Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mallu-80 ja siniliinu

07.05.2006 |

Löysin haun tuloksen atällaisen ketjun:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5325182&t=5320995&appid=&…

Itselläni sama tilanne ja samalta suunnalta. Olis kiva kuulla teidän kuulumisia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olette jo plussanneissa.

Vierailija
2/3 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun oltaisiinkin plussanneissa, mutta tilanne on se, että minä olen hoitotauolla (takana 3 inssiä ja 4 ivf/icsiä) ja Mallu heitti hoidot sikseen tammikuussa (terkkuja Mallulle jos luet tätä).

Pahoittelut sinulle huonosta hedelmöitystuloksesta, luinkin jo siitä tuolta toisesta ketjusta. Tämä ei varmaan yhtään helpota oloasi, mutta ei se hyvä hedelmöitystuloskaan aina auta, meille on siirretty about 12 alkiota, jotka ovat aina olleet hyviä ja minulla on kaikki ok (limikset ym. olleet aina niinkuin pitää) niin silti ne alkiot eivät vaan jostain kumman syystä kiinnity :(

Meillä hoidot jatkuu elokuussa pakastesiirron merkeissä, mutta kyllä tässä alkaa jo ajatukset olemaan muissa vaihtoehdoissa, koska eihän tätä hoitorumbaa voi loputtomiin jatkaa.

Mukavaa viikonloppua sinulle kuitenkin kaikesta huolimatta, kyllä se aurinkokin joskus vielä varmaan paistaa meille " risukasoillekin" tavalla tai toisella :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mä melkein arvasin, että ette oo plussanneissa. En tiiä miksi. Itsekkin olen orientoitunut, että yksi ICSI riittää. Ja siihenki suhtaudun skeptisesti. Muut vaihtoehdot kävis mulle, mutta mies ei vielä muille lämpene. Mä olenki joskus sanonu, ennen ku etes yritettiin, että mä voisin adoptoida ja sitä mieltä olen edelleenkin. Onneksi parisuhde voi hyvin. Olenki miettiny, että jotkut ihmiset elävät tahattomasti yksin. Liekö sekään mukavaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän