Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua,loppuraskaus ja PAHAT selkäkivut..pitääkö kestää vaan?

Vierailija
05.02.2011 |

Viikkoja 37+5 ja huolenani on paheneva selkäkipu. Kannan 13-kiloista taaperoa paljon päivän aikana. No nyt on 5 päivää ollut tosi kipeä alaselkä. Kipu säteilee toiseen etureiteen ja lantioon. Alaselkään sattuu välillä paikalla ollessa mutta myös kävellessä. Välillä kipu lakkaa mutta alkaa uudelleen. Aiemmin auttoi lepo, nyt ei sekään (heti herätessä koko lantio kipeä). Venyttely ei tunnu auttavan. Kipu niin paha että ei tee mieli kävellä ollenkaan. Mitä tälle voi tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viikon kävelytaidoton vastaavassa tilassa ja siihen auttoi voin synnytys - käynnistettiin!

Vierailija
2/3 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta, kuin että ihan loppuraskaudessa kerran on tullut ja oli niin pirkuleen kipeä, juuri vihlontaa, lähti lääkekuurilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kurjaa. Itselläni oli samaa esikoisen kanssa.

Auttoi jonkin verran kun yöksi "vuorasin" itseni tyynyillä. Nukuin kyljellä yksi tyyny pään alla, toinen osittain vatsan alla ja yksi polvien välissä. Auttaa siihen että ranka pysyis suht suorana nukkuessa eikä väännön takia kipeytyisi.

No ehkä olet jo vastaavaa kokeillut?

Toinen mikä mulla oli niin mulla tuntui supistukset vaan selkä puolella. Mutta koska sulle on tulossa jo toinen niin varmaan erottaisin tuon kivun. Laitoin nyt vain.

Tsemppiä sulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme