Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisiin maistraatissa!

Vierailija
09.02.2011 |

Olemme menossa naimisiin maistraatissa ja nyt iski paniikki, että miten sinne pitäisi pukeutua. Meille ei tule mukaan muita kuin omat lapset ja kummankin puolen vanhemmat. Ei mitään juhlia tms. Vihkimisen jälkeen käydään ravintolassa syömässä.

Antakaa kokeneemmat vinkkejä pukeutumisen suhteen. Miehelle on helppoa valita vaatteet, mutta itse en tod. halua mitään hääpukua, mutta mitä sitten?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ravintolaan syömään

Vierailija
2/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan pienet häät, mutta miehellä oli smokki ja minulla ns. iltapuku (olisi varmaan mennyt ihan perinteisestä hääpuvusta jos olisi ollut valkoinen. Värinä siis musta).

Mutta tosiaan, oma pukeutumisesi riippuu silti ihan siitä, miten mies pukeutuu, että olette suunnilleen saman tasoisissa vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. valkoinen kotelomekko tai jakkupuku

Vierailija
4/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille laitetaan vaan kauluspaidat ja farkut, ovat sen verran pieniä vielä.

Heräsin jotenkin myöhään tähän asiaan... Eikä kaapissa ole mitään hienoja vaatteita, joten ostoksille on mentävä.

ap

Vierailija
5/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli punainen polvipituinen silkkimekko, jonka olin ostanut siskoni häihin, kun olin kaasona. Mekossa oli pieniä reikiä, mutta ei se menoa haitannut. :) Meillä oli siis samanlainen tilaisuus, vihkiminen maistraatissa parin todistajan läsnäollessa, ja sen jälkeen illallinen ravintolassa samalla porukalla. Meidän jälkeen maistraattiin asteli pari vihittäväksi farkuissa, eli laidasta laitaan siellä näkee pukuja. Ihan oman maun mukaan siis saat tällätä :)

Vierailija
6/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-osta sellainen, jota voit myöhemminkin vielä käyttää esim. juhlissa tai merkkipäivinä

Vierailija
7/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mietin pari vuotta sitten samaa kun olimme menossa naimisiin maistraatissa, sinne ei ollut tulossa tosin meidän sukulaisia tai perhettä. Laitoin mustat suorat housut ja pitsisen lyhythihaisen paidan. Miehellä oli suorat housut ja paitapusero. En mielellään pidä hametta joten housut tuntuivat mukavimmilta. Vaatteilla oli myös mukava lähteä hotelliin yöksi ja syömään. Voithan laittaa myös hameen ja yhdistää sen kivaan yläosaan kun perhettäsi on tulossa. Ihan missä on mukava olla ja liikkua. Eihän maistraatissa ole pakko olla valkoista. Itse laitoin sitten hääkuvaan hääpuvun.

Vierailija
8/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin viime toukokuussa Helsingin maistraatissa naimisiin ihan tavan vaatteissa! mukana oli pari ystävää (heillä normit vaatteet..) ja mun vanhemmat + sisko. äiti ja pikkusisko olivat mekoissa! mut joo siellä ku odotti niin näki ihan kaikenlaista... yhellä oli häämekko ja toisella farkut ja yhellä tais olla sellanen kotelomekko :) eipä se kestänytkään ku 3minuuttia sekuntikellolla mitattuna!

Vierailija
9/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaikka joku kaunis housupuku (jakku ja suorat housut), kotelomekko ja villatakki, villatakki ja suorat housut... Onhan näitä erilaisia vaihtoehtoja.

Ei todellakaan tarvitse laittaa mitään pakko-vaaleaa morsiusasua. Laita joku sellainen asu, jolla kehtaa mennä hienompaankin ravintolaan syömään.

Ja onnea teille avioitumisenne johdosta! :)

Vierailija
10/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja molemmilla oli päällä farkut ja hupparitakki

Vierailija
11/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mentiin naimisiin maistraatissa, mutta molemmilla oli kyllä ns. häävaateet. Miehellä puku ja minulla hääpuku, pakko oli teettää kun olin raskaana 7kk ja halvemmaksi tuli teettää kuin vuokrata...... Ei meilläkään montaa ihmistä ollut todistamassa, mutta kerran elämässähän sitä, ainakin toivottavati, vaan mennään....

Vierailija
12/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minulla oli häämekko :)

Vierailija
13/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla suora musta hame, juhlava toppi ja jakku...

Vierailija
14/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tahdot, mutta ei pakko. Jos miehelläsi on kuitenkin puku päällä laita sinäkin vaikka jakkupuku joko siisteillä housuilla tai hameella ja nätit juhlakengät

Vierailija
15/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitoin sitten hääkuvaan hääpuvun.

Tuo on kyllä naurettavuuden huippu! Ei pidetä häitä eikä edes käytetä hääpukua vihittäessä, mutta kuva on silti otettava jossain kulissihääpuvussa, wtf oikeasti?

Vierailija
16/16 |
09.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten häihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän