Oululaispoika raiskattiin ja hakattiin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020713145447_uu.shtml
Mua oikeesti inhottaa ku tää maailma on niin paha, toiki vasta 14v lapsi ja tommosta joutunu kokeen.
Toivottavasti tekijät saadaan kiinni ja KUNNON rangaistukset!!!
Kommentit (46)
lapseni päiväkoti sijaitsee juuri nuilla main kuin tekstissä mainittiin teon tapahtumapaikka.
Ja minä en taas yhtään ihmettele sitä että tuon ikäinen poika on ollut yksin liikenteessä tuohon aikaan, olen ollut tekemisissä monien sen alueen nuorten kanssa ja osa ainakin elää kuin pellossa, tekee pikku rikoksia tms. En tietenkään yleistä että ko. poika kuuluisi välttämättä siihen porukkaan.
Kamala tapaus, voimia pojalle ja hänen perheelleen.
Hyi h******ti! Ajatella millaiset traumat pojalle jää!!!!!!!!!! On todella kieroutuneita ihmisiä kotosuomessakin! :(
Aivan sama kuinka "provosoivasti" uhri muka olisi käyttäytynyt.
Vaikka mä kävelisin aamuneljältä viikonloppuna alasti kaisaniemenpuistossa, ei kukaan saisi tulla koskemaan muhun.
Jostain syystä juuri naisten on vaikea sisäistää tämä asia..Liekö sanoisitte omallekin tyttärelle (tai pojalle) joka tulisi vertavaluvana ja hysteerisena kotia, et sä varmaan provosoit käytökselläsi tai pukeutumisellasi??
Kuvottavaa.
Ei nyt suorastaan uhrin vika mutta kyllä uhri voi omalla käytöksellään vaikuttaa asioihin.että näin.
Lokittivat päivällä jossain. Joivat pienen sievän ja kotiin tullessa oli ihan ok.
Koskaan en huomnnut mitään.
Meni seinänaapuriin yökylään. Siellä äiti oli sikeä uninen ja lähtivät usein kaverin kanssa yöjuoksulle.
Tuota tapahtui kun olivat 14-16v.
Minulla on taas teini johon haluan luottaa.
Ei ole antanut aihetta epäilyille mutta epäilen kuitenkin aina. Nuoret osaa olla niin ovelia.
Vaikka mä kävelisin aamuneljältä viikonloppuna alasti kaisaniemenpuistossa, ei kukaan saisi tulla koskemaan muhun.
Jostain syystä juuri naisten on vaikea sisäistää tämä asia..Liekö sanoisitte omallekin tyttärelle (tai pojalle) joka tulisi vertavaluvana ja hysteerisena kotia, et sä varmaan provosoit käytökselläsi tai pukeutumisellasi??
Kuvottavaa.Ei nyt suorastaan uhrin vika mutta kyllä uhri voi omalla käytöksellään vaikuttaa asioihin.että näin.
Ajatteletko oikeasti noin?? Hyi saasta. :S
Etkö ole tiennyt, että ihminen joka raiskaa, raiskaa aivan sama miten uhri olisi pukeutunut/käyttäytyy? Sairas on aina sairas eikä kukaan omalla pukeutumisellaan tms tee ketään sairaaksi.
Kuvottavaa.