Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein, että mies ei pysty sanomaan kumpiko on tärkempi vaimo vai äiti

Vierailija
07.02.2011 |

Sanoo vaan, ettei pysty asettamaan teitä samalla viivalle (ja tärkeysjärjestykseen). Vaimo on vaimo ja äiti on äiti, molempia rakastaa eri tavalla. Onko tämä oikea vastaus? Itse kuvittelin, jos rakkaus omaan vaimoonsa on täydellistä, niin äiti jää takasijalle. Vai onko kuitenkin niin, että näitä ei voi asettaa tärk. järj?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö jotenkin jääväsi kakkoseksi? Entä ne muut naiset, pelkäätkö heitä?

Vierailija
2/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vaan, ettei pysty asettamaan teitä samalla viivalle (ja tärkeysjärjestykseen). Vaimo on vaimo ja äiti on äiti, molempia rakastaa eri tavalla. Onko tämä oikea vastaus? Itse kuvittelin, jos rakkaus omaan vaimoonsa on täydellistä, niin äiti jää takasijalle. Vai onko kuitenkin niin, että näitä ei voi asettaa tärk. järj?

Mieti sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis napanuora ei ole vielä katkennut... voi voi tunnen tuon miestyypin. Mammanpoika, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
4/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä asioita naiset miettivätkin. Outo olet.

Vierailija
5/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain anopista mustasukkainen nainen kyselee tuollaista. Fiksu mies ei ota kantaa asiaan, jota itsestään varma nainen ei ikinä kysyisi.

Jos miehen rakkaus omaan vaimoon on täydellistä, ei vaimo ikinä aseta anopin tekemisiä ja sanomisia kyseenalaisiksi. Hän tietää, että anoppi tarkoittaa hänen parastaan.

Vierailija
6/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis napanuora ei ole vielä katkennut... voi voi tunnen tuon miestyypin. Mammanpoika, ei voi muuta sanoa.

koko ajan äitinsä hoivissa, kertoo minulle enemmän asioita kuin äidillensä. Minusta tuntuu, että kyse on paljon monimutkaisemmasta. Hänellä on erittäinen huono suhde isään -> ylivahva äitisuhde. Häneltä on voinut mennä myös luottamus naisiin.

Mutta toisaalta, eihän hän sanonut, että äiti on parempi. Kyse on eri asioista.

ap

Vierailija
7/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat lapset ovat tärkeämpiärakkaampia kuin mies koska lapset pysyvät mutta meis voi vaihtua. Eikös tuo tilanne ole sitten ihan luonnollinen seuraus tällaisesta ajattelutavasta?

Vierailija
8/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen mammis ja olet aina anopin hampaissa.

Vierailija
9/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeysjärjestykseen tai "rakkausjonoon"? Minkälainen ihminen edes pyytää ketään tekemään noin?

Vierailija
10/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisiä asioita naiset miettivätkin. Outo olet.

sanoin "et tunnu enää pitävän äitiäs parempana kuin minua" (kuten asia ennen oli) parempana pitäminen ja tärkeämpi ei ole sama asia. Eikä sekään, että äiti ei olisi parempi tarkoita, että vaimon olisi oltava parempi. Eli molempi hyvä. ap

Vierailija
11/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Philit on asia erikseen:)

Vierailija
12/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä rakastan miestäni,poikaani ja isääni kaikkia , mutta ihan eri tavalla. En voi laittaa niitä tärkeysjärjestykseen. Tottakai lapsi tulee ensin siinä mielessä, että hänestä minä olen vastuussa ja hän mua eniten tarvitsee. Mutta kyllä isä on myös tärkeä, miehestä puhumattakaan.

Vierailija
13/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni, mutta eipä mulle ole ikinä tullut mieleen tentata mieheltäni, että kumpi on hänelle ykkönen :D

Vierailija
14/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän noita asioita voi verrata ja rinnastaa.

Sinulla sen sijaan tuntuu olevan ongelmia, ehkä kannattaisi nyt keskittyä siihen omaan itsetuntoon ja aikuiseksi kasvamiseen, normaali aikuinen nainen ei mieti tuollaisia.

Vierailija
15/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kumpaa rakastat enemmän, minua vai isääsi?

Ap on aika outo.

Vierailija
16/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä haluaisikaan olla "samalla viivalla" puoliosni äidin kanssa. Olemme varmasti kummatkin kaikkein tärkeimpiä omassa sarjassamme.

Vierailija
17/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää Freudilaiset jotka rinnastaa miehen äitisuhteen kaikkiin muihin naissuhteisiin. Ihan sairasta.

Vierailija
18/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja vaimo painii ihan omissa sarjoissaan.

Toisaalta itselläni helpottaa tilanteeseen sopeutumista, että anoppi sattuu olemaan 4000 km päässä...

Vierailija
19/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap:lla lapsia.

Valitse kuka heistä on rakkain ja kerro lapsille, missä järjestyksessä heitä rakastat.

Kun mies ei ole tehnyt asiasta ongelmaa niin kukapa on.

Vierailija
20/29 |
07.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan omia vanhempiani yli kaiken. Tiedän sen, että jos mieheni joskus minut jättää, vanhempani eivät jätä koskaan. Vanhempani ovat minun vanhempiani vaikka tapahtuisi mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan