Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilinen Top chef

Vierailija
10.02.2011 |

Mun mielestä Maija olisi saanut tippua! harmi, kun voitti koskemattomuuden.

Eikös hänen pitäisi olla huippukokki?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole seurannut joka jaksoa, mutta olihan Maijan osuus eilisessä vaisu. Vispipuurossa on vaikea epäonnistua.

Mun mielestä Maija olisi saanut tippua! harmi, kun voitti koskemattomuuden.

Eikös hänen pitäisi olla huippukokki?

Vierailija
2/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin samaan aikaan Maijan naapuripöydässä yhdessä vasta-avatussa ravintolassa. Maija meuhkas ja haukku kaikki - palvelun, ruuan maun, ruuan ulkonäön, suositellun viinin. Ei tullu Maijan pöytään lautasta, jota se ei olisi lähettänyt takasin keittiöön...

Oli muuten kamalaa katottavaa ja varmaan pilasi fiilikset sinä iltana monelta ihmiseltä. Ruoka oli sitäpaitsi hyvää. Voisin kuvitella, että ainakin onnistuneempaa kun Maija omat tekeleet TC:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kestä lainkaan arvostelua. Voi että olin iloinen sen toisen joukkueen voitosta :)

Vierailija
4/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kestä lainkaan arvostelua. Voi että olin iloinen sen toisen joukkueen voitosta :)

samoin, iloitsin toisen joukkueen puolesta!

Vierailija
5/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitkä on Maijan motiivit lähteä tuohon ohjelmaan kun nimi on jo ennestäänkin tunnettu?

Vierailija
6/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mitkä on Maijan motiivit lähteä tuohon ohjelmaan kun nimi on jo ennestäänkin tunnettu?

Vierailija
7/11 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina luullut Maija S:n olevan leppoisa ammattilainen, mutta Top Chef on saanut ajatukset kääntymään.

Ihan kau-he-a ihminen joka kaiken lisäksi on ammatissaan erittäin epävarma ja kärsii pahasta asenneongelmasta.

Eilisessä jaksossa Maija seisoi omaan tuttuun tapaansa kädet torjuvassa puuskassa ja naama norsun v:lla jo alusta alkaen. Ihan kuin olisi ollut jotakin kismaa Välimäen kanssa. Pitkävihaiselle Maijalle oli varmaan kova pala, kun Välimäki kehtasi arvostella Maijan kokkailuja edellisessä jaksossa ("mitä tuo nuori jätkä muka ruoanlaitosta ymmärtää, MINÄ olen sentään Maija Silvennoinen!").

Huomasitteko ettei Maijaa edes haastateltu sen suklaa-haasteen tekemisen yhteydessä - oli varmaan sanonut, että turha tulla haastattelemaan. Koko haasteen ja koskemattomuuden voitto tuntui jonkinlaiselta sovitulta diililtä, jolla tuotanto sai Silvennoisen leppymään ja paremmalle mielelle.

Tää eukkohan on ilmeisesti kuvitellut korjaavansa koko potin itselleen ja nyt taitaakin tulla pettymyksenä, ettei rahkeet ihan siihen riitäkään. Syyttelee olosuhteita ("kun ei ole sitä omaa miso-keittiötä" blaablaablaa), eikä ota vastuuta asioista ja myönnä, että ehkä kehittymisen varaa olisi olemassa. Niin kuin kaikilla ihmisillä.

Voin kuvitella, miten Maija on kyykyttänyt sydämensä kyllyydestä tuon aiemman kirjoittajan kertomuksen mukaan ravintolailllallisella koko ravintolahenkilökuntaa ja valittanut kaikesta viinistä ruokiin...

Vierailija
8/11 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, että Ulla putosi ja Maija sai jatkaa! Maijalla on asenneongelma, niin kuin tuomaritkin ovat sen todenneet monta kertaa. Juurihan yksi niistä tuomareista sanoi eilisessä jaksossa, että vaikkka Ullan ateria ei ollut niin hyvä, niin hänen asenteensa on erinomainen ja se on suurta plussaa. Ei kiinnosta enää koko sarja.

Vierailija
9/11 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans pettynyt että Ulla tippui, Maija olisi tosiaan saanut lähteä.

Muuttuukohan rouvan asenne nyt, kun siitä mainittiin..?

Vierailija
10/11 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Maija olisi saanut tippua! harmi, kun voitti koskemattomuuden. Eikös hänen pitäisi olla huippukokki?

Maijahan vaikutta nykyisin Hattulassa (lähellä Hämeenlinnaa) ihan rupupaikassa...

Siis PAM:n (liitto) omistama lomakeskus keskellä ei mitään. Lafka olisi mennyt konkkaan ajat sitten, jos ei ay-rahoilla olisi väkisin pystyssä pidetty.

Nykyisin mini hienosti Petäys-resort, huoh! Käynyt siellä muutamaan otteeseen ja karmee mesta... No luonto on kaunis, kuten kesällä Suomessa yleensäkin.

Maija on ylimielinen ja yliarvostettu, jo oman aikansa elänyt "huippukokkina".

Vierailija
11/11 |
17.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Ullalla, joka on varmasti mainio pitokokki, mutta jotenkin oli ihan väärässä ohjelmassa. Maijalla on kuitenkin rahkeita enemmän, ja minusta näyttää siltä, että julkisuus kääntyy häntä itseään vastaan ohjelmassa. Tuntuu paineet käyvän liian kovaksi. Minusta näyttää, että pudotustilanteissa on itkuun purskahtamaisillaan, eikä mitenkään naama norsunveellä.. Toivottavasti saa päänsä järjestykseen, niin alkaa ehkä ruuatkin päästä toivotukke tasolle mihin uskon hänen pystyvän.