Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi raskausaikana suositellaan maitohappobakteereja?

Vierailija
09.02.2011 |

Rakenneultrassa muistutettiin, että nyt viimeistään on hyvä aika alkaa syömään maitohappobakteereja päivittäin. Olin niin vauvan lumoissa ettei jäänyt päähän että miksi ihmeessä. Mä kyllä syön niitä muutenkin, mut miksi juuri raskaana ollessa niitä ois hyvä syödä? Kaikki muut varmaan tämänkin tietää, mä vaan en.:)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttoi jatkuvaan hiivatulehdukseen noiden maitohappojen nauttiminen. Sitten kun tajusin ruveta säännöllisesti juomaan sellasen gefilus juoman niin rupes helpottamaan, enkä ois todella uskonut.

Vierailija
2/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hyvä syödä maitohappobakteeria, mutta raskaana ollessa tarve korostuu, sillä vastustuskyky paranee (raskaushan heikentää sitä)

Tämä nyt ainakin. Lisäksi auttaa kun toisilla on raskausaikana paljon hiivaa, niin auttaa sitäkin ehkäisemään.

Ehkä on jotain muitakin hyötyjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulle tommosta oo kerrottu!!! mulla jo kolme lasta enkä oo mitää maitohappobakteereja syöny!!!! lisävitamiinista vaan paukutettiin ja kalkista! viimesin raskaus oli yli vuos sitte!!!

Vierailija
4/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti nauttii niitä säännöllisesti raskausaikana. googlella löytynee varmaan jotain faktaa aiheesta..

Vierailija
5/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin muistelisin. Asiaa on tutkinut ainakin Turun yliopistossa Erika Isolauri, googleta.

Itse olen syönyt aina raskausaikana. Esikoisen raskausaikana asiaa tutkin, mutten enää muista tarkasti. Googlettamalla löytyy kuitenkin tästä hyvin tietoa.

Vierailija
6/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvasin, että av:llä tiedetään :)

ap.

Vierailija
7/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on tehty tutkimuksia ja todettu, että maitohappobakteerien nauttiminen raskauden aikana vähentää lasten allergioiden puhkeamista.

Itse olen pahasti allerginen ja mulla on yksi lapsi. Tein kaikkeni, ettei lapselle tulisi nämä minun allergiat ja atopia ja söin koko raskauden Gefiluksia. Lapseni on ihan terve.

Mutta voihan se olla myös ihan silkkaa hyvää tuuriakin, koska isällään ei ole mitään allergioita.

Vierailija
8/8 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen itse atoopikko ja lapsena olin tosi allerginen monelle ruoka-aineelle. Söin ja join Gefilus-pitoisia tuotteita jonkun verran kaikkien kolmen raskauteni aikana ja kellään lapsilla ei ole ainakaan ruoka-aineallergioita vielä ilmennyt. Atoopikkoja, suht´ lieviä tapauksia ovat kyllä kaikki, mutta mitään omiin vaivoihini verrattavaa ei heillä onneksi ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan