Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nipisteleekö teidän Nomination-korut jälkiä ranteisiinne?

Vierailija
07.02.2011 |

Mulla nipistelee, auts! Miten se puetaan ilman että nipistää / jää ikäviä punaisia jälkiä?

t:nomination-urvelo

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa lisäpala/paloja..kuulostaa siltä ttä ranteessasi on läskiä ja koru liian lyhyt.

Ei ole läskiä ranteessa, tosi kapeat on. Mietin lisäpalaa, mutta harmittaa jos se tekeekin liian löysän korusta. Nyt se on sopiva ranteessa mutta nipistelee puettaessa.

Kestääköhän Nomination suihkut, saunat, uinnit? Vai pitääkö aina riisua?

t:ap

Vierailija
2/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa lisäpala/paloja..kuulostaa siltä ttä ranteessasi on läskiä ja koru liian lyhyt.

Ei ole läskiä ranteessa, tosi kapeat on. Mietin lisäpalaa, mutta harmittaa jos se tekeekin liian löysän korusta. Nyt se on sopiva ranteessa mutta nipistelee puettaessa.

Kestääköhän Nomination suihkut, saunat, uinnit? Vai pitääkö aina riisua?

mutta jostain kuulin, että kuumaa höyryä tulisi välttää...eli esim. keittiöhommissa ja kaiketi saunakin vois olla yks....mutta ei kai saunassa nyt muutenkaan, tulee aika lämpimäksi...Ja Nomination on täysin fiksu koru, jokainen voi tehdä siitä mieleisensä, kahta samanlaista ei tule. Terv. Toinen Käyttäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestää shkun ja normaalit käsienpesut,

mutta jostain kuulin, että kuumaa höyryä tulisi välttää...eli esim. keittiöhommissa ja kaiketi saunakin vois olla yks....mutta ei kai saunassa nyt muutenkaan, tulee aika lämpimäksi...Ja Nomination on täysin fiksu koru, jokainen voi tehdä siitä mieleisensä, kahta samanlaista ei tule. Terv. Toinen Käyttäjä

Kiitos vinkeistä! :)

Ihmetyttää nuo jotka puhuvat "muotikoruista". Oikeatiko joku ostaa satojen eurojen rannekorun sen vuoksi että se on muotia, pitää sitä hetken ja sitten piilottaa "nolon korun" korurasiaan. o_O Mä saatan vaatteissa joskus sortua muotivillityksiin, mutta en kyllä koruissa. Enkä sisustuksessa.

Vierailija
4/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en pidäkään tuota kun joskus ja juhlana.

Vierailija
5/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri arkikoruksi tosi kiva. Paloina mulla on siinä timantein oma nimi ja lisäksi helmi jota ympyröi timanttiset kukat. Eli väritys on hopea, kulta ja timantti.

Vierailija
6/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nipistelee, jos ymmärtäisit jättää käyttämättä. En tiedä mitään niin noloa kuin nomination koru aikusella!

Vierailija
7/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään niin noloa kuin nomination koru aikusella!

No aika vähän sulla on mielikuvitusta jos Nomination-koru aikuisella on kaikista nolointa mitä tiedät! :D

Vierailija
8/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän että on vaikka kuinka komeita ja kalliita, mutta että joku oikeesti pitäs....

Vierailija
9/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin liian lyhyt. Yks pala lisää niin ei enää ainakaan mulla nipistele

Vierailija
10/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu että ne on ihan lasten juttuja :d Joo, tiedän että on vaikka kuinka komeita ja kalliita, mutta että joku oikeesti pitäs....

Vierailija
11/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[imä oon nähnyt niitä vain aikuisilla

Vierailija
12/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination-korut oli muodikkaita vielä muutama vuosi sitten, nykyisin niitä käyttävät auttamatta jäljessä tulevat keskiverto-tallaajat, joka tietämättään tekevät itsestään naurunalaisen.

Koko nominationeista meni hohto, kun ne yleistyivät koko kansan peruskoruiksi.

Vierailija
13/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 6-vuotiaalla on ja hänen eskarikavereillaan.

Koirantassuja, sydämiä... aika lapsekkaita mun mielestä.

Vierailija
14/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin liian lyhyt. Yks pala lisää niin ei enää ainakaan mulla nipistele

KIITOS kaunis :) Vastasit kysymykseeni! Mahtavaa. Tyypillinen av-ketju, missä jankataan hölynpölyä aiheen vierestä :D

Vierailija
15/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nipistele muuta kuin silloin kun lapset käy sitä venyttelemässä mun ranteessa

Vierailija
16/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination-korut oli muodikkaita vielä muutama vuosi sitten, nykyisin niitä käyttävät auttamatta jäljessä tulevat keskiverto-tallaajat, joka tietämättään tekevät itsestään naurunalaisen.

Tuo on vain sinun näkemys.

Itse valitsen vaatteeni/koruni/kenkäni/ym. sen mukaan mikä näyttää minun silmiin hyvältä ja sopii tyyliini. Aeva sama mulle onko "muotia". On aina varminta pysyä uskollisena omalle tyylilleen, valita sellaisia vaatteita ja koruja jne, mitkä sopivat juuri minulla. Muotivillitykset tulee ja menee. Tyyli pysyy ;)

Nomination miellyttää silmääni ja sopii muihin koruihini. Me likey :)

Vierailija
17/25 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain sinun näkemys.

Itse valitsen vaatteeni/koruni/kenkäni/ym. sen mukaan mikä näyttää minun silmiin hyvältä ja sopii tyyliini. Aeva sama mulle onko "muotia". On aina varminta pysyä uskollisena omalle tyylilleen, valita sellaisia vaatteita ja koruja jne, mitkä sopivat juuri minulla. Muotivillitykset tulee ja menee. Tyyli pysyy ;)

Nomination miellyttää silmääni ja sopii muihin koruihini. Me likey :)

Vierailija
18/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että tuo ei ole mikään klassikko koru vaan juuri muotikoru...

Ööö, määrittele klassikko :D

Niin, ja määrittele myös muotikoru ;)

Taas kyse sinun näkemyksestäsi.

Nomination-koruja valmistettu vuodesta 1987. Varsinaista hetken huumaa, eikö? ^^

Vierailija
19/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväiseksi asusteeksi/pukukoruksi ok, lasten leluksi ehkä turhan kalliit. Yhtään emalipalaa ei ole, kultaa ja zirkoneja vain.

Vierailija
20/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. nainen 35v, jonka 6v tyttärellä myös samanlainen koru