat. Nimim. pääsisikö näistäkin eroon?

Kuulemma lähtee vaaleatkin, mutta tummat paremmin niinku itselläni. Mies lupasi kustantaa jos lähden laaseroitavaksi?!

Vierailija
35/55 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD

Vierailija
36/55 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Medemiksessä laseroinnissa (kasvojen alue) ja hint aoli 150 euroa!

Samalla hinnalla saa toimenpiteen Suomestakin.

On muuten aika kivuliasta tuo laserointi.

Vierailija
37/55 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt Medemiksessä laseroinnissa (kasvojen alue) ja hint aoli 150 euroa! Samalla hinnalla saa toimenpiteen Suomestakin. On muuten aika kivuliasta tuo laserointi.

Puudutetaan se (koko alapää) alue mistä karvat poistetaan. Ensimmäisellä kerralla en älynnyt pyytää puudutusta mutta tokalla tehtiin. Kipu oli hyvin laimeaa sitten.

Vierailija
38/55 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näyttää lapselta? Mutta rehottavat rajat kyllä mielelläni hoitaisin pois. Onkohan laser turvallista?

Vierailija
39/55 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää.. :)

Vierailija
40/55 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäis olla valkoihoinen ja tummakarvainen että toimii. Onko totta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi