Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SYYSSÄTEIDEN VIIKONLOPPU***

22.10.2005 |

Ensimmäinen kerta, kun minä aloitan pinon!

Ihanaa syksyistä lauantaiaamua kaikille!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä palata astialle myöhemmin :) Ollaan lähdössä uimaan.

Vierailija
2/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää viikonloppua minunkin puolestani.. Vieraita tulossa ja kauppareissua ym ohjelmassa, ei ehdi nyt pitempään.. :) Palaillaan myöhemmin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Tervetuloa minunkin puolestani kaikki eilen ilmoitautuneet uudet jäsenet! Lueskelin eilisiä viestejä, kun on ollut hiukan taukoa enkä ole käynyt juurikaan viimeviikolla lueskelemassa. Olen koittanut vähän ottaa etäisyyttä tähän omaan yritykseeni, kun täti tuli viikolla käymään ja suututti niin kovasti!! Nyt kuitenkin jo 5/28 ja elämä on alkanut taas hymyilemään :) Jaja, peukkuja sulle kovasti ja tietty muillekin piinailijoille!!

Eilen yhdessä viestissä oli pohdintaa vauvakuumeesta ja lapsikuumeesta... en nyt muista kuka siitä kirjoitti. Näin ensimmäistä kuumeilevana ei oikein osaa vielä unelmoida edes leikki-ikäisestä lapsesta, vaan pienestä nyytistä sylissä... sekin tuntuu kyllä vielä NIIN kaukaiselta. Ehkä tämä plussakuumeilu on nyt lähin kuumeilun aihe. Sekin tuntuu niin epätodelliselta ajatukselta, että omalle kohdalle testiin sattuisi... Miten sitä ollenkaan sitten pysyy nahoissaan?

Anny1

Vierailija
4/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...myöskin omasta puolestani kaikille säteille!

Uinnit on uitu ja muuta sovittua ohjelmaa ei tälle päivälle!

Ihanaa... Rentoa oleilua Tirriäisen ehdoilla!

Niin siitä lapsikuumeesta..

Kyllä sillälailla poden sitä kuumetta, etten malta odottaa niitä meidän murun ensiaskelia ja sitä, että hän " kunnolla" taapertaa pikku vaippapylly keikkuen eteenpäin... Ja sitten niitä ensi sanoja ja ensi lauseita odotan innolla... että kai se sitten on lapsikuumetta?! =)

Mutta nyt viikonlopun viettoon lomps!

Nautitaan syksystä!

-S-

Vierailija
5/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille minunkin puolesta. Kivaa että tulee uusia, ettei pino häviä/pienene kun plussia tulee (mikä on tietty ihanaa).

Meillä on reilu yksivuotias neiti ja todellinen hurmuri ja oikea pikku apulainen. Haluaa osallistua kauppakassien kantoon ym. tosi tarpeellista ja on niin suloinen kun sitten antaa jotain kannettavaa. Eli kun uutta vauvaa kovasti kuumeilen niin odotan kyllä kovasti että tulee siihen vuoden ikään ja siitä eteenpäin. Onhan vauvat tietty ihania mutta tällainen pikku taapero jo oikea pikku ihminen ;) no ymmärrätte varmaan.

Täällä joku joskus puhui, että kuinka suunnittelee asiotaan sillä silmällä että tulee raskaaksi. Minäkin olen jo suunnitellut että ostan X-adventure twinco kaksosten rattaat ostan jos ikäeroa tulee joku noin 2 vuotta. Höm, hieman ehkä ennen aikaista tässä vaiheessa mutta minkäs voit. Olen myös ostanut jonkin verran paitoja töihin kun aloitan hoitovapaan jälkeen työt tammikuussa. Housuja en ole vielä ostanut sillä silmällä, että jos olenkin raskaana kun menen töihin niin en viitsi mitään kovin kalliita ostaa tässä vaiheessa kun käyttöikä on tosi lyhyt. Ja muutenkin näitä paitojakin olen katsastanut sillä silmällä että menevät sitten jos olen raskaanakin. Voi meitä naisia kun aina mietitään asioita niin pitkälle eteenpäin.

Mitäs tykkäsitte Idolsin Agneksesta? Mä kyllä tykkäsin, ihana ääni. Samoin tykkäsin Bettinan esityksestä ja äänestä. Ihanaa kun huomenna tulee taas Idols :)

Mukavaa viikonloppua säteille! Itse täällä hieman flunssan kourissa joten kivaa kun on tuollainen synkkä ilma niin voi hyvillä mielin olla sisällä. Meillä pitäisi ensi viikolla olla tosi aktiivinen kammarin puolella jos mielii heinävauvaa, saas nähdä miten jaksetaan kun molemmat vähän flunssassa....

matleena

Vierailija
6/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=EE00EE]Olen uusi kuumeilija täällä ja etsin minulle sopivaa ryhmää mihin alkaisin kirjoitella. Tämä teidän joukkonne vaikuttaa mukavalta ja sopivalta, koska varsinainen yritys ollaan aloitettu syyskuussa. Tosin pikku vauveli olisi voinut ilmoittaa tulostaan jo heinäkuusta lähtien, touhuttiin keskeytyksellä.

Nyt on menossa kp20/24, joten piinaviikko on tässä menossa.

Asumme pk-seudulla ja molemmat ollaan reilu 30-kymppisiä ja meillä on jo yksi tyttö. Iltatähteä tässä yritetään, tyttö on jo 7v.

Hyvää viikonloppua!

amanda[/color]

Vierailija
7/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teistä olemassa esittelypinoa?

Vierailija
8/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikainen pinoutuminen kun on tänään koko päivän vieraita.

Tervetuloa taas uusille pinoutujille! Nostin tuon syyssäteiden esittelylistan ylemmäs amandalle:)

Kiitos annylle tsempityksestä:) Ihan vielä tässä ei pääse piinailemaan ja muutenkin ajattelin koittaa nyt olla ajattelematta hirveästi tätä vauva-asiaa, mutta parin viikon päästähän tuon sitten näkee onko rakkauden " hedelmä" saanut alkunsa;)

Matleena01 kyseli idolsista ja Agnesista. Minäkin tykkäsin Agnesin äänestä. Oikea voitti tämän välierän. Itsekin seuraan aika tiiviisti tuota idolsia ja eka välierä oli minulle vähän pettymys kun se Ilkka meni jatkoon. Minusta se Sari olisi ollut paras.

Nyt hyvää lauantaipäivän jatkoa! Palaillaan...

Vierailija
9/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta minusta tulee jo häirikkö! :)

Kiitos sinulle joka nostin tuon listan :) en nyt nikkiä muista :(

Huomasin että täällä on jo kaksi amandaa ennestään :/ Minä vaihdan nikkini kunhan keksisin jonkun hyvän :) ettei mennä sekaisin.

Vierailija
10/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi tulokas amanda on nyt amalia :)

Vierailija
11/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[colo=blue]Sateinen mutta lämmin päivä on ollut. Piipahdin mökillä vähän laittamassa pihaa talviteloille kun se Mette lupas lumisadetta tai jotain huomiseksi. Ja kävinhän minä kanervatkin hakemassa mökin pihaan.

TERVETULOA AMANDA JOUKKOOMME!

Eilisestä Idolsista sen verran, että mielestäni oikea ihminen pääsi jatkoon. Agnesilla oli tosi hyvä ääni ja biisi sopi sille tosi hyvin vaikka tuo englannin lausuminen hieman karahti korvaan ikävästi. Bettinakin oli hyvä, mutta kuten Jarkko sanoi sille, niin se ei esittänyt sitä biisiä vaan veti sen vaan läpi. Jotenkin ylimielisen oloinen. Mutta hei tää on vaan mun mielipide.

Joku kyseli eilen vauvakuumeesta. Tällä hetkellä kyllä haaveilen omasta nyytistä, mutta kun oon kaverini viisi vuotiasta tyttöä katsellut, niin on ne ihania vähän isompanakin, joten kyllä tää varmaan ihan lapsikuumetta on...

Mutta, nyt menen laittaan pyykit ja lähden kyläileen.[/color]

HEIPSAN!

-Taelsa-

Vierailija
12/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasin väreissä...

TERVETULOA AMALIA!!!

Vierailija
13/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ilmoittautumassa listalle, toivottavasti kelpuutatte minut mukaan vaikka meillä yritys on aloitettu jo heinäkuussa. Nyt näyttää kovasti siltä että täällä kuumeilu puolella tulee oltua pidempääkin, kun ei tärppää niin ei tärppää.

Huomasin että amalialla(?) on just sama kp kuin minullakin :) menossa siis kp20/24. Saadaan jännätä sitten yhdessä.

Nyt menen lukemaan teidän aikaisempia pinojanne, olen niitä toki seuraillut aiemminkin mutta nyt sitten sillä silmällä että itsekin voin osallistua keskusteluun :)

nellariina

Vierailija
14/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että uusia säteitä tulee joukkoomme.

Täällä on sateista päivää vietetty kotihommia tehden ja kyläilemässä käyden. Juuri tulossa vieraita, joten pikaisesti vaan täällä piipahtamassa.

Oviksesta ei taas hajuakaan (vai pitäisikö sanopa limojakaan ;)), mutta nyt en jaksa stressata. Puuhailtu ollaan fiilispohjalta ja hyvä niin.

Eiköhän illan ohjelmaan kuulu myös vähän(?) douppausta eli punaviiniä. Ja niitä kynttilöitä, joista jaksan aina hehkuttaa, mutta kun ne on vaan ihania tunnelman luojia!

Piinailijoille onnea ja kaikille muille myös roppakaupalla plussasäteitä tuolta sateen lomasta.

Vierailija
15/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista, että kyllä meillä taidetaan nyt potea ensisijaisesti vauvakuumetta, sillä ajatuksissa on se pieni nyytti. Ehkä siksikin näin, kun ensimmäistä kuumeillaan, eikä lapsista siten ole omakohtaisia kokemuksia. Vaikkakin kummilapsia ja muita läheisten lapsia, mutta kuitenkin.

Nyt hipsin valmistelemaan vieraita varten. *vilkuttaa*

Vierailija
16/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun edelleen mukaan liittyy uusia kuumeilijoita! :)

Taitaa olla vuorostaan hiljaisempi viikonloppu..? Kaikki taitaa ottaa nyt vähän rauhallisemmin vuorostaan tämän kuumeilun, hyvä niin. EI mene ihan levottomaksi.. ;D

Joka tapauksessa, mukavaa lauantai-iltaa kaikille uusille ja vanhoille Säteille! Plussasäteitä joka iikalle ja piinailijoille erityistsemppaukset.. ;) Tulkaahan kertomaan sitten kun jotain selviää..

No niin ja nyt lähtee kuopus nukkumaan ja sitten tämä rouva viettää laatuaikaa miehen (ja jääkaapista löytyvän pätkiskääretortun jämän, osa2) kanssa.. ;D Palataan jälleen huomenna! Öitä! ZzZzZzZzZz...

Vierailija
17/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä tuohon vauva/lapsikuume -aiheeseen..

Kyllä se meikäläisellä on ainakin ihan puhdasta VAUVAkuumetta.. ;) sitä pientä tuhisevaa vauvantuoksuista nyyttiä kaipaa ja sitä kaikkea... *huok* Tokihan lapset on kivoja isompanakin kun tulee kaikkia kivoja uusia juttuja, mitä oppii ja niin edelleen.. Mutta sitten lapset osaa myös olla jo kaikkea muutakin kuin kivoja.. :P Joskus jopa rasittavia ja tahallaan kiukkuisia. Pienet vauvat on vaan, eivät vielä sellasia hienouksia osaa.. ja ovat niiin riippuvaisia toisista ihmisistä (etenkin äidistä), mikä sekin joskus tietysti on rankkaa, mutta.. kuitenkin niin ihanaa. En minä ainakaan tässä näin kovasti kuumeilisi, jos ajattelisin että mitä sitten muutaman vuoden päästä ois kun tässä juoksis kolme alle kouluikäistä... (äiti hermorauniona varmaan.. ;D ) No niiin.. ei minun tästä nyt pitäny jauhaa näin, mutta teinpä sen kumminkin. ;P

Jos jäi jollekin epäselväksi ;) niin vauvakuumeinen listaemonne täällä taas häiriköi ;D

Vierailija
18/30 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa tällä hetkellä kp 20/27-31. En taas millään malttaisi odottaa tietoa siitä, että onko kuun lopussa tiedossa punaista väriä vai jotain ihan muuta :)

Vauvakuume kasvaa päivä päivältä kovemmaksi ja kovemmaksi...

Toisaalta odottelen plussa-uutisia todella ristiriitaisin tuntein. Haluaisin todella paljon olla raskaana ja päästä nauttimaan vauvasta, mutta sitten toisaalta taas olen ollut vasta muutaman kuukauden úudessa vakituisessa työpaikassani, ja tuntuisi hieman nololta jäädä heti äippälömalle...

Tälläisiä mietteitä täältä!

Vierailija
19/30 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään raskaana vaikka menkat ovat edelleenkin myöhässä.

(viimeiset menkat alkoivat 26.8)

Tein raskaus testin perjantaina ja edelleen näytti negaa.

Kuka on varastanut sitten mun menkat????

Olis vaan todella kivaa päästä seuraavalle kierrolle!!!!

[color=red]Pojun neuvola kuulumisia 21.10.

Elikäs perjantina meidän pojulla 1v4kk oli neuvola aika.

Poju sai mitoikseen 89,1cm ja 13,810g.

Pituudesta rupesivat tällä kertaa sanomaan, että on liian pitkä ikäisekseen. Menee käyrän yläpuolella huomattavasti.

Mutta eikös kaikki lapset kasva eri tahtiin?

Nyt meillä on sitten pituuden takia lääkärissä käynti, että voivat arvioida mistä johtuu.

Mutta pojan isä on melkein kaksi metrinen ja muutenkin meidän suvuissa on isoja ihmisiä, joten eiköhän tuo pituus ole geeneissä.

Kyllähän se on hyvä että tutkivat, mutta pitäiskiö pojua sitten kasvattaa pöydän alla ettei pääse venymään.???

Kummilla asioilla pitää vanhempia säikytellä.

[color=blue]Galluppia hieman:

Minkä merkkinen auto teillä on, väri ja vm.

Meillä on Citroen C4, väriltään sinertävän harmaa ja vm-05

Todella hyvä auto on ollut, olen todella tyytyväinen, vaikka en koskaan kuvitellut ostavani citikkaa.

Kaikille oikein paljon plussa säteitä.

Vierailija
20/30 |
23.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin minäkin liittyä teidän Syyssäteiden seuraan! Olen jo lueskellut aiemmin teidän juttuja, mutta sain vasta nyt itseni ilmoitettua mukaan!

Kävin jo itseni esittelemässä lyhykäisyydessään esittelysivuille.... mutta kertaushan on opintojen äiti....!!!! ;0)

Toisesta lapsesta haaveillaan ja ollaan elokuusta asti kokeiltu josko tärppäisi, mutta vielä on vauveli vaan haaveena. Poika on 2-vuotias uhmäikäinen ja mietinkin välillä että mitenhän sitä jaksaisi kahden kanssa? Mutta kun on vauvakuume, niin ei sille voi mitään.

-Niin mieskin löytyy ja uudellamaalla asustellaan.

Nyt elellään kp 20/27 eli piinaava odottelu aika tässä esillä. Olo on ollut aika ankea, mutta epäilen että johtuu vatsataudista joka oli perjantaina riesana....

Viikonloppuna ollaan rentouduttu ja eilen käytiin Ikeassa ostoksilla. Ilmat ei valitettavasti ole suosineet ulkoilu, vaikka itsekseni kävin eilen illalla lenkillä vesisateessa! Ihanaa....

Nyt jos päivätorkuille menisi....

K