Onko oikein, että mies ei pysty sanomaan kumpiko on tärkempi vaimo vai äiti
Sanoo vaan, ettei pysty asettamaan teitä samalla viivalle (ja tärkeysjärjestykseen). Vaimo on vaimo ja äiti on äiti, molempia rakastaa eri tavalla. Onko tämä oikea vastaus? Itse kuvittelin, jos rakkaus omaan vaimoonsa on täydellistä, niin äiti jää takasijalle. Vai onko kuitenkin niin, että näitä ei voi asettaa tärk. järj?
Kommentit (29)
Onko mies joskus vertaillut sinua äitiinsä. "sä et siivoa tarpeeksi, kyllä mun äiti pystyy pitämään talon siistinä vaikka on lehmätkin hoidettavana ja meidän äiti leipoo joka viikko" vai miten se parempana pitäminen näkyi?
Onko Ap:lla lapsia.
Valitse kuka heistä on rakkain ja kerro lapsille, missä järjestyksessä heitä rakastat.
Kun mies ei ole tehnyt asiasta ongelmaa niin kukapa on.
ap
kysyinkin, onko teistä tarpeeksi tyydyttävä vastaus eli pitäisikö olla tyytyväinen? Näköjään pitäisi ja olenkin.
Onko mies joskus vertaillut sinua äitiinsä. "sä et siivoa tarpeeksi, kyllä mun äiti pystyy pitämään talon siistinä vaikka on lehmätkin hoidettavana ja meidän äiti leipoo joka viikko" vai miten se parempana pitäminen näkyi?
"kun sille tulee niin paha mieli", mutta ei ole miettinyt minun kantaani ja pahaa mieltäni asiassa.
Onneksi ei ole anopin kanssa mitään riitoja, mutta jos olisi, niin ainakin aikaisemmin mies olisi voinut helpommin asettua äitinsä puolelle. ap
Ihan sama ap kuin jos sinulta tivattaisiin, että kumpi on tärkeämpi, lapsesi vai miehesi! Aika moni meistä pitäisi lasta tärkeämpänä, muttei se silti sitä tarkoita, ettemmekö rakastaisi sitä miestäkin...
eikä sekään, jos mies pitäisi vaimoaan tärkeämpänä, etteikö hän rakastaisi äitiään. ap
Yhteenvetona miehen putkiaivoilla
- ap rakastaa lapsiaan enemmmän kuin miestään
- ap ei pysty laittamaan lapsiaan rakastamisjärjestykseen
>>>> MUTTA - Ap: miehen pitäisi rakastaa vaimoaan enemmän kuin äitiään
Miksi tällaista vastakkain asettelua tulee ylipäätään tehdä. Kaikilla läheisillä on oma paikkansa.
Minun maailmassani on erilaisia rakkauden lajeja, puolisoon kohdistuva, lapsiin kohdistuva ja muihin läheisiin kuten omiin vanhempiini.
Miehesi vastaus on täysin oikea.
kumpi on tärkeämpi mieheni vai äitini. Olen miehesi kanssa samaa mieltä, enkä ymmärrä miksi sinun täytyisi kuulla olevasi ykkönen.
kelle oma äiti on tärkeämpi ja rakkaampi kuin oma perhe ja äidin asiat menee aina perheen asioiden edelle.
Ihan toopea edes kysyä tuollaista tai pakottaa panemaan tärkeysjärjestykseen!
Ihan sama ap kuin jos sinulta tivattaisiin, että kumpi on tärkeämpi, lapsesi vai miehesi! Aika moni meistä pitäisi lasta tärkeämpänä, muttei se silti sitä tarkoita, ettemmekö rakastaisi sitä miestäkin...
Tunneside vanhempien ja lasten välillä on ideaalissa tilanteessa luja. Eikä mitenkään POIS vaimolta.