Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~TRUPLAT SYYSLAUANTAINA~~~

22.10.2005 |

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on harmaatakin harmaampi syysaamu ja pikku-ukko herätti jo seiskalta ZZzzzz... Mieli on kuitenkin ehkä hiukkasen virkeämpi kuin eilen, kyllä tämä tästä taas :o)

Olimme tytön kanssa eilen illalla katsomassa sen Madakascarin (WoW viimein täällä tuppukylän leffateatterissa!!) ja sehän oli oikein hauska!

Tänään ohjelmassa tytön uimakoulu, jonka aikana menemme poitsun kanssa kahdestaan ruokaostoksille.

Ei mitään erikoista siis, leppoista lauantaita!

Leanna: Truplilla on oma lista, jota käytetään pääasiassa valokuvien esittelyyn. Yhteispäätös on, että kun porukassa on vähintään kuukauden aktiivisesti pyörinyt mukana saa osoitteen ja oman kuvansa lähettämällä saa salasanan ja pääsee toisten kuvia tsiikaamaan. (Eikös se nyt näin mennyt..?)

Vierailija
2/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö menikin hienosti. Poju nukkui heräämättä. Ja nyt aamulla kuume tuntuu olevan tipotiessään. Mäkin nukuin kuin tukki. Simahdin jo ennen kymmentä ja heräsin seitsemän aikaan kun poju kömpi viereen. Mies se lähtikin jo tontille ja me tästä suunnataan ruoan jälkeen mummolle. Jätän pojun sinne hoitoon, kun menen illaksi töihin.

Tätikkä se on tosiaan pysytellyt taka-alalla ainakin toistaiseksi. On vaan jotenkin niin epäuskoinen olo, että sitä voisi olla raskaana. Kait sitä pikkuhiljaa pitäisi suunnitella sen testinkin tekemistä, mutta jotenkin nyt kun sen aika lähestyy niin ei tahtoisi uskaltaa. Jos se näyttääkin negaa. Kun ei tässä kuitenkaan ole mitään niin selvää oiretta, josta voisi päätellä olevansa raskaana. Kaitpa mä sen testin sittu huomenna käyn ostamassa jos ei mitään uutta ole siihen mennessä ilmaantunut. Katotaan sitte teenkö sen jo huomenna vai vasta ma aamuna.

Mites muut piinailijat, mii ja Mariposa? Toivottavasti teilläkin on täti pysytellyt poissa.

Pitemmittä puheitta leppoisaa lauantaita kaikille! Ja sori omanapaisuus.

T. mirulii kp 30/29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin erittäin harmaata ja synkkää, plääh :/

SERPPU, jotakuinkin nuinhan se meni, kasvojen-paljastus-juttu-sähkäriin :)

Teillä ihan kivasti ohjelmaa tiedossa.

KATZU, et sä pystyis appea pyytämään väsäämään sellaisen näköistä minkä haluat? Pinniksestä siis? Jos meinaan on oikeesti taitava, saa varmaan loihdituksi kaiken mitä vaadit siihen ;)) Pyydät laskettavat laidat, pohjan korkeuden säädöt, värit ja muodot. Ja näytät kuvan millasen haluat ;DD Tai sitte ehkä suosiolla luopuu ajatuksesta kun vaadit kaikki hienoudet, hih.. ;D

Mutta toisaalta on aika hienoa ajatus että isoisä tekee pinnasängyn. Sillä tulee olemaan suuri tunnearvo, tai näin mä ajattelisin.

Tytön kummitäti on meinaan taidepuuseppä, seppä ja hopeaseppä ja mä olen ikionnellinen et me saadaan kaikkea valuraudasta, koruja ja huonekaluja, hänen kädentöitään meille kotiin ;DD Plus että hän vielä verhoilee ja tekee kaikkeea muutakin käsillään...

Mites MIRULIIN ja MIIN ja MARIPOSAN täti tilanne on? Toivottavasti osaa pysyä kaukana tai tuntee nahoissaan tän tädin linnunkoiven => eli ohkastakin ohkasemman käsivarren, heh... ;)

Mäkin tei sen apteekin oman testin aamuyöllä ja 2 vahvaa viivaa tuli 20 sekunnis eli nyt uskon ihan sata varmalla. Se hormoniviiva oli vahvempi jo ku kontrolli viiva ;)

Mies totesi et tyttö tulee. mutten usko, nyt jo poika fiilis ;)

*menee aamupalalle*

Vierailija
4/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes tuhruttele vielä. Se on jo erä voitto tädistä ;D

Mahtavaa, todella, kerrassaan.... *loistaa kuin naanatalin aurinko*

Mee ostaa testi pliis heti, meethän?

-M rv 4+6

Vierailija
5/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli tulla kurkkaamaan,onko Mirulii käynyt kertomassa tilanteen, onneksi ei,sillä nyt voi toivoa,että täti on pysynyt pois ;D

Talvikki: Ihana toi teidän pojan unelma-ammatti :DD

Eiliseen galluppiin,että oon ollut kolmen ekan lapsen odotusten ajan töis ja lapset oli osa-aikahoidos,kun tehtiin miehen kans molemmat 2vuorotöitä ja vuoroviikoin...toinen oli aamus ja toinen illas (eri työpaikat) huh,se oli kyllä hullua aikaa! Mutta sillätavalla saatiin rahatilannetta paremmaks ja nyt oon sit nauttinut koko rahan edestä,kun oon saanut olla kotiäitinä. Mies suunnittelee oman yrityksen perustamista,niin että mä tekisin sitten kirjanpitotyöt ja toimisin toimitusjohtajan hehkeänä sihteerinä ;DDDDD Toisaalta se houkuttelis ihan hirveesti,koska silloin ehkä näkis hiukan useemmin omaa kultaansakin...ainakin kahvi- ja ruokatauoilla... Mutta katsotaan...

Onneks on lauantai ja mies pääsee aikasemmin töistä. Eikä mee tänään eikä huomenna ees raksalle. Tää harmaa päiväkin alkaa näyttää sitä aatelles paljon valoisammalta!

Arvatkaa mitä teimme eilen lasten kanssa? Laitoimme pihalle jouluvalot... No kun luvattiin jo luntakin ja eihän tässä ole kuin pari kuukautta enää jouluunkaan ja kun nyt sattui olemaan niin lämmintäkin vielä,ettei tarvinnut sormet jäässä laittaa ja...

(niin ja sitten kuuntelimme vielä yhden,huom. vain yhden cd:llisen joululaulujakin,ihan vain testasimme,ettei cd ollut homehtunut viime käytön jälkeen :D Mutta älkää kertoko kellekään!!!)

H&viisikko

Vierailija
6/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelen täälä eka kertaa ja tähän väliin päätin sitten kirjottaa :)

Olen kolmen lapsen äiti, pojat -01 ja -02 ja typy -04. pikkunelonen ollut työnalla 5kuukautta, tuntuu ikuisuudelta, huoh...

Nyt on meillä kans sellanen tilanne että viime menkoisa reilut 4vkoa...

Jännittää ja pelottaa... En uskalla testiä tehdä kun pelkään TAAS pettyväni...

Minä hullu kai kuvittelen että tissit arat ja mieli herkkänä... ja muuta mahdollista. mutta oon niin epätoivosen varma että hormoonit tekee kepposiaan niinkun aikasempinakin kuukausina...

Vierailija
7/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin aamu valkeni?? todella sumuisena ja harmaana:( Alkais tosiaan sataa lunta eikä olis tämmöistä kurjaa harmaata! Meillä nukuttiin hyvin viime yö ja hyvä on sitten olokin:D Pojatkin nukkuivat 8.30 asti-jippii.

mirulii:~~++~~++~~

Marieela: Onnea vielä kerran vahvasta plussasta:) Jotenkin tuntuu, että juurihan minäkin plussasin ja näin pitkällä jo mennään-huih!

hönttä: Teilläkin ilmeisesti ollaan joulufaneja:)))) Täälläkin yksi, joka höyrähtää jouluun joka vuosi melko aikaisin. Huudatan joululauluja autossa kun ajelen yksin töihin. Vielä en tänä vuonna sitä ole aloittanut ja mahdanko enää ehtiä kun töitä jäljellä ne 4 vkoa!!!

Tervetuloa Lilly! Ja plussaonnea++++

Tänään pitäis kai niitä perinteisiä kotihommia touhuilla...pyykinpesua yms-yöks!

Talvikki ja masu-Allu rvk 28

Vierailija
8/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa, testaa, testaa, testaa!!!

Tulisko siitä kesis vai heinis??? : )

Voi vitsi ku ehtisit plussa-aaltoon mukaan!!!! *toivoo*

Me ollaan lähdössä viemään kummi-poikaa kiekkokouluun,(ja ottaa niitä rokotuksii jota mä en voi ottaa) joten palataan myöhemmin!!!

Hauskaa lauantaita!

Soffu+nuppu rv 4+3

Vierailija
9/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sitte vissiinkään tartte enää piinailla. Tein äsken testin (kukas se taas vannokaan ettei tee ennen maanantaita?!?) Ja kyllä siinä kuulkaa viiru näkyy. Ei mikään järin punainen, muta näkyy kyllä hämärässäkin valaistuksessa. Tosin pissa nyt ei ehtinyt olla edes paria tuntia rakossa ja join aamusta aika paljon. Eli kyllä tässä sitten raskaana ollaan!!!!! Ette usko kuinka kädet tärisee. Tärisi oikeestaan jo testiä tehdessä, mutta nyt ne vasta tutajaakin. Ette usko miten ihanalta tuntuu! Voi kun nyt kaikki menisi hyvin. Laskettuaika on nyt sitte 1.7 eli heiniksiin mennään. Toivottavasti saan pian jonkun teistä kaveriksi sinne!

mirulii *onnesta soikeena* rv 4+0

Vierailija
10/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIIIHANAAAAA!!!!!! JA ONNEA!!!!!!

JEs jes jes jes!!!! Kyllä on ihana päivä!!!

PLUSSA se on!!!! Tarrasukkia pikkuselle!

Meitähän on jo aikas monta : )

Soffu

Vierailija
11/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanat uutiset näin lauantaiaamulle :) [b]Onnea, onnea!![/b]

Mukavaa lauantaita vaan kaikille. Käyn lukee ton elisen pinon ja palailen sitten juttelee lisää :)

Vierailija
12/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta [color=red]ONNEA, IHANAA, UPEETA, MAHTAVAA MIRULII[/color]!!!

Ihana plussa-aalto täällä! Nyt vaan kaikki loputkin mukaan

Vierailija
13/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilly: vanhana " konkarina" (Lue: kolmas päivä menossa tällä palstalla ;DDD ) toivotan sinut tervetulemasta tähän mukavaan joukkoon. Varoitus: tähän joutuu koukkuun ja saa vieroitusoireita,jos ei pääse lukeen kuulumisia :D

Talvikki: Jep,jep. Viimesen päälle joulufani ;)

*jää odottelemaan lisää plussauutisia*

Vierailija
14/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum] [b] PALJON ONNEA MIRULIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aivan mahtava UUTINEN, kerrassaan ja täydellistä =)))) [/b]

Täytyy kertoa että mä soitin suoraa Miruliille kun en malttanut sillä hetkellä tänne kirjoittaa vaan piti saada ONNITELLA livenä ;)))

Näin se tämäkin lauantai kirkastui kuin salama kirkkaalta taivaalta :)

Mutta nyt mun on mentävä imuroimaan. Pojat meni satees ulos vartavasten edestä pois ja tää mamma tuhlaa aikansa tänne ja puhelimessa, heh hee..

Vierailija
15/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaat ystävät onnitteluista! On tää vaan niin uskomantonta. Toivottavasti nyt päästäs loppuun asti onnellisesti. Vaikka turha sitä nyt on etukäteen murehtiakkaan. Täytyy vaan iloita tästä hetkestä.

Me lähdetään muksun kanssa nyt valumaan mummolaan päin ja mä sitte kohta töihin. Palaan vielä illan mittaan seuraanne, jos vaan työt sallii.

Vierailija
16/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oli kaiken näköstä härdelliä, niin en oo kerenny kirjottelemaan ollenkaan..

[b]Neiti[/b] - Oho, sustahan oli hemaisevan seksikäs kuva ;D *vitsivitsi* Mä olin viimisilläni ihan turvoksissa. Eihän susta uskois et 30 kiloo ylimäärästä :)

Täällähän on ollut eilen keskustelua hoitoon viemisestä - jälleen ;)

Edelleenkin mun henk.kohtanen mielipide on etten alle 1-vuotiasta hoitoon laita!! Sen muutaman kuukauden äippäloman jälkeen pärjää kuka vaan - on tilanne mikä hyvänsä (lähes joka tapauksessa). Voi vaikka säästää etukäteen niitä muutamaa kuukautta varten pikkasen sukan varteen, jos ei muka muuten pärjää ;) [b]Marieelakin[/b] sano, kun on työssään nähnyt niitä 9kk hoidossa, niin ei se mukavaa oo koskaan. Vaikka lapsi toki pärjää=sopeutuu tilanteeseen, eikä varmaan mitään traumoja jää ;) Mut on se vaan niin onneton se pikkunen siellä. Ja vaatii hoitajioiltakin paljon, kun pitää periaatteessa sen yhden pikkusen kanssa olla koko ajan. Mut onhan toki niitä muitakin hoitovaihtoehtoja.

Ja yhdyn [b]Marieelan[/b] sanoihin myös siitä, et kun sen ensimmäisen lapsensa saa syliin. Niin se rakkauden voima voi yllättää tosiaan niin paljon, että monet käsitykset esim. hoitoon viemisestä voi muuttua.

Mäkin kovasti ennen tytön syntymää aattelin laittaa sen hoitoon jo 1v2kk - jolloin mulla olis alkanu koulu (oli paikka valmiina). Mut en raaskinu, en todellakaan :) Sit oltiin kotona 2v2kk.

Meillä tulevaisuudessa seuraavan kohdalla toivottavasti onnistuu niin että mies jää sitten kotiin myös jossain vaiheessa (tilanteesta riippuen), kun mieskin kotona haluaa olla. Mutta eihän tätä voi suunnitella etukäteen, kattoo sit mikä tilanne. (2vuotiaaks on ainakin meidän lapsi kotona - tai tähän pyritään)

Anteeks, en kerkee nyt kommentoimaan tän enempää. Kummipojalla on synttärit iltapäivälä ja täytyy jo ruveta pikkuhiljaa valmistautuu. Mies on ollu eilen viihteellä ja tulee illan suussa tänne taas.. (ihanaa kun ollaan näin paljon yhsessä!) Koitan illalla tulla turisemaan teidän kanssanne :)

Vierailija
17/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin unohdin kommentoida NEITI sun masua. Ei kyllä ikinä uskoisi, että sulle tuli niin paljon kiloja!!! Missä ne muka on??? :)

nekku: Meillä on todella sellainen tilanne, että me EI parjätä jos jään kotiin kotihoidontuelle. Elätettävänä 5 henkilöä ja miehellä opintotuki tulona. Asuntolaina, autolaina jne. Pärjäämme juuri ja juuri mun ansiosidonnaisella äitiyspvärahalla ja miehen opintotuella, joten jos siitä vielä putoisin kotihoidontuelle niin meillä ei syötäis. Ja todellakaan emme ole mitään materialisteja eli kaupoista ei juurikaan osteta muuta kuin ruokaa. Vaatteet ostetaan kirppareilta pääsääntöisesti. MUTTA minä olen onnellinen-en valita tästä tilanteesta. Itse olemme ratkaisumme tehneet-asunnon ostaneet jne. Emme kuitenkaan pysty säästämään rahaa sen varalle, että olisin kotona pidempään. Kaikki rahat menevät joka kuukausi elämiseen. Koen, että meillä ollaan onnellinen perhe kaikesta huolimatta ja rakastan lapsiani yli kaiken.

Vierailija
18/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=plum] [size=6] ♥ [/color] [/size] [color=blueviolet] [size=5] ONNea Mirulii!!! [/color] [/size] [color=plum] [size=6] ♥ [/color] [/size]

Ihanaa kun plussua satelee!

