Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä oon niin koukussa kokis zeroon.

Vierailija
05.02.2011 |

Arkipäivät menee ilman mutta viikonloppuna juon 2-3 1,5litran pulloa, se on vaan niin sairaan hyvää..muuten syön tosi terveellisesti, en polta enkä juo jne. Siksi kauhistuttaa että mitä moskaa tuokin mahtaa olla täynnä..mutta pakko vaan aina kaupasta ostaa viikonlopuksi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai yleensäkin kaikki cokis käy. En kyllä ihan noin paljon juo kuin sinä mutta sen lisäksi juon vielä paaljon kahvia...

Vierailija
2/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en taas voi sietää laittilimuja edes yhtä lasillista. Maistuvat kaameilta ja pönttö menee välittömästi sekaisin. En mä tavallisiakaan limsoja pysty kovin isoa määrää kerralla juomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...koukussa pepsi maxiin miehen kanssa! menee 8*2litran pulloa viikossa! kamalaa, mutta se on vaan niiiiiiiiiiiiiiin hyvää :) mielummin se ku suklaa tai karkki.

Vierailija
4/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten vaan kylmiltään vieroitus (hampaat menee) ja nyt se maistuu järkyttävältä kuplivalta lisäainelitkulta kun ostin pikkupullon kokeeksi...

Vierailija
5/5 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä join 10v koko ajan Pepsi Maxia. 1-2 1,5 litran pulloa päivässä.

En päässyt irti millään. Läheiseni huolestuivat juomisestani niin, että aloin piilotella pulloja. Ihan hirveää.

Yritin pari vuotta päästä eroon juomisesta. En pystynyt millään. Mainitsin asiasta lääkärille ja hän passitti minut terapiaryhmään!!!

Olen puoli vuotta käynyt LIGHT-LIMUJA JUOVIEN TERAPIARYHMÄSSÄ! Miettikää. Meitä on ihan tajuttomasti. Keskustellaan siitä, miten ei pysty olemaan juomatta, kuinka paljon siihen menee rahaa, mitä se on tehnyt ihmissuhteille, terveydelle, miten se vaikuttaa koko elämään. Se on vakava riippuvuus.

Lopettakaa, jos pystytte. Itse olin 7kk juomatta ja retkahdin taas!