Nipisteleekö teidän Nomination-korut jälkiä ranteisiinne?
Mulla nipistelee, auts! Miten se puetaan ilman että nipistää / jää ikäviä punaisia jälkiä?
t:nomination-urvelo
Kommentit (25)
että eikö tosiaan voi käyttää korua josta oikeasti tykkää jos ei ole enää muodissa? Hui kamala joku voi nähdä vähän noloooo! Voi elämä. Mulla on kans nomination ja piudän sitä ylpeänä koska joka palalla on mulle hyvin tärkeä merkitys ja monesta asiasta saa mukavan muiston koruun. Tykkään myös! Paloja on niin paljon erilaisia että saahan niistä joo lapsellisia lapsille mukavia söpöjä nalle/tassu -koruja, mutta se on makuasia, paloja on joka makuun ja tyyliin.
se kestää kyllä käyttöä. Minulla on kaksi oikeassa ranteessa ja ne ovat kyllä kädessä ihan kokoajan. Suihkussa, yöllä... Eivätkä ne nipistele minua. Pukiessa tietysti, mutta kun ne voi tosiaan pitää kädessä kokoajan.
vai oletteko nähneet vielä kenelläkään sellaista dianasormusta, mitkä oli muotia vuonna keppi ja kivi.
hommaa lisäpala/paloja..kuulostaa siltä ttä ranteessasi on läskiä ja koru liian lyhyt.
Onko tullut mieleesi, että ihmiset ihan oikeasti saattavat tykätä korusta? Että heitä ei kiinnosta sinun vajavainen näkemyksesi?