Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nipisteleekö teidän Nomination-korut jälkiä ranteisiinne?

Vierailija
07.02.2011 |

Mulla nipistelee, auts! Miten se puetaan ilman että nipistää / jää ikäviä punaisia jälkiä?

t:nomination-urvelo

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomination-korut oli muodikkaita vielä muutama vuosi sitten, nykyisin niitä käyttävät auttamatta jäljessä tulevat keskiverto-tallaajat, joka tietämättään tekevät itsestään naurunalaisen. Koko nominationeista meni hohto, kun ne yleistyivät koko kansan peruskoruiksi.

Onko tullut mieleesi, että ihmiset ihan oikeasti saattavat tykätä korusta? Että heitä ei kiinnosta sinun vajavainen näkemyksesi?

Vierailija
22/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eikö tosiaan voi käyttää korua josta oikeasti tykkää jos ei ole enää muodissa? Hui kamala joku voi nähdä vähän noloooo! Voi elämä. Mulla on kans nomination ja piudän sitä ylpeänä koska joka palalla on mulle hyvin tärkeä merkitys ja monesta asiasta saa mukavan muiston koruun. Tykkään myös! Paloja on niin paljon erilaisia että saahan niistä joo lapsellisia lapsille mukavia söpöjä nalle/tassu -koruja, mutta se on makuasia, paloja on joka makuun ja tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kestää kyllä käyttöä. Minulla on kaksi oikeassa ranteessa ja ne ovat kyllä kädessä ihan kokoajan. Suihkussa, yöllä... Eivätkä ne nipistele minua. Pukiessa tietysti, mutta kun ne voi tosiaan pitää kädessä kokoajan.

Vierailija
24/25 |
31.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai oletteko nähneet vielä kenelläkään sellaista dianasormusta, mitkä oli muotia vuonna keppi ja kivi.

Vierailija
25/25 |
08.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa lisäpala/paloja..kuulostaa siltä ttä ranteessasi on läskiä ja koru liian lyhyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi