Ja taas tuli sama ilmiö. (ovulaatiosta)
Kirjoitin tänne jo aiemmin tästä. Eli edellisessä kierrossa bongasin vain haaleita viivoja ja ovistuntemuksia tuli kuitenkin vahvana.
Sama juttu tässä kierrossa. Eilen oli selkeitä oviskipuja mutta ajattelin kuitenkin että se viiva vahvistuu siitä vielä. Ja eikä se mitään vahvistunut, eilen illalla kun tikutin, viiva oli vielä haaleampi kuin perjantaina.
Tänään viiva katosi kokonaan. :(((
Ja minä pöljä odotin, että viiva vahvistuisi. No vuorokaudessa se haamukin katosi, eli ei keretty edes yrittää vauvaa tässä kierrossa.
Tyrmistyttävää!!!!
Mikähän minussa nyt sitten on?
Kommentit (3)
Huomenna on konsultaatio lääkärin kanssa jatkotoimenpiteistä. Meillä taitaa vaihtoehdot vähetä. Todennäköisesti ainoa hedelmöityskeino on se ICSI.
Sitä emme tiedä, mistä rahat siihen revimme. :(
Toivoisin vain, että pääsisin tähystysleikkaukseen, koska olen aika varma, että endometrioosi sieltä löytyy.
Ajatella, miten neljässä vuodessa voi hedelmällisyys romahtaa... :´(
Minulla ainakaan koskaan ei ole tullut kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa ovistikkuun, vaikka oviskipuilujen ja lämmön nousun vahvistamana olen ovuloinut 95% kierroista.
Siksi en niin hirvittävästi luota noihin testeihin. Ehkä ne apteekista ostettavat testit voisi paremmin toimia, mutta itse olen niitä liuskatestejä käyttänyt..