Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miksi YLE rupeaa näyttämään Ruotsin TV:tä

Vierailija
22.02.2011 |

Ottamatta kantaa Ruotsin TV:hen sinänsä, niin eihän YLE:n tehtävä ole kustantaa vieraiden valtioiden TV:kanavien näkymistä Suomessa! Maksukortille vaan ja ne maksaa jotka katsovat.

Siis tässä ei ole nyt kyse FST:stä vaan ruotsalaisesta SVT:stä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva juttu jos alkaa, katson mielelläni Ruotsin kanavaa.

Ei tällä ole mitään merkitystä, kuinka kiva ja hyvä juttu tai kanava se on.

Ei ylen tehtäviin kuulu vieraiden valtioiden TV-kanavat.

Ei ihme, että tv-maksu nousee jatkuvasti, kun rahaa syydetään kaikenlaiseen.

Vierailija
2/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin näkisi laatuohjelmia. Jee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani mtv3:n voisi lakkauttaa ja ottaa tilalle Sveriges televisionin.

Vierailija
4/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heti kun sen kuluja ei makseta tv-maksusta. Huom. MTV3 kustantaa itse itsensä, siihen ei käytetä tv-maksutuloja.

Vierailija
6/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisradioyhtiöt vaihtavat kanavia. Ylen ohjelmat alkavat näkyä Ruotsissa ja päinvastoin. Ihan hyvä juttu. SVT:ltä tulee monta hyvää sarjaa paljon ennenkun ehtivät Suomeen ja niitähän voi katsoa myös tekstityksen kanssa.

Kunnon Palsta Mamma toki epäilee, että kyseessä on Suomen pakkoruotsittamiseen liittyvä kiero toimenpide.

Vierailija
7/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisradioyhtiöt vaihtavat kanavia. Ylen ohjelmat alkavat näkyä Ruotsissa ja päinvastoin. Ihan hyvä juttu. SVT:ltä tulee monta hyvää sarjaa paljon ennenkun ehtivät Suomeen ja niitähän voi katsoa myös tekstityksen kanssa.

Kunnon Palsta Mamma toki epäilee, että kyseessä on Suomen pakkoruotsittamiseen liittyvä kiero toimenpide.

Todellisuudessa Suomi maksaa Suomen TV-lähetysten näkymisen Ruotsissa. Ja Suomi maksaa Ruotsin TV-lähetysten näkymisen Suomessa. Reilu peli, eikö?

Vierailija
8/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heti kun sen kuluja ei makseta tv-maksusta. Huom. MTV3 kustantaa itse itsensä, siihen ei käytetä tv-maksutuloja.

Mut eikös se ole niin että ilman Ylen Pasilassa olevaa tv-mastoa ei näkyisi eikä kuuluisi Maikkarilta pihasdustakaan - joten tekniikassa Yle tukee jokaista kaupallista kanavaa...

Vierailija
9/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eikös se ole niin että ilman Ylen Pasilassa olevaa tv-mastoa ei näkyisi eikä kuuluisi Maikkarilta pihasdustakaan - joten tekniikassa Yle tukee jokaista kaupallista kanavaa...

Lähetysverkon omistaa DIGITA, ulkomainen yritys, jolle jokainen tv-yhtiö maksaa lähetyksistään.

Vierailija
10/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari jos mikä pitäis laittaa maksukortille

Maikkari nimensä mukaisesti kustantaa toimintansa mainoksilla. Miksi ihmeessä se pitäisi laittaa maksukortille?

Vierailija
11/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikkari nimensä mukaisesti kustantaa toimintansa mainoksilla. Miksi ihmeessä se pitäisi laittaa maksukortille?

Katotteko te nykyisin mainoskanavia? Yksi päivä katoin jotain kokkikisaa, ja sehän oli ihan hirveetä, mainoksia tuli kymmenen minuutin välein, ja ennen mainoskatkoa tuli "katkon jälkeen" ja katkon jälkeen aina pieni kertaus. Varsinaista ohjelmaa kaikkien mainosten ja kertausten välissä oli ehkä puolet.

Ihan kauheeta katsojien kiusaamista, parempi olisi kun siirrettäisi maksukortille, eipähän tulisi edes vahingossa katsottua.

Vierailija
12/12 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katotteko te nykyisin mainoskanavia? Yksi päivä katoin jotain kokkikisaa, ja sehän oli ihan hirveetä, mainoksia tuli kymmenen minuutin välein, ja ennen mainoskatkoa tuli "katkon jälkeen" ja katkon jälkeen aina pieni kertaus. Varsinaista ohjelmaa kaikkien mainosten ja kertausten välissä oli ehkä puolet.

Ihan kauheeta katsojien kiusaamista, parempi olisi kun siirrettäisi maksukortille, eipähän tulisi edes vahingossa katsottua.

No eihän niitä kukaan tervejärkinen katso, mutta niiden olemassa olo ei ole kuitenkaan ongelma, koska raha ei ole minun pussista pois. Ei ole pakko katsoa eikä pakko maksaa.

Mutta jos tv-maksuilla, joka siis kerätään pakolla kaikilta tv:n omistajilta, ruvetaan lähettämään ulkomaisia kanavia, niin mennään jo vähän metsään. Yle:n pitäisi hoitaa vain uutis-, ajankohtais-, yms. peruspalvelut sekä kotimaisia tv-ohjelmia. Muut jokainen maksakoon omasta pussistaan.