Lily (menikös noin?) tervetuloa!

hei, tsekatkaas, mä tein syysnyyteille kasvulistan (alkup. idea mamma21:ltä kun se teki lokakuisille tuollaisen listan, mä kyl tein paljolti erilaisen sitten kuitenkin) mutta tässä siis meikäläisen versio.. musta siitä tuli jopa ihan kiva :D

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5424399&p=1&tmode=1&smode…

meillä valvottiin viime yö.. plah.

heräsin aamulla siihen kun Nea oli naama mun naamaa vasten ja kuiskasi " moi äiti" ja kauhea virne naamalla :D

NEKKU:

Oon niin pitkä ettei kilot sillee niin kamalasti näy, mut tuntuu sitäkin enemmän... :>

T:Neiti21

Vierailija
19/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli tosi kiva idea tuo kasvun seuranta taulukko jne. Vitsi sä jaksat paakertaa *ihailee* Ja tosiaan, oon niin pitkä *muistelee Lintsi tapaamista* et suhun tosiaan on ne 30 kg hävinneet. Siitä kuvasta ei tosiaan saa käsitystä et mukan niin paljon ois tullut =)

Mä uskon kyl siihen et kaikil EI tosiaan ole aina venyttää edes sitä paria kk kotona, äippäloman jälkeen. Niin se vain on, ja se on harmi, paitsi niille ketkä eivät kotona viihtyiskään ;))

NEKUU, mul on sellanen käsitys et sun ei kuitenkaan ole koskaan ihan yksin tartten olla ja maksaa kaikkea yksin. Siis kun asut isäsi talossa ja hoito lähellä ja ruokakin aina silloin tällöin. Enkä väitä et ihan siivelkää eläisit, mutta et nyt ihan omillasikaan. Silloin on myös hankalampaa hahmottaa mitä oikeesti kk on maksettavaa ihan omasta pussista. Viittaan nyt siihen et vuokra (meil 800,-/kk), autolainan lyhennys (500,-/kk) ym pakolliset laskut -> ruoka, vakuutukset, harrastukset, puh.laskut, sähkölasku, nettiyhteys=lasku ym ym muita laskuja joka kk. Ja jos ei ole yksin ilman vanhempien apua, asuntotukia ym koskaan elännyt niin silloin ei EHKä ihan tiedä mitä se pärjääminen on kuukaudessa. Voin sanoa ettei todellakaan ole mistä säästää enään ;D

Mutta tää menee nyt ohi gallupinkin jo pahasti ;))

Nyt syömään ja sitte lähetää ajelee malle. Eli nettipimento alkaa vasta huomen ku mennää mun isälle. *ihanaa, en siis vielä joudu eroon teistä*

Vierailija
20/53 |
22.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA MIRULII!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (kuvitellaan että tuo on kaikilla eri väreillä sun muuta!;)) Aivan loistava uutinen, voi että!!!=) =) =) =) =) Ihanata. :) Mun piti sun eiliseen viestiin kommentoida, kun sanoit että jotain tuntemuksia on alavatsalla kun kävelee tms, että mulla on ihan samat tuntemukset. Ja nyt kun plussasit niin taidan revetä jännityksestä, tarkottaiskohan se samaa täällä......... Ja kun muutenkin on ollu samoja oireita. Tai sit oon hyvä kuvitteleen. Hope not.

MARIEELA: Sun idea oli aivan loistava! Siis että kaikki ämmät plussaa nyt samalla rytinällä. :)

MII: Mulla kp 27/28 ja siis eka luomu, joten ei voi olla ihan varma kierron pituudesta. Kamala jännitys. ;) Mut nyt kun Miruliikin plussas, se ois meidän vuoro! Sama tunne ku jossain uimahyppytornissa, Mirulii hyppäs jo hienon loikan ja me vielä siellä ylhäällä jännätään. ;)

NEITI: En kyllä käsitä minäkään että missä sussa muka ois sitä ylimäärästä!!!???? Höppänä. ;) Ihana kyllä se sun Nea. =)

Nyt unohin kokonaan mitä muuta oli, oon niin innoissaan Miruliin plussasta! Palaan koht.

Niin joo LILY tervetuloa!! (toivottavasti meni oikein...)