Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikkaat on nuukimpia - onko totta?

Vierailija
05.02.2011 |

Esimerkkejä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi he juuri ovat rikkaita.

Meitä on kolme siskosta. Minä olen aina ollut tarkka ja taitava rahankäyttäjä kuten isäni, siskoillani on äitini onnettomat rahankäsittelytaidot.

Tismalleen samoista lähtökohdista lähdimme. Minulla on nyt noin miljoonan säästöt ja miljoonalla omaisuutta, kovat tulot ja kovapalkkainen mies. Siskoillani ei ole mitään omaisuutta, vuokrakodit, huonot tulot, toisella huonotuloinen mies.

Vierailija
2/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mä kyllä epäilen, että enemmän se vaikutelma johtuu siitä, että rikkaan pihistely kiinnittää enemmän huomiota. Esim. kun miljonäärituttuni vertaili vessapaperin tarjouksia kaupassa se kiinnittää eri tavalla huomiota kuin jos opiskelijakaverini olisi tehnyt samaa.

Erona vaan on, että se miljonääri ajoi kauppaan kohtalaisen komealla autolla (ei kuitenkaan mitenkään silmiinpistävän hienolla) ja opiskelijakaveri käy kaupassa vanhalla pyörällä. Siten opiskelija ei edes voi ostaa isoa säkkiä paperia kerralla ja säästää siinä, kun autolla kulkeva miljonääri voi.

Mutta kyllä siinäkin on perää, että pihiys voi auttaa vaurastumaan. Joillekin raha ei tee niin sanotusti pesää, vaikka sitä kuinka paljon tilille tulisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kolme siskosta. Minä olen aina ollut tarkka ja taitava rahankäyttäjä kuten isäni, siskoillani on äitini onnettomat rahankäsittelytaidot.

Tismalleen samoista lähtökohdista lähdimme. Minulla on nyt noin miljoonan säästöt ja miljoonalla omaisuutta, kovat tulot ja kovapalkkainen mies. Siskoillani ei ole mitään omaisuutta, vuokrakodit, huonot tulot, toisella huonotuloinen mies.

osaa valita miehen lompakon tai ammatin mukaan? Minusta se on laskelmoivaa eikä tarkkuutta.

Vierailija
4/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on erittäin köyhistä oloista ja oli köyhä opiskelija kun tapasimme.

En ole rikastunut mieheni tilipussilla, vaan ihan omilla tuloillani ja sijoituksillani.

4

Vierailija
5/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinun rahankäsittelytaitojesi ansiota?

Mieheni on erittäin köyhistä oloista ja oli köyhä opiskelija kun tapasimme. En ole rikastunut mieheni tilipussilla, vaan ihan omilla tuloillani ja sijoituksillani. 4

Vierailija
6/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtunee siitä että olet lukutaidoton.

Missä tuolla sanotaan, että se miehen kovatuloisuus olisi minun ansiotani?

Ja onhan se siinä mielessä, että hän on voinut panostaa uraansa aina, koska minunkin tuloillani elättää perheen. Eli esimerkiksi firmaa startatessaan tiesi, että voi keskittyä laatuun, eikä repimään heti rahaa.

3

Vierailija
7/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman mitään perintöjä olet säästänyt palkoistasi miljoona euroa?

Vierailija
8/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työnteolla ja sijoituksilla olen rikastunut.

3

Vierailija
9/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet hyötynyt osakkeiden noususta. Osakkeet eikä muuttkaan sijoitukset eivät kyllä ole viime vusina niin hirveästi nousseet että niillä olisi palkkatuloja sijoittamalla tehnyt miljoonavoittoja.

Ellet sitten ole pyramidihuijauksen huipulla ja käärinyt sieltä voitot.

Vierailija
10/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pihi kuin mikä.

-Säätelen pattereita pienemmälle jatkuvasti ja kuljen sammuttelemassa valoja.

- Pidän ennemmin villasukkia ja paljon vaatetta kun käyttäisin lattialämmitystä.

- Käyn suihkussa Salattujen elämien mainostauoilla jotta vettä säästyisi.

- Energiansäästö on sana joka jyskyttää taukoamatta takaraivossani.

- Vessassa käydessä mietin vessapapereiden määrää

- Kun tyhjennän lapsen potan vessanpyttyyn en vedä pyttyä jos potassa ei ole kuin pikku pissa.

- Lempisanoja: Kierrätys, Kirpputori, Käytettynä, halvemmalla, ja edellä mainittu energiansäästö.

Tässä oli vain murto-osa esimerkeistä. Lista on loputon.

Vierailija
11/11 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina iltaisin saako hän ottaa mukaan kotiinsa jonkun toiset ostamat iltapäivälehdet. Tässä mun mielestä hyvä esimerkki. Itse ei raski ostaa lehtiä mutta ekana on niitä kotiin viemässä. Sitten yleensä ne saakin, kun ihmiset vähän hämmästyvät ja sanovat: "no ota vaan.."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi