On se vaan ihanaa, kun viimeiset kuukautiseni olvat marraskuussa ja enään ei tule!
Kommentit (16)
Käytän ehkäisyä, jonka vuoksi vuodan ehkä kahdesti vuodessa. Olen aina ollut sinut kuukautisteni kanssa ja iloinnut niiden kertomasta terveydentilastani. Nyt ikävöin kuukautisiani suuresti ja odotan seuraavien alkua innolla.
En todellakaan nauttinut vuodoista. Ne rajoittivat elämääni ja rankasti. Kaikkialle ei voinut mennä, kun oli vuoto päällä, paras paikka oli vessan pytty. Sairaslomapäiviäkin kertyi ja syystä!
SItten pääsin kohdunpoistoon, ja niinpä en enää vuoda. Lapsia on jo toisen käden joka sormelle, eli tuo elin oli tehtävänsä tehnyt.
Nyt vasta oikein olen muutaman kuukauden viiveellä huomannuut, miten ihanaa tämä on! Hormonit kuitenkin hyrrää, kun munasarjat jäi.
Paitsi, että pääsin vuodoista, ei tarvitse enää miettiä ehkäisyä, eikä ostaa terveysiteitä! Niitä olen todella kuluttanut jo useammankin naisen käytön verran!
t. ap
Onko tuo nelonen ihan kilahtanut?
Olin nuorempana pitkän aikaa niin sairas, etten saanut kuukautisia. Kun vihdoin huomasin kroppani olevan niin terve, että sain kuukautiseni, ymmärsin vihdoin voittaneeni suurimman osan sairaudestani. Se oli oikeasti upea hetki, olinhan vihdoin terve!
Olen myös enemmän sinut kuukautisteni kanssa, sillä käytän kuukuppia nihkeiden siteiden tai epämääräisten tampponien sijasta.
Minulle suositeltiin hormonikierukkaa ehkäisyksi ja kieltäydyin siitä, koska haluan pitää kuukautiseni. Kuukuppi ja kestositeet ovat käytössä.
sisaren kanssa! Hän on päässyt eroon kohdustaan. joka on tuottanut hänelle rakkauden hedelmiä mutta myös toisaalta hyvin paljon vaivaa ja terveyssiteitä.
Tekisimmekö istukkakakun, kohtukakun, tamponikynttilöitä? Mikä sopisi juhlan teemaan? Tämän on valtavan upea sunnuntai, riemuitkaamme!
Hyvä jos elämä helpottuu, eikä tartte enää ostella siteitäkään..! T.12
Siis oikeasti, käyttääkö joku kestositeitä ja kuivattelee niitä sitten narulla? Tuleeko ne ihan valkosiksi pesussa, vai jääkö laikikkäiksi..?
Hienoa että joku jaksaa viedä ekoilun noin pitkälle, minä en!
Hyvin lähtee tahrat ja niitä on monenvärisiä. Päivisin pidän kuppia, öisin sidettä, koska jostain syystä kuppi painaa rakkoa niin, että pissattaa vaikka ei oikeasti pissaittaisikaan
Miun vuodoilleni ne eivät tosiaankaan olisi riittäneet. Käytin kaikkein suurinta yösidettä ja vaihdoin puolentunnin välein pahinpina päivinä... Tämä vaiva oli todellinen ja hemoglobiini senkun lasi vaan. Raskauksien aikana se pääsi nousemaan, kun ai ollut vuotoja. Monillahan hb laskee silloin.
Kestoillut olen vauvojeni kanssa.
T. ap
van vastsin jollekulle, jonka mielestä on hullu, jos tykkää kuukautisista. Tottakai, jos ovat terveydellinen ongelma, niin asia tulee hoitaa. 12
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!